Deja vu?quote:
Neuh, je hebt een punt dat het topic bestaansrecht heeft, maar tegenwoordig zie ik het verschil niet meer tussen Singles en de SC. Wat is er in Singles ontopic aan het massaal 'goedemorgen' roepen?quote:Op zondag 7 december 2008 11:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Deja vu?
Ik vind dat Singles bestaansrecht heeft. Moet je zien hoe snel dit topic iedere keer weer loopt. SC of niet, dat heb je in elke reeks wel. Maar goed, yadayadablabla, deze discussie is al oud. En duidelijk, dat dan inderdaad ook.
Ik heb gezegd.
In singles is de verhouding 60/40 vwb ontopic gelul over het single zijn en alles daaromheen. Maar jij hebt natuurlijk een vertroebelde blik, Burdieburd.quote:Op zondag 7 december 2008 11:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Neuh, je hebt een punt dat het topic bestaansrecht heeft, maar tegenwoordig zie ik het verschil niet meer tussen Singles en de SC. Wat is er in Singles ontopic aan het massaal 'goedemorgen' roepen?
Natuurlijkquote:Op zondag 7 december 2008 11:34 schreef dawg het volgende:
[..]
In singles is de verhouding 60/40 vwb ontopic gelul over het single zijn en alles daaromheen. Maar jij hebt natuurlijk een vertroebelde blik, Burdieburd.
Onzin. Ik word er bijna moe van, het hoge feestdagengezeikgehalte (scrabblewoord!) in dat topic. Is verder natuurlijk geen kritiek of pleidooi voor sluiting.quote:Op zondag 7 december 2008 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar serieus, ik kan tussen de 'goedemorgen is Josti er al?'-'s niet meer lezen wie nou wie doet en wie nou wie dumpt enzo, dus ik vroeg me gewoon af of het nou legaal een slowchat is geworden of dat er geklikt mocht worden. Maar ik begrijp nu dat de reeks aan zijn eigen succes ten onder zal gaan, misschien is een update-topic zoals in OUD een beter idee?
Ongetwijfeld!quote:Op zondag 7 december 2008 11:46 schreef Burdie het volgende:
Nou, dan is bij deze de discussie toch klaar?.
Ik zoek wel weer iets anders om over te zeiken hoor, I'll be back.
R&P SC is sufquote:Op zondag 7 december 2008 11:46 schreef Burdie het volgende:
Nou, dan is bij deze de discussie toch klaar?.
Ik zoek wel weer iets anders om over te zeiken hoor, I'll be back.
Omdat ik het een leuk topic vind. Niets meer niets minder.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:12 schreef Re het volgende:
Even een vraagje aan JoeyT:
waarom bijt je je zo vast in deze topicreeks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |