Heb je al lang moeite met lezen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef valek het volgende:
Is je pleepapier op? Want ik kan me niet voorstellen wat je anders moet met foto's van ajax.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef valek het volgende:
Is je pleepapier op? Want ik kan me niet voorstellen wat je anders moet met foto's van ajax.
Was dat echt?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:27 schreef Noshiba het volgende:
Ik mis de foto van klaas tijdens de bekerfinale met edgar z'n bril op =)
Ja, net als je eigen grappen blijkbaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef valek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
Misschien heb je wel gelijk, echter de meeste foto's in dit topic zijn terug te vinden op het internet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 01:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Hou het wel bij echt mooie foto's en niet bij die snapshots.
Maar ik denk niet dat jou foto's leuk zijn voor iemand om op zijn computer te zetten of zelfs in te lijstenquote:Op zondag 24 augustus 2008 01:50 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Misschien heb je wel gelijk, echter de meeste foto's in dit topic zijn terug te vinden op het internet.
Daarentegen de door mij geplaatste foto's niet.
Goeie.quote:Op zondag 24 augustus 2008 13:40 schreef w00h00 het volgende:
Ik mis de glimlach van Huntelaar na de goal voor de beker tegen Roda JC.![]()
Knuppelquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:43 schreef valek het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |