Stuur een e-mail met die vraag naar forum@fok.nlquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:33 schreef Sackboy het volgende:
Hier nog wat topicdiarree
Kan de TS geband worden?
quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur een e-mail met die vraag naar forum@fok.nl
Ik heb geen e-mailquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stuur een e-mail met die vraag naar forum@fok.nl
Mooi, eindelijk van die bagger af.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:24 schreef De_Ananas het volgende:
Maar ik zal wel weer KLB ene paar maandjes boycotten, de vorige keer kreeg ik ook gelijk
Done.quote:
Whehe haal ff dat slotje deraf van dat neger topic van mij.. is namelijk pure waarheid.. kan je zelfs aanwijzen welk steegje vriendquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:48 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een feest hier. Lol.
Kan me herrinderen dat jij ook zo'n schrijfstijl had... beetje jammer... mja als zelfs waar gebeurde topics niet meer mogen.. saai forum ist geworden..quote:Nee. Dan heb je het zo geschreven dat het ongeloofwaardig is, want het is bagger. Ohja de reacties ook. @ yvonne : Ja ik ben er nog ja. Waar was jy de afgelopen maand?
Zie het als de 2e kamer. Partijprogramma's zijn mooi in aanloop naar een verkiezing, maar soms moet je water bij de wijn doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:30 schreef Emimich het volgende:
Bossie, hoe heb jij je tot nu toe eindelijk kunnen onderscheiden van de andere moderators naar aanleiding van je verkiezingsbeloftes over verandering, KLB-cultuur etc.?
Jongen.....quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Kan me herrinderen dat jij ook zo'n schrijfstijl had... beetje jammer... mja als zelfs waar gebeurde topics niet meer mogen.. saai forum ist geworden..
Het was geen bagger want het was echt gebeurtquote:Op maandag 25 augustus 2008 09:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jongen.....
Ik ben de laatste die goede zelfverzonnen topics zou sluiten. Maar dit was gewoon bagger tot en met en ook de reacties lieten te wensen over. Als een topic echt leuk is gooi ik hem niet op slot hoor. Deze dus wel.
Serieuze vraag deepart, als jij van te voren al weet dat wij het topic gaan sluiten, waarom maak jij het dan aan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:59 schreef deepart het volgende:
[..]
mja als jij hem niet op slot gooit is het wel een van je collega modjes..
Goeie vraag.. kan ik inderdaad beter niet meer doenquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Serieuze vraag deepart, als jij van te voren al weet dat wij het topic gaan sluiten, waarom maak jij het dan aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |