Ach het is niet ongewoon dat je als stagiaire zelfs geen vergoeding krijgtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou zeg, dacht even dat het een foutje was, die 400 euro.
Dat is toch niks?
Of is het zo dat je blij moet zijn dát je stagiaire mag zijn bij dat programma?
Jee Juud, hou je dat allemaal bij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:57 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen Huub en Claire,
Alweer een half jaar gelukkig met elkaar, wat was dat een mooie en bijzondere avond een half jaar geleden. Ik hoop dat jullie vanavond een nog leukere avond hebben met elkaar. Gefeliciteerd ermee in ieder geval...
Lfs Juud
Aha, de vergoeding is dus gebaseerd op universiteitsnivo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:08 schreef beequeen het volgende:
Thanx Juud.
Nog even over die stagevergoeding. Dat bedrag is normaal hoor, lees dit maar even.
Ja, in mijn Huub en Claire agenda....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jee Juud, hou je dat allemaal bij?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja, in mijn Huub en Claire agenda....
Wat heb je gister gegeten en wat gaat Claire vandaag koken?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
thnx Juud en alweer nummer 50 gaat wel hard
Rete handig dat PMquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:25 schreef Dementor het volgende:
Juud kun je die pm nogmaals sturen?
Thankies.
ik post nu eigenlijk op mijn rocketmiljonairs.nl maar zit te denken op huubfeedsyourhead.web-log.nl weer te gaan gebruiken, ben hier nog ff over aan het denkenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:59 schreef Darklight het volgende:
Huub, je had toch een eigen blog? Waar je in het begin weleens op poste, toen er nog internet in het huis was
Gebruik je die niet meer?
Rebecca Loos heeft toch al eerder meegedaanin een RLS, in Engeland?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef Marieke_B het volgende:
Een half jaar alweer.. pfff
Het lijkt veel korter. Afijn, goed om even bij te stil te staan
....
Maar dan weer snel over tot de dagelijkse geruchtenorde:
Komt Rebecca Loos misschien in CBML?
AMSTERDAM - Rebecca Loos is weer verliefd. "Ik heb hem net leren kennen", vertelde ze donderdag in de radioshow van Ruud de Wild op Q Music. "Het is een Nederlandse man en hij is bekend. Ik wil niet zeggen wie het is."
De 31-jarige Loos, die bekend werd door haar affaire met profvoetballer David Beckham en lange tijd een relatie had met de Nieuw-Zeelandse rugbyer Matthew Ridge, lijkt zich meer op Nederland te richten.
De diplomatendochter gaat meedoen aan een programma op de Nederlandse televisie. Om welk programma het gaat en bij welke omroep het te zien is, wil ze niet zeggen.
"Ik kan alleen zeggen dat jullie heel veel van mij gaan zien", voegde ze er mysterieus aan toe.
Bron
je "ejaculeert" weer eens te laat! hebben t hier al gisteren uitgebreid over gehadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub je bent een debiel!!!
AMSTERDAM - Ruud de Wild, ex-presentator van Big Brother, valt John de Mol genadeloos aan. Hij noemt hem een 'debiel'...
Ruud de Wild
De dj zegt over het reallife programma: "De mensen die het verzinnen, de John de Mollen dus, zijn net zo debiel als de mensen in het huis zelf."
Ruud gaat in de glossy Jackie nog een stap verder: "De ultieme natte droom van de producent is natuurlijk dat er ooit een keer iemand doodgaat. Alles voor de kijkcijfers. Daar rukken ze zich bij af, dat vinden ze fantastisch."
"Ik vind dat wat De Mol maakt zó niet kunnen, en ik wilde dat van dichtbij meemaken", geeft hij als reden het programma tóch te presenteren...
Bron
Alsof ik niets anders te doen heb om alles terug te lezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
je "ejaculeert" weer eens te laat! hebben t hier al gisteren uitgebreid over gehad
De onderkoning én de NAR, twee vliegen in 1 klapquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alsof ik niets anders te doen heb om alles terug te lezen.
Maar een grotere debiel dan Ruud de Wild is er niet.
Een beetje Jaap en een tuinkabouter lopen te beledigen, die veel mensen aardig bezig hebben gehouden.
FOEI!!!!
Die was het iddquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:16 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik post nu eigenlijk op mijn rocketmiljonairs.nl maar zit te denken op huubfeedsyourhead.web-log.nl weer te gaan gebruiken, ben hier nog ff over aan het denken
Volgens mij was jouw ejaculeergedrag de trentsetter in het DGK-gebeuren.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
je "ejaculeert" weer eens te laat! hebben t hier al gisteren uitgebreid over gehad
Schrijf het dan in notepad en sla het op op je harddisk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:29 schreef wimpeyV het volgende:
Mijn opmerking is niet geplaatst als onderdeel van een discussie!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:29 schreef wimpeyV het volgende:
Ik zit niet te wachten op antwoorden van forummers, als ik mij rechtstreeks wend tot de persoon in kwestie.
Mijn opmerking is niet geplaatst als onderdeel van een discussie!!!!!!!!!
Ken die opmerkingen van de Huub-adepten inmiddels wel en die hebben voor mij geen toegevoegde waarde.
APK, ik bedoel. als ik een rechtstreekse reactie plaats naar Huub, die hier ook op het forum zit.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Schrijf het dan in notepad en sla het op op je harddisk.
Begrijp je jouw eigen reactie welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:59 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
APK, ik bedoel. als ik een rechtstreekse reactie plaats naar Huub, die hier ook op het forum zit.
Op reacties in algemene zin onttrek ik mij niet om daarop te reageren.
Ik hoef geen uitleg te geven over je eigen mening over die Huub-adepten. Die zijn duidelijk en daar verschillen we niet veel over.
Begrijp je reactie niet helemaal
Ben super zelfverzekerd, het ontbeert mij aan niets, maar is verder niet relevant. Meestal is het toch een welles/niets spelletje?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:47 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Ach gossie!!!! Als je je niks verbeeldt, ben je helegaar niks.
Sukkelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Stuur dan een pm, dan hoeven wij niet op je te reageren.![]()
Ik verbeeld me niets, wil me niet groter voordoen dan ik in werkelijkheid ben, maar heb wel een eigen, gefundeerde mening over een aantal dingen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:47 schreef Tiepje het volgende:
[..]
Ach gossie!!!! Als je je niks verbeeldt, ben je helegaar niks.
Sukkelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Stuur dan een pm, dan hoeven wij niet op je te reageren.![]()
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:21 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Ik verbeeld me niets, wil me niet groter voordoen dan ik in werkelijkheid ben, maar heb wel een eigen, gefundeerde mening over een aantal dingen.
Snel quoten, voordat je weer gaat editten.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van
Deze edit ik echt niet; het wordt tijd dat je Gert's toverstokje overneemt en alle 'Gert wat stond hier' topics kan zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:57 schreef APK het volgende:
[..]
Snel quoten, voordat je weer gaat editten.
En daar heb je nu nog steeds last van? Zoek hulp.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 03:08 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Ben super zelfverzekerd, het ontbeert mij aan niets, maar is verder niet relevant. Meestal is het toch een welles/niets spelletje?
\vertrouw alleen die Huub niet, Heb hem bijna 2 jaar gevolgd via de streams en ben een jaar geleden volledig op hem afgeknapt, ondanks het zogenaamde speltechnisch element n ogenschouw nemend
Is hij niet zelf hulpverlenerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 08:41 schreef noekje het volgende:
[..]
En daar heb je nu nog steeds last van? Zoek hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |