Logisch, ze zijn er dol op als oude kalende mannen ze lief bij hun voornaam aanspreken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar als ik nu voor veertigste keer bij diezelfde afreken en ze vraagt nog steeds of ik een spaarkaart heb, dan toon je niet echt interesse. Al kan ik mij dat, gezien de beloning, ook wel weer voorstellen.
Grappig is dat, wanneer je ze bij hun voornaam noemt, ze opeens uit hun trance komen, langzaam hun hoofd naar je richten en voorzichtig beginnen te glimlachen
jaja jij komt met alles wegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Dementor het volgende:
Altijd mooi hoe ik hier word afgeschoten als een arrogante motherfucker als ik iets zeg.
Terwijl ik het niet zo bedoel.
Ik zie het als 'dollen'.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vanwaar toch steeds die prive info man?
Tis ook rukwerk. Ik heb een kleine AH hier. En de dames kende me wel degelijk van gezicht. En hebben mij vreselijk lief opgevangen toen het plots mis met me ging. Mijn boodschappen ingepakt en wel. Hulde voor zequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar als ik nu voor veertigste keer bij diezelfde afreken en ze vraagt nog steeds of ik een spaarkaart heb, dan toon je niet echt interesse. Al kan ik mij dat, gezien de beloning, ook wel weer voorstellen.
Grappig is dat, wanneer je ze bij hun voornaam noemt, ze opeens uit hun trance komen, langzaam hun hoofd naar je richten en voorzichtig beginnen te glimlachen
Tot en met morgen wel, morgenavond nog in de PPPS, en dan de vrijdag daarna pas weer, dan kan ik wel bellen maar niet meekijken/luisteren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Krijgen we nog een dagelijkse update?
Ho ho Greet ik heb al mijn haar nog. Als jij zo oud ben moet je eerst krijten voordat je de deur uitgaat.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Logisch, ze zijn er dol op als oude kalende mannen ze lief bij hun voornaam aanspreken.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Kijk ik eerst op die naamkaartjes en zeg dan; haai Annie of zo.
Ze vragen zich toch nog altijd af hoe ik hun naam weet.
Actie = reactiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Vanwaar toch steeds die prive info man?
Maar wat is nou the real story, ik vat het even niet meer hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Actie = reactie
Die snotneus moet niet denken dat hij maar alles op internet mag zetten. Dan doe ik het dubbel terug.
Al je haar nog? Huh? En jij hebt hier tijden lopen "cock"eteren met het feit dat je een smoothie bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ho ho Greet ik heb al mijn haar nog. Als jij zo oud ben moet je eerst krijten voordat je de deur uitgaat.
Ik vind die donkere gozer ZO geweldig. Je zou echt BIJNA gaan geloven!quote:
Fatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar wat is nou the real story, ik vat het even niet meer hoor.
De "vieze oom" van de Supermarkt, die met komkommers bij de kassa komt en geil de kassière bij de voornaam noemt .....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Logisch, ze zijn er dol op als oude kalende mannen ze lief bij hun voornaam aanspreken.
man man wat doe je me aan straks komt er nog een samenvattingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
En dat ligt niét aan die veertien warsteiners die je al achter je kiezen hebt, want ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wordt ik daar dan niet klaarwakker van ??quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
oeh, ook geen kop thee meer? Niet de thee van FAN btw, kan niet goed zijn.![]()
Verder heb ik geen haar. Alleen op het bolletje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Al je haar nog? Huh? En jij hebt hier tijden lopen "cock"eteren met het feit dat je een smoothie bent.
Ja he, hij is echt super!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik vind die donkere gozer ZO geweldig. Je zou echt BIJNA gaan geloven!![]()
(Ik schrok alleen wel een keer toen ik een collega ineens zag meedansen tijdens
een liedje met haar handen in de lucht vol overgave..........)
Dat is inderdaad top en klanten kunnen af en toe ook vreselijke draken zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook rukwerk. Ik heb een kleine AH hier. En de dames kende me wel degelijk van gezicht. En hebben mij vreselijk lief opgevangen toen het plots mis met me ging. Mijn boodschappen ingepakt en wel. Hulde voor ze
Bliep bliep bliep bliep .. Tja met 4 zou ik ook mijn bedenkingen hebbenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De "vieze oom" van de Supermarkt, die met komkommers bij de kassa komt en geil de kassière bij de voornaam noemt .....
Er zitten schatjes tussen. Bij mijn supermarkt is er een dame, die als ze mij ziet, alvast twee sloffen sigaretten pakt en in mijn kar mikt, zodat ik niet naar die infobalie hoef....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook rukwerk. Ik heb een kleine AH hier. En de dames kende me wel degelijk van gezicht. En hebben mij vreselijk lief opgevangen toen het plots mis met me ging. Mijn boodschappen ingepakt en wel. Hulde voor ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |