quote:Op woensdag 19 november 2008 20:04 schreef RayMania het volgende:
Heeft er iemand grote Ajax foto's die ik als achtergrond kan gebruiken?
De plaatjes moeten dus echt groot zijn en niet uitgerekt worden als ik ze gebruik als achtergrond.
Die wil ik zien, haha.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:02 schreef Pritt het volgende:
Ik mis trouwens die ene waar Klaas Jan al lachend naar een dildo kijkt op het ADO veld.
Die door de Ajax supporters aan Postma waren gedoneerd.
Voor de keepert van den haag?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:39 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna, even doorzoeken nog.
Escude zit bij Sevilla hoorquote:Op donderdag 20 november 2008 23:19 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een heldenteam toen...
Van links naar rechts:
Atletico Madrid, Internazionale Milano, Dinamo Boekarest, Real Madrid, Juventus, Internazionale Milano...
En dan dus Vd Vaart die er niet eens opstaat, die ook bij Real speelt.... Daar had je de CL mee kunnen winnen 2 jaar later...
Excuus, dacht dat dat Maxwell was. Al speelde toe toen natuurlijk ookquote:
Dit is wel een hele mooie fotoquote:
Laat je het ons wel even zien? Ik heb nu die foto van Twente uit als achtergrondquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef RayMania het volgende:
Handig topic. Ik ben ook een collage aan het maken, die wordt vervolgens op linnen afgedrukt en naar mij opgestuurd. Heb tot eind januari de tijd om wat moois te maken in Photoshop.
Cool! Wat kost zo'n geintje nou?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:38 schreef RayMania het volgende:
Handig topic. Ik ben ook een collage aan het maken, die wordt vervolgens op linnen afgedrukt en naar mij opgestuurd. Heb tot eind januari de tijd om wat moois te maken in Photoshop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |