quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal maar niet lullig tegen je doen, dat zou tegen mijn aard in gaan he.
O morgen is het pas vrijdag.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zaterdag de half tien boot, half uur vantevoren aanwezig zijn dus om 07.00 uur moeten we gaan rijden.
Ik vond het een nogal onnadenkende domme uitspraak, maar je zal het wel niet zo bedoelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had dit gewoon nooit mogen zeggen he?
Krijg de hele helse bende over mij heen nu.
Nee ik bedoel het niet zo hard als het daar staat, maar dat is de beperking van tekst he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het een nogal onnadenkende domme uitspraak, maar je zal het wel niet zo bedoelen.
Wens dit niet te visualisrenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godsklere, zo veel speeksel kan een mens in jaar niet aanmaken om die omvang te bewerken zonder een droge bek te krijgen.
Wie weet... we hadden hier een tijdje een Edah voordat de Jumbo kwam. Nog nooit zulke chagrijnige en brutale meiden gezien. Ben een keer weggelopen (liet alles op de band staan) toen het meisje doodleuk met een vriendin bleef zitten praten. Wat was ik blij met de Jumbo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef kahaarin het volgende:
@Saantje, dat idee heb ik ook, hoe goedkoper de supermarkt hoe meer afgestompt de bliepers heb ik wel eens het gevoel.
Precies, en ze komen onder de mensen, ook niet onbelangrijk voor de communicatieve vaardigheden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Ik vind het zelf nogal arrogant om op kassameisjes of vakkenvullers neer te kijken. Ze zijn in ieder geval bereid om te werken en als zij er niet waren konden wij onze karretjes niet vullen.
Dat is wel waar, maar als ik nu voor veertigste keer bij diezelfde afreken en ze vraagt nog steeds of ik een spaarkaart heb, dan toon je niet echt interesse. Al kan ik mij dat, gezien de beloning, ook wel weer voorstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Ik vind het zelf nogal arrogant om op kassameisjes of vakkenvullers neer te kijken. Ze zijn in ieder geval bereid om te werken en als zij er niet waren konden wij onze karretjes niet vullen.
Ik dacht eerder aan aan houten plank and you know....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat hebben jullie hier toch met die billenkoek![]()
Vind het ook zo'n raar woord, billen-koek
Beetje ranzig eigenlijk. Iets vastgekoekt aan je billen enzo
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar als ik nu voor veertigste keer bij diezelfde afreken en ze vraagt nog steeds of ik een spaarkaart heb, dan toon je niet echt interesse. Al kan ik mij dat, gezien de beloning, ook wel weer voorstellen.
Grappig is dat, wanneer je ze bij hun voornaam noemt, ze opeens uit hun trance komen, langzaam hun hoofd naar je richten en voorzichtig beginnen te glimlachen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
O morgen is het pas vrijdag.![]()
Maar als ik je niet meer tref, prettige vakantie en ik zal de weergoden aanroepen om Ameland in het zonnetje te zetten.
Nou met dat redelijk dikke lichaam van Manu.... Die mag blij zijn iemand als jou te treffen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
He shit.........Ik maak met mijn buikje dus nooit kans bij LS........
Ik heb nog groenteboullion maar heb daar ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, beker warme melk? Met honing?
Doe ik ook altijd. Kijk ik eerst op die naamkaartjes en zeg dan; haai Annie of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grappig is dat, wanneer je ze bij hun voornaam noemt, ze opeens uit hun trance komen, langzaam hun hoofd naar je richten en voorzichtig beginnen te glimlachen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou met dat redelijk dikke lichaam van Manu.... Die mag blij zijn iemand als jou te treffen.
Hij is zeker ook niet één van de magersten.
Wat vind je dan van een oorvijg of muilpeer?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat hebben jullie hier toch met die billenkoek![]()
Vind het ook zo'n raar woord, billen-koek
Beetje ranzig eigenlijk. Iets vastgekoekt aan je billen enzo
weet ik ook wel....... ik bedoel ook wel eens iets heel anders dan dat het eruit komtquote:
Krijgen we nog een dagelijkse update?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lief, dankjewel.
![]()
De berichten zijn niet slecht voor het begin van de week, bovendien is het weer op de eilanden vaak anders dan op het vasteland, we zullen zien. kacheltje is mee en mijn bikini ook, op alles voorbereid.
De levende steen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb nog groenteboullion maar heb daar ook niet
echt trek in nuIk ga zo wel gewoon op bed leggen met het religieuze-kanaal op tv aan ofzo
oeh, ook geen kop thee meer? Niet de thee van FAN btw, kan niet goed zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb nog groenteboullion maar heb daar ook niet
echt trek in nuIk ga zo wel gewoon op bed leggen met het religieuze-kanaal op tv aan ofzo
Dat is natuurlijk ook heel logisch, die meisjes horen de hele dag niets anders dan bliepbliep en zeggen hun versjes op: "Spaart u zegeltjes?", "Heeft u een spaarkaart?". "Wilt u meer pinnen?" en dan noemt zomaar iemand je bij de naam en komen ze uit hun roesje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar als ik nu voor veertigste keer bij diezelfde afreken en ze vraagt nog steeds of ik een spaarkaart heb, dan toon je niet echt interesse. Al kan ik mij dat, gezien de beloning, ook wel weer voorstellen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Logisch, ze zijn er dol op als oude kalende mannen ze lief bij hun voornaam aanspreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
jaja jij komt met alles wegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
Altijd mooi hoe ik hier word afgeschoten als een arrogante motherfucker als ik iets zeg.
Terwijl ik het niet zo bedoel.
Ik zie het als 'dollen'.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vanwaar toch steeds die prive info man?
Tis ook rukwerk. Ik heb een kleine AH hier. En de dames kende me wel degelijk van gezicht. En hebben mij vreselijk lief opgevangen toen het plots mis met me ging. Mijn boodschappen ingepakt en wel. Hulde voor zequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tot en met morgen wel, morgenavond nog in de PPPS, en dan de vrijdag daarna pas weer, dan kan ik wel bellen maar niet meekijken/luisteren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Krijgen we nog een dagelijkse update?
Ho ho Greet ik heb al mijn haar nog. Als jij zo oud ben moet je eerst krijten voordat je de deur uitgaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Logisch, ze zijn er dol op als oude kalende mannen ze lief bij hun voornaam aanspreken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Kijk ik eerst op die naamkaartjes en zeg dan; haai Annie of zo.
Ze vragen zich toch nog altijd af hoe ik hun naam weet.
Actie = reactiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vanwaar toch steeds die prive info man?
Maar wat is nou the real story, ik vat het even niet meer hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Actie = reactie
Die snotneus moet niet denken dat hij maar alles op internet mag zetten. Dan doe ik het dubbel terug.
Al je haar nog? Huh? En jij hebt hier tijden lopen "cock"eteren met het feit dat je een smoothie bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ho ho Greet ik heb al mijn haar nog. Als jij zo oud ben moet je eerst krijten voordat je de deur uitgaat.
Ik vind die donkere gozer ZO geweldig. Je zou echt BIJNA gaan geloven!quote:
Fatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar wat is nou the real story, ik vat het even niet meer hoor.
De "vieze oom" van de Supermarkt, die met komkommers bij de kassa komt en geil de kassière bij de voornaam noemt .....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Logisch, ze zijn er dol op als oude kalende mannen ze lief bij hun voornaam aanspreken.
man man wat doe je me aan straks komt er nog een samenvattingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dat ligt niét aan die veertien warsteiners die je al achter je kiezen hebt, want ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wordt ik daar dan niet klaarwakker van ??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oeh, ook geen kop thee meer? Niet de thee van FAN btw, kan niet goed zijn.![]()
Verder heb ik geen haar. Alleen op het bolletje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Al je haar nog? Huh? En jij hebt hier tijden lopen "cock"eteren met het feit dat je een smoothie bent.
Ja he, hij is echt super!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind die donkere gozer ZO geweldig. Je zou echt BIJNA gaan geloven!![]()
(Ik schrok alleen wel een keer toen ik een collega ineens zag meedansen tijdens
een liedje met haar handen in de lucht vol overgave..........)
Dat is inderdaad top en klanten kunnen af en toe ook vreselijke draken zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook rukwerk. Ik heb een kleine AH hier. En de dames kende me wel degelijk van gezicht. En hebben mij vreselijk lief opgevangen toen het plots mis met me ging. Mijn boodschappen ingepakt en wel. Hulde voor ze
Bliep bliep bliep bliep .. Tja met 4 zou ik ook mijn bedenkingen hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De "vieze oom" van de Supermarkt, die met komkommers bij de kassa komt en geil de kassière bij de voornaam noemt .....
Er zitten schatjes tussen. Bij mijn supermarkt is er een dame, die als ze mij ziet, alvast twee sloffen sigaretten pakt en in mijn kar mikt, zodat ik niet naar die infobalie hoef....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook rukwerk. Ik heb een kleine AH hier. En de dames kende me wel degelijk van gezicht. En hebben mij vreselijk lief opgevangen toen het plots mis met me ging. Mijn boodschappen ingepakt en wel. Hulde voor ze
Ik ga met mijn komkommer altijd langs de bliep-nicht en vraag hem dan of hij denktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
die met komkommers bij de kassa komt en geil de kassière bij de voornaam noemt .....
14? das met geluk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ligt niét aan die veertien warsteiners die je al achter je kiezen hebt, want ik snap het ook niet.
misschien is spiritus een idee, toen ik nog een klein meisje was hadden we een vrouw in de straat die spiritus dronk, ik weet ook niet waarom, ze zag wel een beetje blauw altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wordt ik daar dan niet klaarwakker van ??
buurtsupertjes zijn soms echt leuk idd, mijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan das toch tof !!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zitten schatjes tussen. Bij mijn supermarkt is er een dame, die als ze mij ziet, alvast twee sloffen sigaretten pakt en in mijn kar mikt, zodat ik niet naar die infobalie hoef....
DIt is slecht voor mijn zelfvertouwen, voorzover ik dat al hadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou met dat redelijk dikke lichaam van Manu.... Die mag blij zijn iemand als jou te treffen.
Hij is zeker ook niet één van de magersten.
Eet ze, verslik je maar................... nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
hmmmm die schnitzels zijn heerlijk...
Dat zei je gisteren ook alquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
14? das met geluk!
Normaal tik ik wel wat meer maar de voorraden zijn op dit moment niet toereikend.
Morgen sla ik goed in.
Pas maar op jij. Voor het zelfde geld volgt ie ook nog een cursus assertiviteit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga met mijn komkommer altijd langs de bliep-nicht en vraag hem dan of hij denkt
dat 'ie groot genoeg is voor me!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga met mijn komkommer altijd langs de bliep-nicht en vraag hem dan of hij denkt
dat 'ie groot genoeg is voor me!
Ja maar wat er vandaag op is gegaan is schijnbaar niet genoeg he.quote:
Ik vind je een lekker ventje hoor en dat rood staat je heel goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
DIt is slecht voor mijn zelfvertouwen, voorzover ik dat al had
Weet niet wat voor thee je hebt, zonder theine zou wel een idee zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wordt ik daar dan niet klaarwakker van ??
Manudepressief?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En ga je die morgenavond tijdens de ppps leeg drinken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar wat er vandaag op is gegaan is schijnbaar niet genoeg he.
Dus morgen haal ik wel zo een 5 liter vat.
Joah! dat is op zich wel een goed plan!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ga je die morgenavond tijdens de ppps leeg drinken?
Zo jammer, dat ik er morgenavond niet ben
Ik zou het graag vertellen, maar dat is persoonlijke info en krijg ik weer een ban.|quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb me je altijd voorgesteld als dun en medium lang, en dat blijf ik ook doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar Manu heeft het wel eens over Spaanse dames dus hoe dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou het graag vertellen, maar dat is persoonlijke info en krijg ik weer een ban.|
Laten we het erop houden dat Manu een beetje overgewicht heeft en op mannen valt.
Is Lobasca een ventquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou het graag vertellen, maar dat is persoonlijke info en krijg ik weer een ban.|
Laten we het erop houden dat Manu een beetje overgewicht heeft en op mannen valt.
En dit strookt dan helemaal niet met die post over de 'VIEZE OOM' @ Gert. Sorry NMNS, dat klinkt ook 'vieze-oom-achtig"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zitten schatjes tussen. Bij mijn supermarkt is er een dame, die als ze mij ziet, alvast twee sloffen sigaretten pakt en in mijn kar mikt, zodat ik niet naar die infobalie hoef....
Vanochtend stond 'ie te vertellen dat 'geef ons heden ons dagelijks brood' materialistischquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja he, hij is echt super!
Ik luister ook graag naar hem.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joah! dat is op zich wel een goed plan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |