Volgens mij hoeft dat niet heel groot te zijn. Als je zo'n foto koopt via een fotograaf is dat nogal duur. Nu is het mogelijk bij fotospeciaalzaken kleine(re) foto's te laten uitvergroten tot posterformaat. Volgens mij is dat niet heel duur. Ik zou daar eerst even naar informeren. Scheelt misschien een boel geld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Als ik een van de foto's trouwens op posterformaat wil hebben hoe groot moet een foto ongeveer zijn zonder dat de kwaliteit er uiteindelijk op achteruit gaat? Iemand enig idee?
Ik zal volgende week maar eens een navraag doen inderdaad. Bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet heel groot te zijn. Als je zo'n foto koopt via een fotograaf is dat nogal duur. Nu is het mogelijk bij fotospeciaalzaken kleine(re) foto's te laten uitvergroten tot posterformaat. Volgens mij is dat niet heel duur. Ik zou daar eerst even naar informeren. Scheelt misschien een boel geld.
Zou ik niet doen, tenzij het een High-res. foto is.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Volgens mij hoeft dat niet heel groot te zijn. Als je zo'n foto koopt via een fotograaf is dat nogal duur. Nu is het mogelijk bij fotospeciaalzaken kleine(re) foto's te laten uitvergroten tot posterformaat. Volgens mij is dat niet heel duur. Ik zou daar eerst even naar informeren. Scheelt misschien een boel geld.
Maar je gaat toch niet teveel betalen voor een foto van je favoriete club?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, tenzij het een High-res. foto is.
Zoiets wordt best snel korrelig, vergroot maar eens een foto in photoshop tot A4-formaat.
Dat is iets anders dan speciale, dure apparatuur gebruiken. En navraag doen kan nooit kwaad natuurlijk. Ik weet wel dat familie van mij van een kleine foto een grotere heeft laten maken, dit hield verband met overlijden, en het resultaat daarvan was echt heel goed. Dat was een vrij normale foto. Kleiner dan het grootste formaat schoolfoto zeg maar.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, tenzij het een High-res. foto is.
Zoiets wordt best snel korrelig, vergroot maar eens een foto in photoshop tot A4-formaat.
Gewoon even uit pure nieuwsgierigheid hoor...maar waar heb je die foto van Heitinga en Suarez vandaan en vooral: waarom is ie gelinkt vanaf photobucket?quote:
2 posts boven jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:27 schreef Noshiba het volgende:
Ik mis de foto van klaas tijdens de bekerfinale met edgar z'n bril op =)
2 3 posts boven jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:27 schreef Noshiba het volgende:
Ik mis de foto van klaas tijdens de bekerfinale met edgar z'n bril op =)
Vlnr. Gerrie Mühren, reservekeeper Sies Wever, Johan Neeskens, Arnold Mühren, daarachter Ruud Krol, Horst Blankenburg, Piet Keizer (met zonnebril), Barry Hulshoff, Gerrie Kleton, trainer Stefan Kovacs en Johan Cruijff.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
Heb je toevallig nog namen van deze helden. Is een beetje voor mijn tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |