quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:40 schreef Lorwie het volgende:
Lijkt me logisch dat het kind van jou is?
Deze mag ingelijst worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:40 schreef Lorwie het volgende:
Ik quote em ook nog even.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:40 schreef Lorwie het volgende:
*als ik hem had stond hier nu een applaudiserende smiley*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik quote em ook nog even.
groetjes,
Judith.
Is dit nou nr2? Zou het echt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef leonpwner1 het volgende:
Ik snap het niet, de TS is zwanger en vraagt of het haar kind is? WTF
Enlighten me please
Nóg zo'n helder licht.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef leonpwner1 het volgende:
Enlighten me please
*hier stond geen link naar een ander topic*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef leonpwner1 het volgende:
Enlighten me please
Je username suggereert dat jij vooral gepwnd wordt en jij zelf verdomd weinig pwnt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef leonpwner1 het volgende:
Enlighten me please
KNEUS-HOMO. Nu moet ik hier uitleggen waarom ik niet meer kan stoppen met lachen, terwijl ik 'documentatie aan het typen ben'.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:50 schreef Jarno het volgende:
HAHAHAHAHA IK SNAP HET WANT JE BENT DE MOEDER EN DUS BEN JE DAN ALTIJD DE MOEDER!!!!!!!!!1111111111111111111
Droeftoeterquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Het lukt me niet om hem in msn te importeren
Dat ben je niet_! Je zit te fok!kerenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
KNEUS-HOMO. Nu moet ik hier uitleggen waarom ik niet meer kan stoppen met lachen, terwijl ik 'documentatie aan het typen ben'.
beetje jammerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:40 schreef Lorwie het volgende:
Nee... nee... nee...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:47 schreef leonpwner1 het volgende:
Enlighten me please
Mag ik het dan aan jou geven? Dan krijg je het. Doe mij even zo'n breinaald anders...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:54 schreef yvonne het volgende:
Wie het krijgt mag het houden Krea, moet ik al gaan breien?
lysdexie zla ej bedeolne?quote:
Al aangepastquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ehm, stating the obvious om 14:51 en daarmee een topic om zeep helpen misschien?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:58 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Al aangepast![]()
Heb ik hem nu nog even gered?
Beetje zeepsop kan ook wonderen doen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik het dan aan jou geven? Dan krijg je het. Doe mij even zo'n breinaald anders...
Hey, dat is net zoals dat ene egnelse odnerzeok!quote:
Vriendelijk van je, maar nee, bedankt!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik het dan aan jou geven? Dan krijg je het. Doe mij even zo'n breinaald anders...
Goddomme R&P is echt een geweldig forum.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:40 schreef Lorwie het volgende:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Dave het volgende:
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het kan natuurlijk zo zijn dat die gast met wie je de liefde hebt bedreven nog een eicel van een andere vrouw onder z'n voorhuid had, en die per ongeluk bij jou heeft ingebracht. Was hij groot geschapen?
Dan zou Judith toch nog steeds de moeder zijn? Volgens mij gaat het bij vrouwen om de eicel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:18 schreef yvonne het volgende:
TS, ben je soms in bad geweest en dat de man voor jou daar net in klaar gekomen is?
Sherlock!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zou Judith toch nog steeds de moeder zijn? Volgens mij gaat het bij vrouwen om de eicel.
Was deze al gequote?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:40 schreef Lorwie het volgende:
leg eens uit, volgens mij zit je ernaastquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Dan zou Judith toch nog steeds de moeder zijn? Volgens mij gaat het bij vrouwen om de eicel.
Ik had even een leven. het gaat er niet om of hij de vader is. Dat is hij wel. Het is meer de vraag of ik wel de moeder ben. Ik betwijfel het, want hij is al zo vaak vreemdgegaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:25 schreef Dave het volgende:
Waar is Judith? Ik heb er een hekel aan als mensen een topic openen en er dan niet meer naar om kijken. Zo werkt een forum niet.
Klinkt plausibel. Dan ben ik een onnatuurlijk eiceldrager van een vreemdgaande slet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Dave het volgende:
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar het kan natuurlijk zo zijn dat die gast met wie je de liefde hebt bedreven nog een eicel van een andere vrouw onder z'n voorhuid had, en die per ongeluk bij jou heeft ingebracht. Was hij groot geschapen?
Ik hoop wel dat jullie een condoom gebruikt hebben...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Dan ben ik een onnatuurlijk eiceldrager van een vreemdgaande slet.
No shit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou, schiet mij maar in een kapotjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had even een leven. het gaat er niet om of hij de vader is. Dat is hij wel. Het is meer de vraag of ik wel de moeder ben. Ik betwijfel het, want hij is al zo vaak vreemdgegaan.
groetjes,
Judith.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:35 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou, schiet mij maar in een kapotje
Dat ei is er niet via m'n oorgat ingesprongen hoor. Ik weet niet hoe dat bij jou gaat...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:35 schreef Tally het volgende:
Ik hoop wel dat jullie een condoom gebruikt hebben...
Wij willen graag kinderen dus tijdens het pijpen gebruiken wij geen condoom..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat ei is er niet via m'n oorgat ingesprongen hoor. Ik weet niet hoe dat bij jou gaat...
Misschien heeft je man zwak zaad. Ik ken daar nog wel een testje voor, pm me even je adres en een tijdstip dat je een kwartiertje alleen bent.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij willen graag kinderen dus tijdens het pijpen gebruiken wij geen condoom..
Doen we alleen als we sex hebben.. Ik blijf slikken maar tot op heden helaas nog niet gelukt..
Ik denk dat jullie dan wel dezelfde bloedgroep hebben. Anders was de eicel denk ik wel afgestoten. Zo gaat dat bij andere organen volgens mij ook.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Dan ben ik een onnatuurlijk eiceldrager van een vreemdgaande slet.
Je zou zo moderator kunnen worden. Beetje zelfde niveau humor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:49 schreef maffemuts het volgende:
Nou dan doe je toch n thuistest Judith ?
je haalt n willekeurige zwangerschapstest, je rent 4 rondjes door het centrum in je ondergoed, roept daar bij hocuspocuspis ik wil weten wie de moeder van dit kind is, vervolgens zorg je ervoor dat je klokslag 12 in de toren van de dichtstbijzijnde kerk bent zodat je de vibes van de klok goed door kan laten dringen en vervolgens ren je naar huis, drink je 3 glazen water zonder adem te halen en doe je de zwangerschapstest.
Zegt ie positief ben jij de moeder
Zegt ie negatief, dan ben je geen moeder.
Have fun en hou ons op de hoogte.
Moet dat testje voor of nadat ik met mijn man ben geweest?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef santax het volgende:
[..]
Misschien heeft je man zwak zaad. Ik ken daar nog wel een testje voor, pm me even je adres en een tijdstip dat je een kwartiertje alleen bent.
Sinds wanneer weet jij zoveel van vrouwen en eicellen, Dave?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:49 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat jullie dan wel dezelfde bloedgroep hebben. Anders was de eicel denk ik wel afgestoten. Zo gaat dat bij andere organen volgens mij ook.
Dat maakt niet zoveel uit hoor, maar voor is wel het bestequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet dat testje voor of nadat ik met mijn man ben geweest?
Oke.. Ik zie dat ik vanavond wel een gaatje heb!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef santax het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit hoor, maar voor is wel het beste
Kuuuuuuuuut. Maar hij zei dat ik ongesteld was, dus kon het gewoon!quote:
Dat staat allemaal op wikipedia Judith. Is Krea je man? En gebruik je nu zijn login om hier een topic te openen? Dat is misschien niet zo slim. Dan kan hij dat makkelijk terug vinden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds wanneer weet jij zoveel van vrouwen en eicellen, Dave?
Hoe is het trouwens, Krea heeft je gemist, hoor ik net.
Eindelijk een vrouw die open staat voor suggestiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Oke.. Ik zie dat ik vanavond wel een gaatje heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |