Ja, het is op vele kanalen even ver.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dit is toch wel live mag ik hopen ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:50 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is gewoon de tactiek van Kiplagat, dit ligt haar het beste.
Achteraan het eerste groepje. Positie 15 ongeveer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef marcodej het volgende:
Voor Kibet gaat dit toch te hard denk ik...Ik zie niet helemaal goed waar ze zit, volgens mij achterin.
Oh...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
Kibet kan het tempo ook nog makkelijk volgen. Er moeten er toch al heel veel af.
Dat had ik zelf natuurlijk ook kunnen controleren.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, het is op vele kanalen even ver.
Ze hangt er idd nog aan, maar niet van weelde.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Achteraan het eerste groepje. Positie 15 ongeveer.
Ik kan me herinneren dat Kibet altijd wat ruimte wil voor haar pas.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hangt er idd nog aan, maar niet van weelde.
loopt wel lekkerder, als je dan constant in baan 2 moet lopen, loop je automatisch elke ronde een paar meter meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Kibet altijd wat ruimte wil voor haar pas.
Kan best hoor, maar dat ligt er wel aan wat jij onder 'net-niet' verstaatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
Laat me raden, het wordt net-niet?
Wat ga je doen als het net wel wordt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
En is dat dan weer erg teleurstellend?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:58 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat ga je doen als het net wel wordt?
quote:
Ik moet zeggen dat ik niet op Kiplagat heb gerekend voor een medaille dus het zou een enorme goeie verrassing zijnquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:00 schreef thewarrior82 het volgende:
[..]
En is dat dan weer erg teleurstellend?
hoop het ook belangrijkste is dat er een aantal van de groep nog weg gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:02 schreef Malahide het volgende:
Hopen dat Kiplagat dit kan volhouden.
En jawel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:56 schreef Ambrosius het volgende:
Over 10 minuten is het nog exact hetzelfde, alleen een paar minder.
Zo heeft ze het in Mombasse wel gedaan toen ze WK veldloop werd. Vooraan sleuren, iedereen eraf en op een gegeven moment brak Dibaba finaal...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:04 schreef At_Fundum het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je de hele race vooraan loopt. Maakt niet uit of het zwak lijkt, je moet toch even de kop afgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |