Toen ik mijn knie weer over je anusspier trok na het pompen knapte er toch echt iets...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef Insomaniac het volgende:
want ik bloedde helemaal niet.
The mental imagequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen ik mijn knie weer over je anusspier trok na het pompen knapte er toch echt iets...
Is dat dan ongesteld? Want dan kan ik de moeder dus niet zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Toen ik mijn knie weer over je anusspier trok na het pompen knapte er toch echt iets...
hmmm.... als ik eens even terugdenk aan de biologielessen van vroegâh, dan meen ik me te herinneren dat de ongesteldheid van een vrouw dient om een niet-ingenestelde eicel tezamen met de baarmoederwandbekleding uit te stoten en te verversen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zou Judith toch nog steeds de moeder zijn? Volgens mij gaat het bij vrouwen om de eicel.
Maar hoe komen we er dan achter wie de moeder is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:05 schreef Kreator het volgende:
Gooi em maar op slot jongens. Manono vindt het niks, dus dan kan het ook niks zijn. Helaas, maar dat is de harde waarheid.
Je gaat een beetje off topic. Wat hebben lemmingen nu weer met ongewenste zwangerschappen te maken?quote:
Daar komen we over 9 maanden wel achter als ik dat kind eruit gepoept heb en een DNA test heb gedaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:06 schreef Insomaniac het volgende:
Maar hoe komen we er dan achter wie de moeder is?
Maar als het dan niet van jou is kan je toch geen abortus meer doen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar komen we over 9 maanden wel achter als ik dat kind eruit gepoept heb en een DNA test heb gedaan.
Ja ik over een uurtje ongeveerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:01 schreef TheYoung1 het volgende:
Iemand zin in pizza?
Neem ook een biertje mee meteen. Ok?quote:
Dan geef ik het terug aan de eigenaar. En als het van mij is, ontken ik dat gewoon. Hoef ik ook geen ali-ment-atie te betalen voor de partner.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef Insomaniac het volgende:
Maar als het dan niet van jou is kan je toch geen abortus meer doen?
TS heeft 'm in een draak gestoken??quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:11 schreef Dave het volgende:
Kappen pubers! Judith heeft een serieus probleem, en jullie steken er een beetje de draak mee!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:40 schreef Lorwie het volgende:
Lijkt me logisch dat het kind van jou is?
Lemmingen misschien niets, maar Gerbils, die moet je in de gaten (ik zei gaten...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:07 schreef Dave het volgende:
[..]
Je gaat een beetje off topic. Wat hebben lemmingen nu weer met ongewenste zwangerschappen te maken?
Dat doen ze nou altijd. Ik vind het keigemeen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:11 schreef Dave het volgende:
Kappen pubers! Judith heeft een serieus probleem, en jullie steken er een beetje de draak mee!
Kutforumquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat zoen ze nou altijd. Ik vind het keigemeen.
Hun harige genitaliën zijn iets om in de gaten te houden, ofzo?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Lemmingen misschien niets, maar Gerbils, die moet je in de gaten (ik zei gaten...) houden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:22 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Hun harige genitaliën zijn iets om in de gaten te houden, ofzo?
postnatrale abortusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:08 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar als het dan niet van jou is kan je toch geen abortus meer doen?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:43 schreef MuRKie het volgende:
[..]niet met moeilijke woorden gooien als je ze niet kan spellen tenzij typo..
Dat heb ik altijd. Bijna niemand haalt mijn niveau.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:43 schreef SHE het volgende:
Het topic was op zich grappig natuurlijk, tot er mensen gingen reageren.
DANKJE!!111!!!111!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef leonpwner1 het volgende:
Ik snap het niet, de TS is zwanger en vraagt of het haar kind is? WTF
Enlighten me please
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zou Judith toch nog steeds de moeder zijn? Volgens mij gaat het bij vrouwen om de eicel.
Laat ik de mooiste reacties dan maar quotenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:35 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou, schiet mij maar in een kapotje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |