Denk je dat je al een borrel aankan? Zal wel lekker doortikken nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou ik moet om half zeven op, maar heb zoveel geslapen vandaag dat ik nu
klaarwakker ben
Zijn bliepmieps te min voor jou, Dementor?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bliepmieps are a go no here, gaat niet werken.
Heelasch.
Zaterdag de half tien boot, half uur vantevoren aanwezig zijn dus om 07.00 uur moeten we gaan rijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe laat ga je morgen eigenlijk weg?
Als ik 's avonds sta te stuiteren met enorme plannen terwijl zij de volgende dag de sperziebonen moet aanslaan werkt dat gewoon niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn bliepmieps te min voor jou, Dementor?
Ik ben ook een bliepmiep geweest, in mn beugeltijdperkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Euroborg? Daar iig ook wel, trouwens, ik heb slimmere, aardigere bliepmiepen gezien dan sommige executives of hoogleraren.quote:
Nee inderdaad, t zou handiger zijn als ze de volgende dag het land moest regeren als jij 's avonds staat de stuiterenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik 's avonds sta te stuiteren met enorme plannen terwijl zij de volgende dag de sperziebonen moet aanslaan werkt dat gewoon niet.
Niemand is te min voor mij als ze maar tof zijn.
Ik heb nix in huis.........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Denk je dat je al een borrel aankan? Zal wel lekker doortikken nu.Een slaapmutsje, wie weet werkt het.
Nee, de Jumbo op de Beren (kop Korreweg). Jumbo selecteert ook wel echt op vriendelijkheid en beschaving.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Euroborg? Daar iig ook wel, trouwens, ik heb slimmere, aardigere bliepmiepen gezien dan sommige executives of hoogleraren.
Dus sperziebonen en jouw "enorme plannen" gaan niet samenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik 's avonds sta te stuiteren met enorme plannen terwijl zij de volgende dag de sperziebonen moet aanslaan werkt dat gewoon niet.
Niemand is te min voor mij als ze maar tof zijn.
Je likt Jaap z'n reet toch ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook al zal ik biseksuele gevoelens hebben, dat dikke mannetje zal dan zeker niet in mijn lijstje staan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee inderdaad, t zou handiger zijn als ze de volgende dag het land moest regeren als jij 's avonds staat de stuiteren![]()
Bliepmieps zijn soms best leuk hoor! Anders neem je zo'n zaterdagmiep
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
terwijl zij de volgende dag de sperziebonen moet aanslaan werkt dat gewoon niet.
Ik zal maar niet lullig tegen je doen, dat zou tegen mijn aard in gaan he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:30 schreef Soury het volgende:
Dementor bij de kassa van AH: Op de band 2 appels, 2 piepers, klein blikje boontjes en één toetje
Meisje achter de kassa Héé woon je alleen ofzo ?
Dementor Beetje blozend en draaiend op zijn voeten .. : 'Uh ja hoe weet je dat?'
Meisje achter de kassa "Nou je bent zo lelijk"
Het enige mopje wat ik kan onthouden (sorry D)
Wat hebben jullie hier toch met die billenkoekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik krijg hier gewoon billenkoek van HaBetje voor 12'en hoe dan?!
je hebt wel gelijk hoor.
Dus datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Euroborg? Daar iig ook wel, trouwens, ik heb slimmere, aardigere bliepmiepen gezien dan sommige executives of hoogleraren.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus sperziebonen en jouw "enorme plannen" gaan niet samen
Godsklere, zo veel speeksel kan een mens in jaar niet aanmaken om die omvang te bewerken zonder een droge bek te krijgen.quote:
Hmm, beker warme melk? Met honing? Anders zou ik het ook niet wweten, probleem is dat als je nu net nadat je ziek bent geweest niet goed slaapt dan ben je morgenvroeg niet echt op je best...quote:
Ik kijk ook niet op ze neer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Ik vind het zelf nogal arrogant om op kassameisjes of vakkenvullers neer te kijken. Ze zijn in ieder geval bereid om te werken en als zij er niet waren konden wij onze karretjes niet vullen.
Vraag aan Fan, iets met banaan of zoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef HoneyBunny het volgende:
Beetje ranzig eigenlijk. Iets vastgekoekt aan je billen enzo
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:30 schreef Soury het volgende:
Dementor bij de kassa van AH: Op de band 2 appels, 2 piepers, klein blikje boontjes en één toetje
Meisje achter de kassa Héé woon je alleen ofzo ?
Dementor Beetje blozend en draaiend op zijn voeten .. : 'Uh ja hoe weet je dat?'
Meisje achter de kassa "Nou je bent zo lelijk"
Het enige mopje wat ik kan onthouden (sorry D)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal maar niet lullig tegen je doen, dat zou tegen mijn aard in gaan he.
O morgen is het pas vrijdag.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zaterdag de half tien boot, half uur vantevoren aanwezig zijn dus om 07.00 uur moeten we gaan rijden.
Ik vond het een nogal onnadenkende domme uitspraak, maar je zal het wel niet zo bedoelen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik had dit gewoon nooit mogen zeggen he?
Krijg de hele helse bende over mij heen nu.
Nee ik bedoel het niet zo hard als het daar staat, maar dat is de beperking van tekst he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het een nogal onnadenkende domme uitspraak, maar je zal het wel niet zo bedoelen.
Wens dit niet te visualisrenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godsklere, zo veel speeksel kan een mens in jaar niet aanmaken om die omvang te bewerken zonder een droge bek te krijgen.
Wie weet... we hadden hier een tijdje een Edah voordat de Jumbo kwam. Nog nooit zulke chagrijnige en brutale meiden gezien. Ben een keer weggelopen (liet alles op de band staan) toen het meisje doodleuk met een vriendin bleef zitten praten. Wat was ik blij met de Jumbo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef kahaarin het volgende:
@Saantje, dat idee heb ik ook, hoe goedkoper de supermarkt hoe meer afgestompt de bliepers heb ik wel eens het gevoel.
Precies, en ze komen onder de mensen, ook niet onbelangrijk voor de communicatieve vaardigheden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Ik vind het zelf nogal arrogant om op kassameisjes of vakkenvullers neer te kijken. Ze zijn in ieder geval bereid om te werken en als zij er niet waren konden wij onze karretjes niet vullen.
Dat is wel waar, maar als ik nu voor veertigste keer bij diezelfde afreken en ze vraagt nog steeds of ik een spaarkaart heb, dan toon je niet echt interesse. Al kan ik mij dat, gezien de beloning, ook wel weer voorstellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Ik dacht eerder aan aan houten plank and you know....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat hebben jullie hier toch met die billenkoek![]()
Vind het ook zo'n raar woord, billen-koek
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar als ik nu voor veertigste keer bij diezelfde afreken en ze vraagt nog steeds of ik een spaarkaart heb, dan toon je niet echt interesse. Al kan ik mij dat, gezien de beloning, ook wel weer voorstellen.
Grappig is dat, wanneer je ze bij hun voornaam noemt, ze opeens uit hun trance komen, langzaam hun hoofd naar je richten en voorzichtig beginnen te glimlachen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:35 schreef Coos het volgende:
[..]
O morgen is het pas vrijdag.![]()
Maar als ik je niet meer tref, prettige vakantie en ik zal de weergoden aanroepen om Ameland in het zonnetje te zetten.
Nou met dat redelijk dikke lichaam van Manu.... Die mag blij zijn iemand als jou te treffen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
He shit.........Ik maak met mijn buikje dus nooit kans bij LS........
Ik heb nog groenteboullion maar heb daar ook nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, beker warme melk? Met honing?
Doe ik ook altijd. Kijk ik eerst op die naamkaartjes en zeg dan; haai Annie of zo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grappig is dat, wanneer je ze bij hun voornaam noemt, ze opeens uit hun trance komen, langzaam hun hoofd naar je richten en voorzichtig beginnen te glimlachen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou met dat redelijk dikke lichaam van Manu.... Die mag blij zijn iemand als jou te treffen.
Hij is zeker ook niet één van de magersten.
Wat vind je dan van een oorvijg of muilpeer?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Wat hebben jullie hier toch met die billenkoek![]()
Vind het ook zo'n raar woord, billen-koek
weet ik ook wel....... ik bedoel ook wel eens iets heel anders dan dat het eruit komtquote:
Krijgen we nog een dagelijkse update?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lief, dankjewel.
![]()
De berichten zijn niet slecht voor het begin van de week, bovendien is het weer op de eilanden vaak anders dan op het vasteland, we zullen zien. kacheltje is mee en mijn bikini ook, op alles voorbereid.
De levende steen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb nog groenteboullion maar heb daar ook niet
echt trek in nuIk ga zo wel gewoon op bed leggen met het religieuze-kanaal op tv aan ofzo
oeh, ook geen kop thee meer? Niet de thee van FAN btw, kan niet goed zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb nog groenteboullion maar heb daar ook niet
echt trek in nuIk ga zo wel gewoon op bed leggen met het religieuze-kanaal op tv aan ofzo
Dat is natuurlijk ook heel logisch, die meisjes horen de hele dag niets anders dan bliepbliep en zeggen hun versjes op: "Spaart u zegeltjes?", "Heeft u een spaarkaart?". "Wilt u meer pinnen?" en dan noemt zomaar iemand je bij de naam en komen ze uit hun roesje.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar als ik nu voor veertigste keer bij diezelfde afreken en ze vraagt nog steeds of ik een spaarkaart heb, dan toon je niet echt interesse. Al kan ik mij dat, gezien de beloning, ook wel weer voorstellen.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |