quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
En ik wil geen standaard foto maar een echte waar de passie van af spat
Er is ook een foto van het moment dat het vuurwerk afgaat en hij moet lachen omdat het zo hard gaat. Geweldige foto is dat. De passie spat er bij Heitinga altijd van afquote:
't gaat niet om 't spandoekquote:
Wel seizoen is deze?quote:
Heb mezelf al gespot.quote:
Al die middelvingers ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb mezelf al gespot.
Briljante foto trouwens, thanks daarvoor.
Heerlijk, FCU-uit blijft de lekkerste wedstrijd van het seizoen.quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:19 schreef denthemen het volgende:
Zitten mooie foto's tussen
[ afbeelding ]
Volgens mij hoeft dat niet heel groot te zijn. Als je zo'n foto koopt via een fotograaf is dat nogal duur. Nu is het mogelijk bij fotospeciaalzaken kleine(re) foto's te laten uitvergroten tot posterformaat. Volgens mij is dat niet heel duur. Ik zou daar eerst even naar informeren. Scheelt misschien een boel geld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik een van de foto's trouwens op posterformaat wil hebben hoe groot moet een foto ongeveer zijn zonder dat de kwaliteit er uiteindelijk op achteruit gaat? Iemand enig idee?
Ik zal volgende week maar eens een navraag doen inderdaad. Bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet heel groot te zijn. Als je zo'n foto koopt via een fotograaf is dat nogal duur. Nu is het mogelijk bij fotospeciaalzaken kleine(re) foto's te laten uitvergroten tot posterformaat. Volgens mij is dat niet heel duur. Ik zou daar eerst even naar informeren. Scheelt misschien een boel geld.
Zou ik niet doen, tenzij het een High-res. foto is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet heel groot te zijn. Als je zo'n foto koopt via een fotograaf is dat nogal duur. Nu is het mogelijk bij fotospeciaalzaken kleine(re) foto's te laten uitvergroten tot posterformaat. Volgens mij is dat niet heel duur. Ik zou daar eerst even naar informeren. Scheelt misschien een boel geld.
Maar je gaat toch niet teveel betalen voor een foto van je favoriete club?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, tenzij het een High-res. foto is.
Zoiets wordt best snel korrelig, vergroot maar eens een foto in photoshop tot A4-formaat.
Dat is iets anders dan speciale, dure apparatuur gebruiken. En navraag doen kan nooit kwaad natuurlijk. Ik weet wel dat familie van mij van een kleine foto een grotere heeft laten maken, dit hield verband met overlijden, en het resultaat daarvan was echt heel goed. Dat was een vrij normale foto. Kleiner dan het grootste formaat schoolfoto zeg maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, tenzij het een High-res. foto is.
Zoiets wordt best snel korrelig, vergroot maar eens een foto in photoshop tot A4-formaat.
Gewoon even uit pure nieuwsgierigheid hoor...maar waar heb je die foto van Heitinga en Suarez vandaan en vooral: waarom is ie gelinkt vanaf photobucket?quote:
2 posts boven jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:27 schreef Noshiba het volgende:
Ik mis de foto van klaas tijdens de bekerfinale met edgar z'n bril op =)
2 3 posts boven jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:27 schreef Noshiba het volgende:
Vlnr. Gerrie Mühren, reservekeeper Sies Wever, Johan Neeskens, Arnold Mühren, daarachter Ruud Krol, Horst Blankenburg, Piet Keizer (met zonnebril), Barry Hulshoff, Gerrie Kleton, trainer Stefan Kovacs en Johan Cruijff.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb je toevallig nog namen van deze helden. Is een beetje voor mijn tijd
Die foto heb ik vast wel eens uit een Ajax topic gehaald. Wilde er eigenlijk een wallpaper van maken, maar ben daar nooit aan toe gekomen. Nu vond ik 'm op m'n harde schijf toen ik foto's aan het zoeken was. Wist niet dat 'ie van jou was (alsnog bedankt)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:41 schreef P_B het volgende:
[..]
Gewoon even uit pure nieuwsgierigheid hoor...maar waar heb je die foto van Heitinga en Suarez vandaan en vooral: waarom is ie gelinkt vanaf photobucket?
Ik bedoel: ik hem hier ooit eens gepost en gewoon gehost vanaf de server van mijn provider. Ben wel benieuwd wie de moeite heeft genomen om hem een andere naam te gegeven, ergens anders heeft laten uploaden en op welke plekken hij nog meer te zien is.
Nogmaals, uit niet meer dan nieuwsgierigheid. Geen dreigende rechtszaken ofzo...
Nee, was de 0-1 van afgelopen jaar. Bij de 2-3 stond ik op een andere plekquote:
Twijfelde al aan mezelf, was al bang dat ik na de 3-2 dan een verschrikkelijke sprong had gemaakt.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, was de 0-1 van afgelopen jaar. Bij de 2-3 stond ik op een andere plek.
Na die belachelijke pingel voor Utrecht gewoon gerechtigheid.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:43 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Meters buitenspel
[ afbeelding ]
1996-1997 Atletico Madrid uit, kwartfinale Champions League, Dani met de 1-2 in de verlenging na een fantastisch afstandsschot onderkant latquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:14 schreef TimoBasso het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft een held voor me..
2-3 toch?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1996-1997 Atletico Madrid uit, kwartfinale Champions League, Dani met de 1-2 in de verlenging na een fantastisch afstandsschot onderkant lat
Het eindigde in 2-3 ja. Maar de goal van Dani was de 1-2 in de verlenging.quote:
Herdenking van Para heeft mij ook heel veel gedaan.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mooiste foto's uit het arena tijdperk zijn zonder twijfel van het afscheid van Blind en Litmanen. Vuurwerk, huilende mannen, gekkenhuis.
Moeten ook meerdere zeer fraaie foto's van in omloop zijn. Maat van me heeft van die wedstrijd een fraaie panorama foto van zuid vol fakkels e.d. 1,20 meter lang
Baba in de armen van zijn trainerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het eindigde in 2-3 ja. Maar de goal van Dani was de 1-2 in de verlenging.
Als ik me goed kan herinneren:
1-0, 1-1 R. de Boer. Toen verlenging: 1-2 Dani, 2-2 uit een penalty dacht ik en in de laatste minuut 2-3 door Baba.
Prachtige wedstrijd was dat.
Irritant, ik weet dat ik ergens op mijn computer een foto van Blind en Litmanen bij hun afscheid moet hebben. Hier verder nog wat foto's die ik op mijn computer heb staan:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Mooiste foto's uit het arena tijdperk zijn zonder twijfel van het afscheid van Blind en Litmanen. Vuurwerk, huilende mannen, gekkenhuis.
Moeten ook meerdere zeer fraaie foto's van in omloop zijn. Maat van me heeft van die wedstrijd een fraaie panorama foto van zuid vol fakkels e.d. 1,20 meter lang
Heb je al lang moeite met lezen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef valek het volgende:
Is je pleepapier op? Want ik kan me niet voorstellen wat je anders moet met foto's van ajax.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef valek het volgende:
Is je pleepapier op? Want ik kan me niet voorstellen wat je anders moet met foto's van ajax.
Was dat echt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:27 schreef Noshiba het volgende:
Ja, net als je eigen grappen blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef valek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Misschien heb je wel gelijk, echter de meeste foto's in dit topic zijn terug te vinden op het internet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Hou het wel bij echt mooie foto's en niet bij die snapshots.
Maar ik denk niet dat jou foto's leuk zijn voor iemand om op zijn computer te zetten of zelfs in te lijstenquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk, echter de meeste foto's in dit topic zijn terug te vinden op het internet.
Daarentegen de door mij geplaatste foto's niet.
Goeie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:40 schreef w00h00 het volgende:
Ik mis de glimlach van Huntelaar na de goal voor de beker tegen Roda JC.![]()
Knuppelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef valek het volgende:
Is een zeer mooie foto jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:44 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb helemaal niks met ajax, maar wat ik een mooie foto vind is die van de meer.
[ afbeelding ]
Dan hadden de meeste dat wel van vd Vaart en Wesley verwacht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:03 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: Atletico Madrid, HSV, Real Madrid en Real Madrid.
En alle vier basisspelers in Oranje.
Als je dat toen gezegd had.
helemaal verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:52 schreef admiraal_anaal het volgende:ik heb een idee dat dit een ajax bash topic gaat worden
quote:Op woensdag 19 november 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Heeft er iemand grote Ajax foto's die ik als achtergrond kan gebruiken?
De plaatjes moeten dus echt groot zijn en niet uitgerekt worden als ik ze gebruik als achtergrond.
Die wil ik zien, haha.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:02 schreef Pritt het volgende:
Ik mis trouwens die ene waar Klaas Jan al lachend naar een dildo kijkt op het ADO veld.
Die door de Ajax supporters aan Postma waren gedoneerd.
Voor de keepert van den haag?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:39 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna, even doorzoeken nog.
Escude zit bij Sevilla hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 23:19 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een heldenteam toen...
Van links naar rechts:
Atletico Madrid, Internazionale Milano, Dinamo Boekarest, Real Madrid, Juventus, Internazionale Milano...
En dan dus Vd Vaart die er niet eens opstaat, die ook bij Real speelt.... Daar had je de CL mee kunnen winnen 2 jaar later...
Excuus, dacht dat dat Maxwell was. Al speelde toe toen natuurlijk ookquote:
Dit is wel een hele mooie fotoquote:
Laat je het ons wel even zien? Ik heb nu die foto van Twente uit als achtergrondquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef RayMania het volgende:
Handig topic. Ik ben ook een collage aan het maken, die wordt vervolgens op linnen afgedrukt en naar mij opgestuurd. Heb tot eind januari de tijd om wat moois te maken in Photoshop.
Cool! Wat kost zo'n geintje nou?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef RayMania het volgende:
Handig topic. Ik ben ook een collage aan het maken, die wordt vervolgens op linnen afgedrukt en naar mij opgestuurd. Heb tot eind januari de tijd om wat moois te maken in Photoshop.
Ik zag haar 2 minuten geleden ook opeens weerquote:
Gratis voor mij dit keer, het zat in mijn kerstpakket.quote:
Het is geluktquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef w00h00 het volgende:
Is het gelukt met de collage DuvelDuvel?
Heb je ze gewoon doorgestuurd naar de HEMA of heb je ze zelf nog bewerkt?
Voorbeeld van je kunstwerk ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is geluktHeb bij de Xenos 2 lijsten gekocht en bij de lokale fotoboer aantal foto's ingeleverd. Die hebben ze bewerkt en geprint op fotopapier. Ziet er mooi uit opzich. Als je wat dichterbij kijkt dan zie je wel dat het geen echte foto's zijn maar van een afstandje zijn ze heel mooi. Heb Heitinga en Huntelaar nu vergroot. Denk dat ik binnenkort die van Suarez uit mijn laatste post na die goal ook laat doen. Kosten vallen best mee opzich. Lijst en foto waren samen 20 euro ofzo.
Moet even wat meer foto's laten drukken. Heb nu al enige tijd die uit mijn avatar laten afdrukken. Behoorlijk fraai!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het is geluktHeb bij de Xenos 2 lijsten gekocht en bij de lokale fotoboer aantal foto's ingeleverd. Die hebben ze bewerkt en geprint op fotopapier. Ziet er mooi uit opzich. Als je wat dichterbij kijkt dan zie je wel dat het geen echte foto's zijn maar van een afstandje zijn ze heel mooi. Heb Heitinga en Huntelaar nu vergroot. Denk dat ik binnenkort die van Suarez uit mijn laatste post na die goal ook laat doen. Kosten vallen best mee opzich. Lijst en foto waren samen 20 euro ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |