Er is een verschil tussen teveel initiatief en 20 man in 2 maanden afwerkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:48 schreef bikkeltje2 het volgende:
ze (de vrouwen) doen het ook nooit goed:
teveel initiatief => slet,
te weinig => kouwe trut die mij negeert
Loop er op af en maak haar vrolijk! Doe iets, lummel.
Volgens mij vinden arrogante meiden dit soort gedrag erg leuk ja, zelf ook al paar keer tegen aan gelopen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:17 schreef Luxuria het volgende:
Zo'n meiden ken ik ook, zijn vaak arrogante meiden met een hoge eigendunk.
Ik snap ook niet waarom sommige meiden zo doen, ik niet in ieder geval.
Jij kiest misschien steeds de verkeerde uit.
Ze heeft ook een vriendje, dus kan zijn dat die er net bij stond, want anders doet ze zo niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:17 schreef Luxuria het volgende:
Zo'n meiden ken ik ook, zijn vaak arrogante meiden met een hoge eigendunk.
Ik snap ook niet waarom sommige meiden zo doen, ik niet in ieder geval.
Jij kiest misschien steeds de verkeerde uit.
de zender is niet altijd de boosdoener in de communicatie stroom, een gedeelte is ook te wijten aan de ontvanger.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef Synthesist het volgende:
vrouwen hebben rare manieren van communiceren.
De wetenschap stelt dat vrouwen veel breder communiceren dan mannen. Ze gebruiken meer variatie in hun stem en interpreteren lichaamstaal beter. Maar uiteindelijk zeggen ze niets, voor duidelijkheid moet je bij mannen zijn.
Vooral geen onduidelijk gedrag gaan belonen.
Niet iedereen heeft zin cryptische boodschappen te gaan ontcijferenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:14 schreef Mrs.Snaaz het volgende:
[..]
de zender is niet altijd de boosdoener in de communicatie stroom, een gedeelte is ook te wijten aan de ontvanger.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Shadowcat het volgende:
Je hoort wel vaak van vrouwen dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen en jaloers worden, vals tegen elkaar, coompetitief enz... Maar ik herken dat zelf eigenlijk helemaal niet. Ik heb altijd alleen maar goede banden gehad met mijn vriendinnen, zussen, vrouwelijke collega's enz. Gelukkig maar! Ligt ook aan je temperament natuurlijk, ik ben van mezelf een vrij warme en gemoedelijke persoonlijkheid en probeer altijd voor de positieve nooit te zorgen dus dat scheelt ook een hoop. Mijn moeder heeft wel altijd ruzie met mijn tantes enzo, die kan juist weer veel beter met mannen omgaan. Ik lijk daarin meer op mijn vader, dat is echt een lieve goedzak, misschien verklaart dat het.
Vrouwen willen dat mannen beslissen. Als een man zegt "ik weet het niet" tijdens het verdwalen op reis slaat bij een vrouw de paniek toe.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef Noisiv het volgende:
Ook als je gaat daten met vrouwen en je vraagt waar wil je graag heen of wat wil je doen dan 9/10x zeggen ze dat weet ik niet jij mag kiezen. Maar vrouwen weten dondersgoed wat ze willen maar volgens mij is het gewoon een soort van aftasten. Net als ze in de situatie in jou post doen.
Misschien kan je nog wat over jezelf vertellen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Shadowcat het volgende:
Je hoort wel vaak van vrouwen dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen en jaloers worden, vals tegen elkaar, coompetitief enz... Maar ik herken dat zelf eigenlijk helemaal niet. Ik heb altijd alleen maar goede banden gehad met mijn vriendinnen, zussen, vrouwelijke collega's enz. Gelukkig maar! Ligt ook aan je temperament natuurlijk, ik ben van mezelf een vrij warme en gemoedelijke persoonlijkheid en probeer altijd voor de positieve nooit te zorgen dus dat scheelt ook een hoop. Mijn moeder heeft wel altijd ruzie met mijn tantes enzo, die kan juist weer veel beter met mannen omgaan. Ik lijk daarin meer op mijn vader, dat is echt een lieve goedzak, misschien verklaart dat het.
Ja ik dacht misschien heeft de TS er wat aan om wat meer inzicht in vrouwen te krijgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Misschien kan je nog wat over jezelf vertellen.
nou, in dat geval moet ie gewoon een abonnement op de viva of flair nemen. Zal ie zich kapot schrikkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:24 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ja ik dacht misschien heeft de TS er wat aan om wat meer inzicht in vrouwen te krijgen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef slaapvaak het volgende:
[..]
Misschien kan je nog wat over jezelf vertellen.
Flair bestaat volgens mij niet meer. Maar idd de Viva of de Cosmo zal hem nog wel wat verder kunnen helpen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:26 schreef Synthesist het volgende:
[..]
nou, in dat geval moet ie gewoon een abonnement op de viva of flair nemen. Zal ie zich kapot schrikken
OMG sneu geval.quote:probeer altijd voor de positieve nooit te zorgen
hee, een kloon van mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Sjibble het volgende:
Ik ken dr al een jaar of 2-3, dus kennis maken is geen punt
Ik denk eerder zwaar depressief worden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:26 schreef Synthesist het volgende:
[..]
nou, in dat geval moet ie gewoon een abonnement op de viva of flair nemen. Zal ie zich kapot schrikken
maak maar grapjes over mijn opmerkingen, probeer je alleen maar te helpen. ik was ook ooit zo'n nitwit als jou als het aankwam op vrouwen.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:31 schreef Sjibble het volgende:
Onbewuste test he..
Oke.. Ze heeft me getest, ik reageer er niet meer op.
@ Alec690
Dan moet je zoals je zegt wel weer contact opzoeken, omdat ze het doet om te kijken of jij ook het initiatief neemt, oftewel haar leuk genoeg vind om zelf de eerste stap ook te zetten, omdat ze er waarschijnlijk onzeker over is. Of het was schrikken en wou ze wel, maar durfde ze niet.
*Iets met vrouwen zijn oh zo snel volwassen maar als je ze neemt weer te jong*
Maar dat zou kunnen betekenen dat ze me om dezelfde reden wilt testen? Ja daaaaag
Ga ik niet meer op in.
Ik begrijp wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 00:59 schreef PeoplesFernandez het volgende:
[..]
maak maar grapjes over mijn opmerkingen, probeer je alleen maar te helpen. ik was ook ooit zo'n nitwit als jou als het aankwam op vrouwen.
Heb je ook wel eens aan haar gevraagd waarom ze je opeens zomaar negeerde? Zelf kan ik absoluut niet tegen wanneer iemand op zo'n manier met mij omgaat, omdat ik dan het idee heb dat ik aan het lijntje gehouden word, maar misschien heeft zij er een logische verklaring voor?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:21 schreef Alec690 het volgende:
Leuk, zit nu ook weer in zo'n situatie.![]()
Meid leren kennen, het klikte direct en ik ben haar wel leuk gaan vinden.
Zij geeft me een aantal positieve hints e.d. Heb altijd leuk terug gereageerd, maar nog niet echt initiatief genomen om iets af te spreken.
En ja hoor, ineens wordt ik keihard genegeerd. Uit het niets. Nooit meer online op msn e.d. Nu eens contact gezocht en gelijk weer super positief en dikke kus enzo, ik snap er geen hout meer van.![]()
Dit soort gedrag zorgt er in mijn situatie juist voor dat ik nog langer ga afwachten, want nu twijfel ik dus weer aan haar bedoelingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |