Ach het is niet ongewoon dat je als stagiaire zelfs geen vergoeding krijgtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou zeg, dacht even dat het een foutje was, die 400 euro.
Dat is toch niks?
Of is het zo dat je blij moet zijn dát je stagiaire mag zijn bij dat programma?
Jee Juud, hou je dat allemaal bij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:57 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen Huub en Claire,
Alweer een half jaar gelukkig met elkaar, wat was dat een mooie en bijzondere avond een half jaar geleden. Ik hoop dat jullie vanavond een nog leukere avond hebben met elkaar. Gefeliciteerd ermee in ieder geval...
Lfs Juud
Aha, de vergoeding is dus gebaseerd op universiteitsnivo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
Thanx Juud.
Nog even over die stagevergoeding. Dat bedrag is normaal hoor, lees dit maar even.
Ja, in mijn Huub en Claire agenda....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jee Juud, hou je dat allemaal bij?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, in mijn Huub en Claire agenda....
Wat heb je gister gegeten en wat gaat Claire vandaag koken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
thnx Juud en alweer nummer 50 gaat wel hard
Rete handig dat PMquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:25 schreef Dementor het volgende:
Juud kun je die pm nogmaals sturen?
Thankies.
ik post nu eigenlijk op mijn rocketmiljonairs.nl maar zit te denken op huubfeedsyourhead.web-log.nl weer te gaan gebruiken, ben hier nog ff over aan het denkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:59 schreef Darklight het volgende:
Huub, je had toch een eigen blog? Waar je in het begin weleens op poste, toen er nog internet in het huis was
Gebruik je die niet meer?
Rebecca Loos heeft toch al eerder meegedaanin een RLS, in Engeland?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef Marieke_B het volgende:
Een half jaar alweer.. pfff
Het lijkt veel korter. Afijn, goed om even bij te stil te staan
....
Maar dan weer snel over tot de dagelijkse geruchtenorde:
Komt Rebecca Loos misschien in CBML?
AMSTERDAM - Rebecca Loos is weer verliefd. "Ik heb hem net leren kennen", vertelde ze donderdag in de radioshow van Ruud de Wild op Q Music. "Het is een Nederlandse man en hij is bekend. Ik wil niet zeggen wie het is."
De 31-jarige Loos, die bekend werd door haar affaire met profvoetballer David Beckham en lange tijd een relatie had met de Nieuw-Zeelandse rugbyer Matthew Ridge, lijkt zich meer op Nederland te richten.
De diplomatendochter gaat meedoen aan een programma op de Nederlandse televisie. Om welk programma het gaat en bij welke omroep het te zien is, wil ze niet zeggen.
"Ik kan alleen zeggen dat jullie heel veel van mij gaan zien", voegde ze er mysterieus aan toe.
Bron
je "ejaculeert" weer eens te laat! hebben t hier al gisteren uitgebreid over gehadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub je bent een debiel!!!
AMSTERDAM - Ruud de Wild, ex-presentator van Big Brother, valt John de Mol genadeloos aan. Hij noemt hem een 'debiel'...
Ruud de Wild
De dj zegt over het reallife programma: "De mensen die het verzinnen, de John de Mollen dus, zijn net zo debiel als de mensen in het huis zelf."
Ruud gaat in de glossy Jackie nog een stap verder: "De ultieme natte droom van de producent is natuurlijk dat er ooit een keer iemand doodgaat. Alles voor de kijkcijfers. Daar rukken ze zich bij af, dat vinden ze fantastisch."
"Ik vind dat wat De Mol maakt zó niet kunnen, en ik wilde dat van dichtbij meemaken", geeft hij als reden het programma tóch te presenteren...
Bron
Alsof ik niets anders te doen heb om alles terug te lezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
je "ejaculeert" weer eens te laat! hebben t hier al gisteren uitgebreid over gehad
De onderkoning én de NAR, twee vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alsof ik niets anders te doen heb om alles terug te lezen.
Maar een grotere debiel dan Ruud de Wild is er niet.
Een beetje Jaap en een tuinkabouter lopen te beledigen, die veel mensen aardig bezig hebben gehouden.
FOEI!!!!
Die was het iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:16 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik post nu eigenlijk op mijn rocketmiljonairs.nl maar zit te denken op huubfeedsyourhead.web-log.nl weer te gaan gebruiken, ben hier nog ff over aan het denken
Volgens mij was jouw ejaculeergedrag de trentsetter in het DGK-gebeuren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
je "ejaculeert" weer eens te laat! hebben t hier al gisteren uitgebreid over gehad
Schrijf het dan in notepad en sla het op op je harddisk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:29 schreef wimpeyV het volgende:
Mijn opmerking is niet geplaatst als onderdeel van een discussie!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:29 schreef wimpeyV het volgende:
Ik zit niet te wachten op antwoorden van forummers, als ik mij rechtstreeks wend tot de persoon in kwestie.
Mijn opmerking is niet geplaatst als onderdeel van een discussie!!!!!!!!!
Ken die opmerkingen van de Huub-adepten inmiddels wel en die hebben voor mij geen toegevoegde waarde.
APK, ik bedoel. als ik een rechtstreekse reactie plaats naar Huub, die hier ook op het forum zit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Schrijf het dan in notepad en sla het op op je harddisk.
Begrijp je jouw eigen reactie welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:59 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
APK, ik bedoel. als ik een rechtstreekse reactie plaats naar Huub, die hier ook op het forum zit.
Op reacties in algemene zin onttrek ik mij niet om daarop te reageren.
Ik hoef geen uitleg te geven over je eigen mening over die Huub-adepten. Die zijn duidelijk en daar verschillen we niet veel over.
Begrijp je reactie niet helemaal
Ben super zelfverzekerd, het ontbeert mij aan niets, maar is verder niet relevant. Meestal is het toch een welles/niets spelletje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:47 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Ach gossie!!!! Als je je niks verbeeldt, ben je helegaar niks.
Sukkelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Stuur dan een pm, dan hoeven wij niet op je te reageren.![]()
Ik verbeeld me niets, wil me niet groter voordoen dan ik in werkelijkheid ben, maar heb wel een eigen, gefundeerde mening over een aantal dingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:47 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Ach gossie!!!! Als je je niks verbeeldt, ben je helegaar niks.
Sukkelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Stuur dan een pm, dan hoeven wij niet op je te reageren.![]()
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:21 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Ik verbeeld me niets, wil me niet groter voordoen dan ik in werkelijkheid ben, maar heb wel een eigen, gefundeerde mening over een aantal dingen.
Snel quoten, voordat je weer gaat editten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van
Deze edit ik echt niet; het wordt tijd dat je Gert's toverstokje overneemt en alle 'Gert wat stond hier' topics kan zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:57 schreef APK het volgende:
[..]
Snel quoten, voordat je weer gaat editten.
En daar heb je nu nog steeds last van? Zoek hulp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:08 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Ben super zelfverzekerd, het ontbeert mij aan niets, maar is verder niet relevant. Meestal is het toch een welles/niets spelletje?
\vertrouw alleen die Huub niet, Heb hem bijna 2 jaar gevolgd via de streams en ben een jaar geleden volledig op hem afgeknapt, ondanks het zogenaamde speltechnisch element n ogenschouw nemend
Is hij niet zelf hulpverlenerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:41 schreef noekje het volgende:
[..]
En daar heb je nu nog steeds last van? Zoek hulp.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef Gert het volgende:
Ik ben ook met het verkeerde been uit bed gestapt, maar vind die Wimpie best wel een schappelijke kerel.![]()
in stukken in een vrieskist
Nu je toch het woord bak gebruikt, single?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Nou is het niet leuk meer. Wim, ik ben nu drie bakken verder en ik neem alles terug. Op het lul-gedeelte na dan.
Iew, jij stalkt! Doe eens niet of schrijf gewoon mee. Ik doe je niks, echt niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu je toch het woord bak gebruikt, single?
Ok,nog niet single stalk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Iew, jij stalkt! Doe eens niet of schrijf gewoon mee. Ik doe je niks, echt niet.Maar de update staat er.
Dat niemand hier snapt waarom je dat zegt en zo ziet, zegt meer over hun vind ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:31 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Volgens mij was jouw ejaculeergedrag de trentsetter in het DGK-gebeuren.
Of was je vreemgaan vlak voor je huwelijk ook verantwoord binnen het kader van het spel, c.q het miljoen aan prijzengeld? Het intense verdriet en onmacht van Claire staan mij nog helder voor ogen, toen zij daarmee werd geconfronteerd.
Maar daar zal je ook wel een goedkoop, nietszeggend antwoord op hebben.
Krijg langzamerhand het onbestendige gevoel, dat jij inmiddels volledig afhankelijk bent t.a.v. Claire. Sec-Huubje is inmiddels verworden tot een niemandalletje.
Heb je ook een stage-contract?
streams? Hierrrr pak aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
Komen er nu nog streams of hoe zit dat?
Ik zit hier niet in mijn functie anders had ik het natuurlijk wel verteld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
Komen er nu nog streams of hoe zit dat?
Dank je wel voor dit verhelderende antwoord!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Ik zit hier niet in mijn functie anders had ik het natuurlijk wel verteld.
Maar jullie weten het, zodra jullie de informatie krijgen.
Klinkt als koning eenoog die spreekt tot de blindenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit hier niet in mijn functie anders had ik het natuurlijk wel verteld.
Maar jullie weten het, zodra jullie de informatie krijgen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Klinkt als koning eenoog die spreekt tot de blindenvanuit z'n luie stoel uiteraard
![]()
Dit tegen echt ALLE verwachtingen inquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
Huub, RTL heeft zojuist bekendgemaakt dat er streams komen. Is dat voor jou ook een nieuwtje of wist je dit al wel?
Gert kun je deze vraag beantwoorden? Of is het weer een poging om onthullingen los te krijgen?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Gert kun je deze vraag beantwoorden? Of is het weer een poging om onthullingen los te krijgen?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Gert kun je deze vraag beantwoorden? Of is het weer een poging om onthullingen los te krijgen?
Oei dat is oud.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:09 schreef spapaars het volgende:
Jaap door de bocht.
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1032713939184
O, Voor mij is het dan nieuw.quote:
Maar natuurlijk moeten we daar voor betalen, maar goed, als er maar streams komen toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:56 schreef Darklight het volgende:
tuurlijk komen er streams, is al vanaf BB1 zo, en dan bij cbml opeens geen streams![]()
Zal er alleen wel weer voor moeten betalen
Volgens mij heeft ie dat filmpje gemaakt tijdens zijn 8 uur uit de Villa... zeker weten doe ik dat niet...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, Voor mij is het dan nieuw.
En door deze mededeling, dacht ik ook, dat het nieuw was.
van Stichting Jaap (videos)
0:22 Toegevoegd 23 uur geleden
http://www.facebook.com/pages/Stichting-Jaap/27189562451
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
O, Voor mij is het dan nieuw.
En door deze mededeling, dacht ik ook, dat het nieuw was.
van Stichting Jaap (videos)
0:22 Toegevoegd 23 uur geleden
http://www.facebook.com/pages/Stichting-Jaap/27189562451
En nieuw voor mij (ik begrijp mezelf niet)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dit is een filmpje van Jaap's 8 uur buiten de kooi.
En héél goed in televisie maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:41 schreef -Blurk- het volgende:
O ja, papa van Huub, bedankt Cc en Spapaars![]()
Vind het een aardige man, redelijk altijd, praatte met iedereen, ook met Brian heel gemoedelijk.
quote:Drukke week en druk weekend voor de boeg. Vrijdagavond heb ik een afspraak in Apeldoorn, blijf dan slapen bij mijn broertje denk ik. Zaterdag middag waarschijnlijk iets met Japie doen en dan s avonds naar Tilburg want ga dan samen met Claire naar Antwerpen. Zondag hopelijk thuis en ff lekker bijslaap dagje houden.
Misschien tijd voor die vogel om een nieuwe kerk te starten?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:48 schreef Juud79 het volgende:
De pa van Huub is geweldig, positief, invoelend, stimulerend, geeft het juiste advies op t juiste moment, een aimabele man...
Het orgel bespelen kan ie in ieder geval alquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:07 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien tijd voor die vogel om een nieuwe kerk te starten?
Discussiëren als je slaaptquote:Hierover wil ik best discussiëren.
Slaap lekker, tous mes amies
Dan is Jaap ook een debielquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub je bent een debiel!!!
AMSTERDAM - Ruud de Wild, ex-presentator van Big Brother, valt John de Mol genadeloos aan. Hij noemt hem een 'debiel'...
Ruud de Wild
De dj zegt over het reallife programma: "De mensen die het verzinnen, de John de Mollen dus, zijn net zo debiel als de mensen in het huis zelf."
Ruud gaat in de glossy Jackie nog een stap verder: "De ultieme natte droom van de producent is natuurlijk dat er ooit een keer iemand doodgaat. Alles voor de kijkcijfers. Daar rukken ze zich bij af, dat vinden ze fantastisch."
"Ik vind dat wat De Mol maakt zó niet kunnen, en ik wilde dat van dichtbij meemaken", geeft hij als reden het programma tóch te presenteren...
Bron
Als we het dan toch gaan doortrekken, zou LS ook een debiel zijnquote:Op zondag 17 augustus 2008 08:08 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan is Jaap ook een debiel [ afbeelding ]]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |