Denk je dat je al een borrel aankan? Zal wel lekker doortikken nu.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou ik moet om half zeven op, maar heb zoveel geslapen vandaag dat ik nu
klaarwakker ben
Zijn bliepmieps te min voor jou, Dementor?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Bliepmieps are a go no here, gaat niet werken.
Heelasch.
Zaterdag de half tien boot, half uur vantevoren aanwezig zijn dus om 07.00 uur moeten we gaan rijden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe laat ga je morgen eigenlijk weg?
Als ik 's avonds sta te stuiteren met enorme plannen terwijl zij de volgende dag de sperziebonen moet aanslaan werkt dat gewoon niet.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn bliepmieps te min voor jou, Dementor?
Ik ben ook een bliepmiep geweest, in mn beugeltijdperkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Euroborg? Daar iig ook wel, trouwens, ik heb slimmere, aardigere bliepmiepen gezien dan sommige executives of hoogleraren.quote:
Nee inderdaad, t zou handiger zijn als ze de volgende dag het land moest regeren als jij 's avonds staat de stuiterenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik 's avonds sta te stuiteren met enorme plannen terwijl zij de volgende dag de sperziebonen moet aanslaan werkt dat gewoon niet.
Niemand is te min voor mij als ze maar tof zijn.
Ik heb nix in huis.........quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Denk je dat je al een borrel aankan? Zal wel lekker doortikken nu.Een slaapmutsje, wie weet werkt het.
Nee, de Jumbo op de Beren (kop Korreweg). Jumbo selecteert ook wel echt op vriendelijkheid en beschaving.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Euroborg? Daar iig ook wel, trouwens, ik heb slimmere, aardigere bliepmiepen gezien dan sommige executives of hoogleraren.
Dus sperziebonen en jouw "enorme plannen" gaan niet samenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als ik 's avonds sta te stuiteren met enorme plannen terwijl zij de volgende dag de sperziebonen moet aanslaan werkt dat gewoon niet.
Niemand is te min voor mij als ze maar tof zijn.
Je likt Jaap z'n reet toch ook?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ook al zal ik biseksuele gevoelens hebben, dat dikke mannetje zal dan zeker niet in mijn lijstje staan.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:30 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Nee inderdaad, t zou handiger zijn als ze de volgende dag het land moest regeren als jij 's avonds staat de stuiteren![]()
Bliepmieps zijn soms best leuk hoor! Anders neem je zo'n zaterdagmiep
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
terwijl zij de volgende dag de sperziebonen moet aanslaan werkt dat gewoon niet.
Ik zal maar niet lullig tegen je doen, dat zou tegen mijn aard in gaan he.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:30 schreef Soury het volgende:
Dementor bij de kassa van AH: Op de band 2 appels, 2 piepers, klein blikje boontjes en één toetje
Meisje achter de kassa Héé woon je alleen ofzo ?
Dementor Beetje blozend en draaiend op zijn voeten .. : 'Uh ja hoe weet je dat?'
Meisje achter de kassa "Nou je bent zo lelijk"
Het enige mopje wat ik kan onthouden (sorry D)
Wat hebben jullie hier toch met die billenkoekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik krijg hier gewoon billenkoek van HaBetje voor 12'en hoe dan?!
je hebt wel gelijk hoor.
Dus datquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Euroborg? Daar iig ook wel, trouwens, ik heb slimmere, aardigere bliepmiepen gezien dan sommige executives of hoogleraren.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus sperziebonen en jouw "enorme plannen" gaan niet samen
Godsklere, zo veel speeksel kan een mens in jaar niet aanmaken om die omvang te bewerken zonder een droge bek te krijgen.quote:
Hmm, beker warme melk? Met honing? Anders zou ik het ook niet wweten, probleem is dat als je nu net nadat je ziek bent geweest niet goed slaapt dan ben je morgenvroeg niet echt op je best...quote:
Ik kijk ook niet op ze neer.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus dat![]()
Ik vind het zelf nogal arrogant om op kassameisjes of vakkenvullers neer te kijken. Ze zijn in ieder geval bereid om te werken en als zij er niet waren konden wij onze karretjes niet vullen.
Vraag aan Fan, iets met banaan of zoquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef HoneyBunny het volgende:
Beetje ranzig eigenlijk. Iets vastgekoekt aan je billen enzo
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:30 schreef Soury het volgende:
Dementor bij de kassa van AH: Op de band 2 appels, 2 piepers, klein blikje boontjes en één toetje
Meisje achter de kassa Héé woon je alleen ofzo ?
Dementor Beetje blozend en draaiend op zijn voeten .. : 'Uh ja hoe weet je dat?'
Meisje achter de kassa "Nou je bent zo lelijk"
Het enige mopje wat ik kan onthouden (sorry D)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |