quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:56 schreef Gert het volgende:
Ik ben ook met het verkeerde been uit bed gestapt, maar vind die Wimpie best wel een schappelijke kerel.![]()
in stukken in een vrieskist
Nu je toch het woord bak gebruikt, single?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Nou is het niet leuk meer. Wim, ik ben nu drie bakken verder en ik neem alles terug. Op het lul-gedeelte na dan.
Iew, jij stalkt! Doe eens niet of schrijf gewoon mee. Ik doe je niks, echt niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu je toch het woord bak gebruikt, single?
Ok,nog niet single stalk ik.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Iew, jij stalkt! Doe eens niet of schrijf gewoon mee. Ik doe je niks, echt niet.Maar de update staat er.
Dat niemand hier snapt waarom je dat zegt en zo ziet, zegt meer over hun vind ikquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:31 schreef wimpeyV het volgende:
[..]
Volgens mij was jouw ejaculeergedrag de trentsetter in het DGK-gebeuren.
Of was je vreemgaan vlak voor je huwelijk ook verantwoord binnen het kader van het spel, c.q het miljoen aan prijzengeld? Het intense verdriet en onmacht van Claire staan mij nog helder voor ogen, toen zij daarmee werd geconfronteerd.
Maar daar zal je ook wel een goedkoop, nietszeggend antwoord op hebben.
Krijg langzamerhand het onbestendige gevoel, dat jij inmiddels volledig afhankelijk bent t.a.v. Claire. Sec-Huubje is inmiddels verworden tot een niemandalletje.
Heb je ook een stage-contract?
streams? Hierrrr pak aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
Komen er nu nog streams of hoe zit dat?
Ik zit hier niet in mijn functie anders had ik het natuurlijk wel verteld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:09 schreef Copycat het volgende:
Komen er nu nog streams of hoe zit dat?
Dank je wel voor dit verhelderende antwoord!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
Ik zit hier niet in mijn functie anders had ik het natuurlijk wel verteld.
Maar jullie weten het, zodra jullie de informatie krijgen.
Klinkt als koning eenoog die spreekt tot de blindenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zit hier niet in mijn functie anders had ik het natuurlijk wel verteld.
Maar jullie weten het, zodra jullie de informatie krijgen.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:26 schreef neo567 het volgende:
[..]
Klinkt als koning eenoog die spreekt tot de blindenvanuit z'n luie stoel uiteraard
![]()
Dit tegen echt ALLE verwachtingen inquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:07 schreef Gert het volgende:
Huub, RTL heeft zojuist bekendgemaakt dat er streams komen. Is dat voor jou ook een nieuwtje of wist je dit al wel?
Gert kun je deze vraag beantwoorden? Of is het weer een poging om onthullingen los te krijgen?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Gert kun je deze vraag beantwoorden? Of is het weer een poging om onthullingen los te krijgen?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:35 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Gert kun je deze vraag beantwoorden? Of is het weer een poging om onthullingen los te krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |