abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63496731
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 02:26 schreef Godshand het volgende:
als vrouwen en mannen nu eens minder moeilijk op deze manier deden, werd er tenminste meer geneukt, en minder in R & P gepost
Over het algemeen heeft het grootste deel mannen die hier een topic start geen vriendin of nooit een vriendin gehad en wil d´r een..

en de vrouwen die hier gemiddeld posten snappen of niks van hun zelf, of niks van hun geliefde en hebben allemaal last van hun gevoehoelens en klagen over mannen dat ze zulke lummels zijn
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 november 2008 @ 02:48:52 #42
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63496795
ze (de vrouwen) doen het ook nooit goed:
teveel initiatief => slet,
te weinig => kouwe trut die mij negeert

Loop er op af en maak haar vrolijk! Doe iets, lummel.
pi_63500277
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 02:29 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Over het algemeen heeft het grootste deel mannen die hier een topic start geen vriendin of nooit een vriendin gehad en wil d´r een..

en de vrouwen die hier gemiddeld posten snappen of niks van hun zelf, of niks van hun geliefde en hebben allemaal last van hun gevoehoelens en klagen over mannen dat ze zulke lummels zijn
Spreek voor jezelf.
Ik snap mijn geliefde heel goed.

Maar wat TS schrijft is wel herkenbaar. Als vrouw ga ik ook zo om met mijn vriendinnen. Kan heel leuk, gezellig en intiem zijn, maar daar voel ik ook niet meteen iets sexueels voor... Nou, met mannen kan ik dat ook hebben.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:56:19 #44
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_63502320
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:55 schreef Xennia het volgende:
Vrouwen, of meisjes?
De verschillen zijn marginaal. De laatste heeft haar (emotionele) grillen iets beter onder controle of weet ze beter te verbloemen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_63502572
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 02:03 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Dan loop je naar d'r toe en zeg je: kijk eens wat vrolijker, je wordt er niet mooier op zo.

Succes verzekerd
Dat vind ik toch wel zo'n kutopmerking. Als iemand tijdens het uitgaan op me afkomt en vraagt of er iemand dood is of zo en zegt dat ik op commando moet lachen, dan ben ik er wel klaar mee. Nee, ik ben niet 24/7 vrolijk en hyper en al helemaal niet omdat jij dat wilt. Bovendien als je niet lacht, wil het nog niet zeggen dat je je triest voelt.
pi_63502573
-edit dubbel-
pi_63502813
Vrouwen proberen te begrijpen topic.... Heeft geen toekomst.
pi_63503714
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:39 schreef capricia het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Ik snap mijn geliefde heel goed.

Maar wat TS schrijft is wel herkenbaar. Als vrouw ga ik ook zo om met mijn vriendinnen. Kan heel leuk, gezellig en intiem zijn, maar daar voel ik ook niet meteen iets sexueels voor... Nou, met mannen kan ik dat ook hebben.
dat is niet het punt van TS. het punt van TS is dat hij de ene keer een vrolijk blatende vrouw treft, en de andere keer nauwelijks een reactie en zij doet alsof hij lucht is..

als jij zo met je vriendinnen omgaat
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:08:17 #49
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_63504416
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:13 schreef Sjibble het volgende:
Dit gaat niet over mij, maar over het algemeen.
Maar ik wil ook niet generaliseren over vrouwen.

Je kent et, je vind een meid leuk, zij vind jou misschien leuk (weet je niet zeker).
De ene dag heb je et erg leuk met elkaar, de volgende dag lijkt ze in een dip te zitten en is het stil.
Of je komt dr tegen na een paar maanden en zegt ze dolenthousiast 'Hey!", om een week later je totaal te negeren (Lees: Je kijkt dr aan op een halve meter afstand, maar ze ziet je zogenaamd niet staan).

Kan een vrouw dit verklaren? Waarom doen ze dat?

Zo ken ik er eentje, groeten elkaar alleen. De ene keer zegt ze heel blij gedag en de andere keer negeert ze me en kijkt dwars door me heen. Ik durf nu al te wedden dat ze binnenkort weer enthousiast hoi zegt. Maar ze mag al de pot op van mij
Verhaal klinkt me bekend in de oren. Eerst 3 weken niks van dr laten horen, en als ze een paar wijntjes op heeft kan ik weer op komen draven. Dikke lul, zoek het maar uit.

En dan nog beledigd zijn ook .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_63505475
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 13:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Verhaal klinkt me bekend in de oren. Eerst 3 weken niks van dr laten horen, en als ze een paar wijntjes op heeft kan ik weer op komen draven. Dikke lul, zoek het maar uit.

En dan nog beledigd zijn ook .
Die heb ik laatst nog meegemaakt
Armen over elkaars nek heen zodra ze een paar wijntjes op had.
Maar daarna, compleet genegeerd..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_63506894
Niet te veel over nadenken en dat soort types gewoon negeren.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:17:37 #52
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_63508082
Zo'n meiden ken ik ook, zijn vaak arrogante meiden met een hoge eigendunk.
Ik snap ook niet waarom sommige meiden zo doen, ik niet in ieder geval.
Jij kiest misschien steeds de verkeerde uit.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_63508972
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 02:48 schreef bikkeltje2 het volgende:
ze (de vrouwen) doen het ook nooit goed:
teveel initiatief => slet,
te weinig => kouwe trut die mij negeert

Loop er op af en maak haar vrolijk! Doe iets, lummel.
Er is een verschil tussen teveel initiatief en 20 man in 2 maanden afwerken
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:52:32 #54
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_63509074
ik zou eigenlijk niet weten waarom.. herken het zeker niet van mezelf (gelukkig)
pi_63511587
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:17 schreef Luxuria het volgende:
Volgens mij vinden arrogante meiden dit soort gedrag erg leuk ja, zelf ook al paar keer tegen aan gelopen.
pi_63511600
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:17 schreef Luxuria het volgende:
Ze heeft ook een vriendje, dus kan zijn dat die er net bij stond, want anders doet ze zo niet.
En zo ken nog een andere, maar die zegt ook niks. Kijkt me even aan en gaat weer door.
Er was een dorpsfeest. Ze keek me wel 3x aan (de andere dus), en ik had et helemaal gehad en dacht er aan om em te smeren. Pas letterlijk 10 minuten later zag ze me JE KEEK ME MINSTENS 3x AAN #)(*%#) Waarna dr nicht me probeerde te koppelen met haar?

Of ik et begrijp of niet weet ik niet, en ik heb zo mn theorie..
Maar wat ik sowieso niet snap, is waarom het soms zo moet .
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 25 november 2008 @ 17:09:59 #57
157922 fathank
pi_63511639
Keihard weglopen. Geen aandacht meer aangeven. Zijn het niet waard. Als ze niet gewoon normaal kunnen doen moeten ze maar oprotten.
  dinsdag 25 november 2008 @ 18:24:12 #58
235802 Mrs.Snaaz
What's life..'
pi_63513660
Ideentje......!
Stap op haar af met de bedoeling haar te leren kennen. Haar aankijken in de ogen zonder verwachting laat haar zien dat je iets meer in je mars hebt dan alleen haar leuk vinden......Kijk of ze dat bij iedereen doet of alleen naar jouw toe. Vergeet niet dat veel dames uitkijken met de manier waarop zij feedback geven. Arrogantie wordt vaak aangenomen ter bescherming en door onzekerheid.
Life is complicaded but complication is just another word...make it your own!
pi_63515062
vrouwen hebben rare manieren van communiceren.

De wetenschap stelt dat vrouwen veel breder communiceren dan mannen. Ze gebruiken meer variatie in hun stem en interpreteren lichaamstaal beter. Maar uiteindelijk zeggen ze niets, voor duidelijkheid moet je bij mannen zijn.

Vooral geen onduidelijk gedrag gaan belonen.
pi_63515184
Weten jullie zeker dat dit over vrouwen gaat?

Niet gewoon over meisjes die nog lang geen vrouw zijn?

overigens begrijp ik veel vrouwen ook nooit
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:14:26 #61
235802 Mrs.Snaaz
What's life..'
pi_63515240
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen hebben rare manieren van communiceren.

De wetenschap stelt dat vrouwen veel breder communiceren dan mannen. Ze gebruiken meer variatie in hun stem en interpreteren lichaamstaal beter. Maar uiteindelijk zeggen ze niets, voor duidelijkheid moet je bij mannen zijn.

Vooral geen onduidelijk gedrag gaan belonen.

de zender is niet altijd de boosdoener in de communicatie stroom, een gedeelte is ook te wijten aan de ontvanger.
pi_63515395
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:14 schreef Mrs.Snaaz het volgende:

[..]

de zender is niet altijd de boosdoener in de communicatie stroom, een gedeelte is ook te wijten aan de ontvanger.
Niet iedereen heeft zin cryptische boodschappen te gaan ontcijferen
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:23:19 #63
235802 Mrs.Snaaz
What's life..'
pi_63515582
Ok geeft toe soms gaat het wel richting extreem qua criptisch willen zeggen "ik wil je" maar dan val ik terug op wat MarMar eerder zei..gaat het dan niet om meisjes onderweg naar vrouw worden? En ik voeg eraan toe...anderom ook. Zijn het niet jongetjes die nog net niet de zelfvertrouwen hebben gevonden om DIE man te zijn die daar doorheen kijkt?
pi_63516390
Ik ken dr al een jaar of 2-3, dus kennis maken is geen punt
[/quote]
pi_63518414
Bekend fenomeen inderdaad Als je gewoon normaal doet dan krijg je dat ze de volgende keer opeens heel anders tegen je doet. Als je erop inspeelt en haar overlaad met aandacht, complimentjes geven etc en er gebeuren dingen en je geeft "HAAR" daarna geen aandacht meer ja dan heb je het gedaan natuurlijk. Huilende meid aan de telefoon boze krabbels op hyves en noem maar op. Vrouwen het blijven rare wezens, alles moet gewoon volgens haar denkwijze en haar zin gaan.

Ook als je gaat daten met vrouwen en je vraagt waar wil je graag heen of wat wil je doen dan 9/10x zeggen ze dat weet ik niet jij mag kiezen. Maar vrouwen weten dondersgoed wat ze willen maar volgens mij is het gewoon een soort van aftasten. Net als ze in de situatie in jou post doen.
pi_63518803
dit is gewoon de manier voor de vrouw om te testen hoeveel invloed zij op jou heeft.

you see, een vrouw heeft altijd issues en je moet als man zijnde sterk in je schoenen staan om haar moodswings te kunnen handelen.

niet denken dat een vrouw dit doet om je te pesten, het is gewoon een van haar vele onbewuste tests om te kijken of jij genoeg alpha voor haar bent
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:11:49 #67
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_63519151
Je hoort wel vaak van vrouwen dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen en jaloers worden, vals tegen elkaar, coompetitief enz... Maar ik herken dat zelf eigenlijk helemaal niet. Ik heb altijd alleen maar goede banden gehad met mijn vriendinnen, zussen, vrouwelijke collega's enz. Gelukkig maar! Ligt ook aan je temperament natuurlijk, ik ben van mezelf een vrij warme en gemoedelijke persoonlijkheid en probeer altijd voor de positieve nooit te zorgen dus dat scheelt ook een hoop. Mijn moeder heeft wel altijd ruzie met mijn tantes enzo, die kan juist weer veel beter met mannen omgaan. Ik lijk daarin meer op mijn vader, dat is echt een lieve goedzak, misschien verklaart dat het.
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:17:38 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63519339
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Shadowcat het volgende:
Je hoort wel vaak van vrouwen dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen en jaloers worden, vals tegen elkaar, coompetitief enz... Maar ik herken dat zelf eigenlijk helemaal niet. Ik heb altijd alleen maar goede banden gehad met mijn vriendinnen, zussen, vrouwelijke collega's enz. Gelukkig maar! Ligt ook aan je temperament natuurlijk, ik ben van mezelf een vrij warme en gemoedelijke persoonlijkheid en probeer altijd voor de positieve nooit te zorgen dus dat scheelt ook een hoop. Mijn moeder heeft wel altijd ruzie met mijn tantes enzo, die kan juist weer veel beter met mannen omgaan. Ik lijk daarin meer op mijn vader, dat is echt een lieve goedzak, misschien verklaart dat het.
.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_63519379
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef Noisiv het volgende:

Ook als je gaat daten met vrouwen en je vraagt waar wil je graag heen of wat wil je doen dan 9/10x zeggen ze dat weet ik niet jij mag kiezen. Maar vrouwen weten dondersgoed wat ze willen maar volgens mij is het gewoon een soort van aftasten. Net als ze in de situatie in jou post doen.
Vrouwen willen dat mannen beslissen. Als een man zegt "ik weet het niet" tijdens het verdwalen op reis slaat bij een vrouw de paniek toe.

Dat maakt ze per definitie al het zwakke geslacht.
pi_63519500
Leuk, zit nu ook weer in zo'n situatie.

Meid leren kennen, het klikte direct en ik ben haar wel leuk gaan vinden.

Zij geeft me een aantal positieve hints e.d. Heb altijd leuk terug gereageerd, maar nog niet echt initiatief genomen om iets af te spreken.

En ja hoor, ineens wordt ik keihard genegeerd. Uit het niets. Nooit meer online op msn e.d. Nu eens contact gezocht en gelijk weer super positief en dikke kus enzo, ik snap er geen hout meer van.

Dit soort gedrag zorgt er in mijn situatie juist voor dat ik nog langer ga afwachten, want nu twijfel ik dus weer aan haar bedoelingen.
pi_63519535
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Shadowcat het volgende:
Misschien kan je nog wat over jezelf vertellen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:24:01 #72
67615 Shadowcat
pi_63519575
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

Ja ik dacht misschien heeft de TS er wat aan om wat meer inzicht in vrouwen te krijgen
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
pi_63519660
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:24 schreef Shadowcat het volgende:

[..]

Ja ik dacht misschien heeft de TS er wat aan om wat meer inzicht in vrouwen te krijgen
nou, in dat geval moet ie gewoon een abonnement op de viva of flair nemen. Zal ie zich kapot schrikken
pi_63519695
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef slaapvaak het volgende:

[..]

dinsdag 25 november 2008 @ 21:27:33 #75
67615 Shadowcat
pi_63519714
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:26 schreef Synthesist het volgende:

[..]

nou, in dat geval moet ie gewoon een abonnement op de viva of flair nemen. Zal ie zich kapot schrikken
Flair bestaat volgens mij niet meer. Maar idd de Viva of de Cosmo zal hem nog wel wat verder kunnen helpen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:30:00 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_63519805
quote:
probeer altijd voor de positieve nooit te zorgen
OMG sneu geval. Of was het Freudiaans? .

En de Flair bestaat nog gewoon hoor, dat ie niet op je afdeling wordt bezorgd is wat anders.

En je bent helemaal geen vrouw, hoe graag je ook zou willen. Marble.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vivi op 25-11-2008 21:38:39 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:49:33 #77
157922 fathank
pi_63522763
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Sjibble het volgende:
Ik ken dr al een jaar of 2-3, dus kennis maken is geen punt
hee, een kloon van mij
pi_63527890
Onbewuste test he..
Oke.. Ze heeft me getest, ik reageer er niet meer op .

@ Alec690

Dan moet je zoals je zegt wel weer contact opzoeken, omdat ze het doet om te kijken of jij ook het initiatief neemt, oftewel haar leuk genoeg vind om zelf de eerste stap ook te zetten, omdat ze er waarschijnlijk onzeker over is. Of het was schrikken en wou ze wel, maar durfde ze niet.

*Iets met vrouwen zijn oh zo snel volwassen maar als je ze neemt weer te jong *

Maar dat zou kunnen betekenen dat ze me om dezelfde reden wilt testen? Ja daaaaag
Ga ik niet meer op in.
[/quote]
pi_63528778
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:26 schreef Synthesist het volgende:

[..]

Ik denk eerder zwaar depressief worden.
ROBODEMONS..................|:(
pi_63536015
Laat gewoon subtiel merken wat je wilt, een beetje nonchalant maar wel zelf verzekerd.
Maak een dubbelzinnig grapje, tast af of ze werkelijk interesse heeft, sla dan je slag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')