Ik ben dan ook niet zo'n ondernemer, maar als de ander wat onderneemt probeer ik ook aan te tonen dat ik het wel leuk vind ofc. Maar om gelijk snoeihard te negeren? Dan krijg je toch een totaal ander beeld? Of is dat een testje of de man haar leuk vindt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:14 schreef slaapvaak het volgende:
Misschien laat ze zien dat ze interesse in je heeft, maar wordt ze teleurgesteld omdat jij nooit iets onderneemt. Vandaar die afwachtende houding soms.
DAT dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:17 schreef Stakky het volgende:
Ik heb momenteel een beetje hetzelfde probleem. Maar ik snap haar ook totaal niet meer. Ene moment is ze niet van me af te slaan volgende dag is ze ijskoud. Naar mijn idee weet ze niet wat ze wil. Heb er naar gevraagd maar toen kwam er ook geen zinnige reactie uit. Dus als een dame ons beide kan verlichten met wat informatie xD
En ik durf te wedden dat wanneer het meisje vrolijk naar Sjibble is, Sjibble dan ook meteen weer op zijn achterste poten staat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:13 schreef Sjibble het volgende:
Dit gaat niet over mij, maar over het algemeen.
Maar ik wil ook niet generaliseren over vrouwen.
Je kent et, je vind een meid leuk, zij vind jou misschien leuk (weet je niet zeker).
De ene dag heb je et erg leuk met elkaar, de volgende dag lijkt ze in een dip te zitten en is het stil.
Of je komt dr tegen na een paar maanden en zegt ze dolenthousiast 'Hey!", om een week later je totaal te negeren (Lees: Je kijkt dr aan op een halve meter afstand, maar ze ziet je zogenaamd niet staan).
Kan een vrouw dit verklaren? Waarom doen ze dat?
Zo ken ik er eentje, groeten elkaar alleen. De ene keer zegt ze heel blij gedag en de andere keer negeert ze me en kijkt dwars door me heen. Ik durf nu al te wedden dat ze binnenkort weer enthousiast hoi zegt. Maar ze mag al de pot op van mij
En? Bleek dat dan ook zo te zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:24 schreef capricia het volgende:
Vrouwen snappen mannen ook niet altijd hoor!
Als ik een leuke dag met een man gehad heb, en ik word bijv. niet binnen een week gebeld of zo, dan ga ik er van uit dat hij niets verders wil...
Geen idee...Desnoods ga ik een week later weer een keertje met hem er op uit, maar dan is het ook weer zo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:26 schreef Stali het volgende:
[..]
En? Bleek dat dan ook zo te zijn?.
Dat is dan typisch mijn actie, maar dan wil ik echt niet gaan zitten stalken of lastigvallen tenzij ik wel duidelijk vond dat ze interesse in me zou hebben. Maar dan nog, zou ik pas weten dat ze er op zit te wachten als ze er zelf mee begint.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:26 schreef Stali het volgende:
[..]
En? Bleek dat dan ook zo te zijn?.
Echt probeer het eens andersom. Volgende keer wanneer zij vrolijk tegen jou is ben je kort vriendelijk tegen haar en ook heel vriendelijk tegen andere meisjes. Uiteraard niet lomp tegen haar doen maar je kunt haar net zo goed "even niet gezien" hebben en daarover vooral niets over zeggen, dat blijkt dan uit je gedrag. Je hebt haar dan simpelweg over het hoofd gezien. Meisjes vinden dat meestal niet zo leuk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:28 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat is dan typisch mijn actie, maar dan wil ik echt niet gaan zitten stalken of lastigvallen tenzij ik wel duidelijk vond dat ze interesse in me zou hebben. Maar dan nog, zou ik pas weten dat ze er op zit te wachten als ze er zelf mee begint.
Ik vond het een leuke meid, maar zag er sowieso geen toekomst in. Ik nam ook geen actie omdat ik niet eens wist waarom ik haar eigenlijk leuk vondquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:36 schreef Xeanor het volgende:
Bekend fenomeen. Je bent gewoon niet interessant genoeg voor haar.
Mannen leggen meestal wel alle kaarten op tafel wanneer ze je zien zitten voor een relatie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee...Desnoods ga ik een week later weer een keertje met hem er op uit, maar dan is het ook weer zo.
Kul, je hebt genoeg vrouwen die niet begrepen willen worden, lekker mysterieus willen blijven en je op die manier voor je willen winnen zodat je zelf bijna alles moet doen om te zorgen dat het contact leuk blijft en dat je haar vragen blijft stellen, hoe gaat het .. waarom doe je zo ? etc.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:40 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke meid, maar zag er sowieso geen toekomst in. Ik nam ook geen actie omdat ik niet eens wist waarom ik haar eigenlijk leuk vond. Maar het gaat dan ook deels om het algemeen. Een man die een vrouw probeert te begrijpen is een dwaas, maar vage redenen die logisch klinken zijn toch wel genoeg.
Zo heb ik nog een andere situatie, maar die hou ik maar even voor me.
Dames kunnen anders allemaal wel vervelend en wispelturig zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Dude, als mensen de ene dag vet happy blij reageren en dan de volgende dag je negeren gewoon op afstappen en mee confronteren. Er zijn genoeg dames op deze planeet.
Herkenbare frustratiequote:Op dinsdag 25 november 2008 00:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kul, je hebt genoeg vrouwen die niet begrepen willen worden, lekker mysterieus willen blijven en je op die manier voor je willen winnen zodat je zelf bijna alles moet doen om te zorgen dat het contact leuk blijft en dat je haar vragen blijft stellen, hoe gaat het .. waarom doe je zo ? etc.
Dat soort vrouwen hebben vaak een chronisch aandacht te kort en die moet je lekker laten liggen zodat ze na een tig tal jaar spijt van hun achterlijke reacties hebben en dan een zielige sukkel van internet plukken!
Zo die frustratie ben ik ook weer kwijt.
bij mij persoonlijk betreft het een dame van 22, en ik zie haar als een Vrouw niet als een meisje.quote:
Daar kan ik me wel in vinden, en inbeelden dat zoiets inderdaad gebeurt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:50 schreef Xeanor het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook maar aan in wat voor een setting je haar tegenkomt, en wat voor een onzin je allemaal zelf gaat lopen uitkramen. Val haar niet lastig met ellenlange gesprekken over onderwerpen die haar eigenlijk niet interesseren, weinig mensen kappen zoiets af met 'sorry, maar dat interesseert me nou echt geen flikker'. De meesten 'zitten het uit', so to speak, en gaan je in de toekomst vermijden. Begin altijd oriënterend en zoek wat zij leuk vind om over te praten. Goede communicatie begint bij 1 basis: het interessant vinden om naar elkaar te luisteren.
Zo is er dus ook een verschil in haar tegenkomen in de bibliotheek en haar tegenkomen in de kroeg. In de eerste situatie staat ze misschien wel open voor serieuzere gesprekken, of juist niet. In de kroeg zal ze meestal altijd wel vrolijk zijn jouw kant op, of ze nou wel schijt heeft aan je gespreksonderwerpen of niet. "Oh nee, daar heb je ... weer, straks gaat ie weer een half uur praten over z'n auto/motor/whatever."
Na enkele glazen drank komt die gedachte er sowieso niet meer in, dan is het "Oeh, daar is ...., ik vind hem wel leuk! Snel naar hem toe!" <- of -> "Oeh, daar is ..., hij is wel aardig maar ik ga even naar hem toe zodat het weer wat meer lijkt alsof ik hier veel mensen ken!" (ok, dat laatste is wel nogal gelimiteerd tot puber(achtige) meisjes/vrouwen)
Meer richting vrouw intussen.quote:
Ik begrijp dat je hiermee impliceert dat vrouwen dat niet doen?quote:
Komt ze net als jij uit de jaren negentig?quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:02 schreef Sjibble het volgende:
Meer richting vrouw intussen.
Mijn theorie daarvoor is:quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:02 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Vaak knopen ze dan zelf een gesprek aan. Maar dan ben ik weer saai als ik er geen gesprek van weet te maken als ik er niks op weet te zeggen.. Ik had MSN gesprekken die hadden totaal geen inhoud, en wat ik ook probeerde, er kwam geen leven in. Vandaar dat ik er geen toekomst in zag, maar het verder totaal niet snap.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Komt ze net als jij uit de jaren negentig?
Het klikte op msn en irl niet. Ik kreeg te horen dat er wederzijds was, maar dat werd dus gewoon niks. Waarschijnlijk was de aandacht en aanwezigheid gewoon leuk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:15 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Mijn theorie daarvoor is:
Goed kunnen praten op MSN en goed kunnen praten IRL staat geheel los van elkaar. Kan je slecht praten op MSN? Dan kan het nog altijd heel goed dat je IRL samen de grootste lol kan hebben. Kan je heel goed praten over MSN? Dan zeg ik wel dat de kans dat je het IRL goed kan vinden samen ietwat groter is, maar het kan heel goed dat het IRL totaal niet klikt. Ik ken een heleboel mensen die IRL totaal anders zijn dan over MSN. Ikzelf ben ook nogal zo, eigenlijk.
22 .. een vrouw?quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:01 schreef Stakky het volgende:
[..]
bij mij persoonlijk betreft het een dame van 22, en ik zie haar als een Vrouw niet als een meisje.
Dan loop je naar d'r toe en zeg je: kijk eens wat vrolijker, je wordt er niet mooier op zo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:13 schreef Sjibble het volgende:
de volgende dag lijkt ze in een dip te zitten en is het stil.
herkenbaarquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:03 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dan loop je naar d'r toe en zeg je: kijk eens wat vrolijker, je wordt er niet mooier op zo.
Succes verzekerd
Over het algemeen heeft het grootste deel mannen die hier een topic start geen vriendin of nooit een vriendin gehad en wil d´r een..quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:26 schreef Godshand het volgende:
als vrouwen en mannen nu eens minder moeilijk op deze manier deden, werd er tenminste meer geneukt, en minder in R & P gepost
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Over het algemeen heeft het grootste deel mannen die hier een topic start geen vriendin of nooit een vriendin gehad en wil d´r een..
en de vrouwen die hier gemiddeld posten snappen of niks van hun zelf, of niks van hun geliefde en hebben allemaal last van hun gevoehoelensen klagen over mannen dat ze zulke lummels zijn
De verschillen zijn marginaal. De laatste heeft haar (emotionele) grillen iets beter onder controle of weet ze beter te verbloemen.quote:
Dat vind ik toch wel zo'n kutopmerking. Als iemand tijdens het uitgaan op me afkomt en vraagt of er iemand dood is of zo en zegt dat ik op commando moet lachen, dan ben ik er wel klaar mee. Nee, ik ben niet 24/7 vrolijk en hyper en al helemaal niet omdat jij dat wilt. Bovendien als je niet lacht, wil het nog niet zeggen dat je je triest voelt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 02:03 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Dan loop je naar d'r toe en zeg je: kijk eens wat vrolijker, je wordt er niet mooier op zo.
Succes verzekerd
dat is niet het punt van TS. het punt van TS is dat hij de ene keer een vrolijk blatende vrouw treft, en de andere keer nauwelijks een reactie en zij doet alsof hij lucht is..quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Ik snap mijn geliefde heel goed.![]()
Maar wat TS schrijft is wel herkenbaar. Als vrouw ga ik ook zo om met mijn vriendinnen. Kan heel leuk, gezellig en intiem zijn, maar daar voel ik ook niet meteen iets sexueels voor... Nou, met mannen kan ik dat ook hebben.
Verhaal klinkt me bekend in de oren. Eerst 3 weken niks van dr laten horen, en als ze een paar wijntjes op heeft kan ik weer op komen draven. Dikke lul, zoek het maar uit.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:13 schreef Sjibble het volgende:
Dit gaat niet over mij, maar over het algemeen.
Maar ik wil ook niet generaliseren over vrouwen.
Je kent et, je vind een meid leuk, zij vind jou misschien leuk (weet je niet zeker).
De ene dag heb je et erg leuk met elkaar, de volgende dag lijkt ze in een dip te zitten en is het stil.
Of je komt dr tegen na een paar maanden en zegt ze dolenthousiast 'Hey!", om een week later je totaal te negeren (Lees: Je kijkt dr aan op een halve meter afstand, maar ze ziet je zogenaamd niet staan).
Kan een vrouw dit verklaren? Waarom doen ze dat?
Zo ken ik er eentje, groeten elkaar alleen. De ene keer zegt ze heel blij gedag en de andere keer negeert ze me en kijkt dwars door me heen. Ik durf nu al te wedden dat ze binnenkort weer enthousiast hoi zegt. Maar ze mag al de pot op van mij
Die heb ik laatst nog meegemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Verhaal klinkt me bekend in de oren. Eerst 3 weken niks van dr laten horen, en als ze een paar wijntjes op heeft kan ik weer op komen draven. Dikke lul, zoek het maar uit.
En dan nog beledigd zijn ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |