Ik ga met mijn komkommer altijd langs de bliep-nicht en vraag hem dan of hij denktquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
die met komkommers bij de kassa komt en geil de kassière bij de voornaam noemt .....
14? das met geluk!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat ligt niét aan die veertien warsteiners die je al achter je kiezen hebt, want ik snap het ook niet.
misschien is spiritus een idee, toen ik nog een klein meisje was hadden we een vrouw in de straat die spiritus dronk, ik weet ook niet waarom, ze zag wel een beetje blauw altijd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wordt ik daar dan niet klaarwakker van ??
buurtsupertjes zijn soms echt leuk idd, mijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis ook rukwerk. Ik heb een kleine AH hier. En de dames kende me wel degelijk van gezicht. En hebben mij vreselijk lief opgevangen toen het plots mis met me ging. Mijn boodschappen ingepakt en wel. Hulde voor ze
Nou dan das toch tof !!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zitten schatjes tussen. Bij mijn supermarkt is er een dame, die als ze mij ziet, alvast twee sloffen sigaretten pakt en in mijn kar mikt, zodat ik niet naar die infobalie hoef....
DIt is slecht voor mijn zelfvertouwen, voorzover ik dat al hadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou met dat redelijk dikke lichaam van Manu.... Die mag blij zijn iemand als jou te treffen.
Hij is zeker ook niet één van de magersten.
Eet ze, verslik je maar................... nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
hmmmm die schnitzels zijn heerlijk...
Dat zei je gisteren ook alquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
14? das met geluk!
Normaal tik ik wel wat meer maar de voorraden zijn op dit moment niet toereikend.
Morgen sla ik goed in.
Pas maar op jij. Voor het zelfde geld volgt ie ook nog een cursus assertiviteit.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga met mijn komkommer altijd langs de bliep-nicht en vraag hem dan of hij denkt
dat 'ie groot genoeg is voor me!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ga met mijn komkommer altijd langs de bliep-nicht en vraag hem dan of hij denkt
dat 'ie groot genoeg is voor me!
Ja maar wat er vandaag op is gegaan is schijnbaar niet genoeg he.quote:
Ik vind je een lekker ventje hoor en dat rood staat je heel goedquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
DIt is slecht voor mijn zelfvertouwen, voorzover ik dat al had
Weet niet wat voor thee je hebt, zonder theine zou wel een idee zijn.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Wordt ik daar dan niet klaarwakker van ??
Manudepressief?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En ga je die morgenavond tijdens de ppps leeg drinken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja maar wat er vandaag op is gegaan is schijnbaar niet genoeg he.
Dus morgen haal ik wel zo een 5 liter vat.
Joah! dat is op zich wel een goed plan!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ga je die morgenavond tijdens de ppps leeg drinken?
Zo jammer, dat ik er morgenavond niet ben
Ik zou het graag vertellen, maar dat is persoonlijke info en krijg ik weer een ban.|quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar wat is nou the real story, ik vat het even niet meer hoor.
Ik heb me je altijd voorgesteld als dun en medium lang, en dat blijf ik ook doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar Manu heeft het wel eens over Spaanse dames dus hoe dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou het graag vertellen, maar dat is persoonlijke info en krijg ik weer een ban.|
Laten we het erop houden dat Manu een beetje overgewicht heeft en op mannen valt.
Is Lobasca een ventquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou het graag vertellen, maar dat is persoonlijke info en krijg ik weer een ban.|
Laten we het erop houden dat Manu een beetje overgewicht heeft en op mannen valt.
En dit strookt dan helemaal niet met die post over de 'VIEZE OOM' @ Gert. Sorry NMNS, dat klinkt ook 'vieze-oom-achtig"quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zitten schatjes tussen. Bij mijn supermarkt is er een dame, die als ze mij ziet, alvast twee sloffen sigaretten pakt en in mijn kar mikt, zodat ik niet naar die infobalie hoef....
Vanochtend stond 'ie te vertellen dat 'geef ons heden ons dagelijks brood' materialistischquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja he, hij is echt super!
Ik luister ook graag naar hem.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Joah! dat is op zich wel een goed plan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |