Amerikaanse zooi waarschijnlijkquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:08 schreef Stranger het volgende:
Drie-en-halve gram wiet???
Wiet negeren. Dat was een optie. Sowieso weet ik dat je wiet niet zo maar ergens in moet flikkeren, dat heb ik van Bakken met Baard geleerd. Dan moet je er eerst boter van maken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:08 schreef Stranger het volgende:
Drie-en-halve gram wiet???
Ik had het in CUL kunnen zetten maar dan kwam er geen hond. Hier zijn genoeg nachtbrakers die een poging willen wagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:11 schreef Juup© het volgende:
Leuk. Jammer dat het topic in Onzin staat
Ik heb iig de foto al opgeslagenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik had het in CUL kunnen zetten maar dan kwam er geen hond. Hier zijn genoeg nachtbrakers die een poging willen wagen
Ja, maar bij gebrek aan heb ik gewoon pannekoekenmix gebruikt, das toch overgroot deel meelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef Devrim_ het volgende:
Sorry maar ik ben niet thuis in koken en bakken enzo.
Maar cake flour..is dat niet gewoon meel?
Hmm..dan ga ik nu ook ff makenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja, maar bij gebrek aan heb ik gewoon pannekoekenmix gebruikt, das toch overgroot deel meel
Nee, brokjes chocolaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:20 schreef Devrim_ het volgende:
Zou ik er ook nootjes in kunnen donderen?
Deed ik ook niet totdat ik et probeerde. Ik stond serieus al paraat om mn magnetron te blussenquote:
Meer chocola en suiker! Veel chocola! Veel zoet!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:23 schreef Huppelei het volgende:
Net gemaakt, tis best smaakloos eigenlijk... Misschien meer suiker toch maar?
Foto komt zo
Ik heb geen bakmeel en cacaopoederquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Deed ik ook niet totdat ik et probeerde. Ik stond serieus al paraat om mn magnetron te blussen
Overtuigen kan alleen door te proberen!
[ afbeelding ]
Heb je pannenkoekmix en chocoladepasta?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik heb geen bakmeel en cacaopoeder
Dat lijkt gewoon schijt manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:26 schreef Huppelei het volgende:
Oke het is droog, smaakt naar niks en stinkt. Misschien heb ik wat fout gedaan? Heb gewone meel gebruikt. En zonnebloem olie vermengd met olijfolie.
Maar des ondanks is het wel heel vet!
'[ afbeelding ]
Net als brownies!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat lijkt gewoon schijt man.
Ik ga het morgen nog maar eens doen, maar dan beter, nu maar ff slapenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:28 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je pannenkoekmix en chocoladepasta?
Ja kweetniet huppelei. Ik heb alleen zonnebloemolie gedaan, misschien doet de olijfolie er iets geks mee?
Veel chocolade (hagelslag!) anders is het gewoon... cake
Nou al ongezond gegeten? De dag is pas 2 en een half uur begonnen!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:33 schreef Maisnon het volgende:
Wel fucking zwaar en ik heb al zo ongezond gegeten vandaagdat wordt morgen een balansdag!
kan je nagaan hoe ongezond zo'n vette magnetronbrownie is!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:35 schreef RacerDKB het volgende:
Nou al ongezond gegeten? De dag is pas 2 en een half uur begonnen!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nou al ongezond gegeten? De dag is pas 2 en een half uur begonnen!
+ bier ontbijtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:50 schreef zabaz het volgende:
morgen gaat makkie zn 3 jaar oude xtc pilletjes in de brownie, lekkah
ik denk niet dat kik er dood aan ga, ben al aan de racequote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:57 schreef Moozzie het volgende:
En morgen gaan jullie allemaal dood
Cakemeel, maar ik heb er zelfrijzend bakmeel in gedaan en dat werkt ook primaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:50 schreef Huppelei het volgende:
Maar wat voor meel moet er nou in?
Het was grotendeels op gevoelquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:46 schreef Breathtaking het volgende:
Hee Maisnon, misschien kun jij even jouw precieze recept posten? Omdat je het iets anders hebt gedaan dan op het plaatje aangegeven is?
Nee. In gewoon meel zit geen gist en dat heb je wel nodig. Dan kan je beter zelfrijzend bakmeel gebruiken.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:10 schreef Devrim_ het volgende:
Sorry maar ik ben niet thuis in koken en bakken enzo.
Maar cake flour..is dat niet gewoon meel?
Ohjaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee. In gewoon meel zit geen gist en dat heb je wel nodig. Dan kan je beter zelfrijzend bakmeel gebruiken.
De foto's worden dan een stuk spannenderquote:Op donderdag 14 augustus 2008 02:17 schreef Biogarde het volgende:
3,5 gram in een BrauNie![]()
Ik denk dat je gaat schuimbekken. Wel een leuk topic dan
Nee, dat moet je halen bij de cacaoshop. Je moet 18+ zijn, je id-bewijs laten zien en je handtekening achterlaten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:10 schreef borbit het volgende:
FUcking geniaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar kan ik cacao kopen, hebben ze dat gewoon bij appie?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:18 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
bedankt, magnetron kapot
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:18 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
bedankt, magnetron kapot
't is voornamelijk de magnetron die stinkt. naar verbrand plasticquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:58 schreef Huppelei het volgende:
2de keer gemaakt, stinkt weer. Bij jullie ook?
Dan moet je er ook geen plastic in zettenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
[..]
't is voornamelijk de magnetron die stinkt. naar verbrand plastic
OMGquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:25 schreef borbit het volgende:
DOE ER GEEN BROWNIE IN!
!!!VEROORZAAKT BRAND!!!
ik pest jou er toch ook niet mee dat je moeder niet van chocola is? doe eens normaal manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef Xith het volgende:
Je moet ook geen hagelslag erbij doen. Hagelslag is geen chocolade. Doe eens voor de gein wat hagelslag op brood en zet het in de magnetron; er komt rook!
Wat heb je er in godsnaam ingedaan danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
[..]
't is voornamelijk de magnetron die stinkt. naar verbrand plastic
plasticquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat heb je er in godsnaam ingedaan dan
Nja van die fantasie chocolade zeker... nouja mn oma heeft net een lading chocolade meegebracht (ook zo'n pure zwitserse ofzo) dus de volgende wordt een echte echte!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef Xith het volgende:
Je moet ook geen hagelslag erbij doen. Hagelslag is geen chocolade. Doe eens voor de gein wat hagelslag op brood en zet het in de magnetron; er komt rook!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:29 schreef frenchfries het volgende:
Godver. Heb ik net uitgerekend dat ik alle ingrediënten in huis heb, bedenk ik me dat ik geen magnetron heb!
Zou het ook in een (elektrische) oven kunnen?
erg slim ben je nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:29 schreef frenchfries het volgende:
Godver. Heb ik net uitgerekend dat ik alle ingrediënten in huis heb, bedenk ik me dat ik geen magnetron heb!
Zou het ook in een (elektrische) oven kunnen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik ga dus zometeen naar de supermarkt om zelfrijzend bakmeel, cacao en suiker te halen... en lekker hagelslag erdoorheen mikken!!! dit is echt briljant als het werkt!!
Er is een reden waarom hageslag altijd zo netjes glad en los van elkaar blijft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja van die fantasie chocolade zeker... nouja mn oma heeft net een lading chocolade meegebracht (ook zo'n pure zwitserse ofzo) dus de volgende wordt een echte echte!
Die van Boes ziet er goed uit!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Goddomme. Geen magnetron in de buurt.
Dan maar een banaan met chocola uit de oven.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gast. Dat is het lekkerste toetje *ooit*.
Dus..
Met pindakaas kan het dacht ik ook, maar dat was volgens een Amerikaan en die eten alles met pindakaasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:34 schreef Public_NME het volgende:
Goed topique, het weekend maar eens proberen. Zijn er ook ander variaties?!
Het plaatje uit de OP is precies hetzelfde recept toch? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Gemaakt volgens dit recept en hij smaakt inderdaad prima. Van mij mag er iets meer suiker in maar verder is hij lekker.![]()
Mijn magnetron kan maar tot 750 watt dus ik heb hem er iets langer in gedaan en voor een knapperig korstje de grill er bij aan gedaan.
De volgende keer ga ik experimenteren met chocoladestukjes.
Je gooit spullen in een beker, zet het in de magnetron en er zit ineens een brownie in je bekerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:56 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is dit dan zo briljant ?Hilarisch topic hoor, maar "gewoon" brownies maken duurt toch ook niet zo lang dan? Als het ook in 4 minuten kan.... :
Oke best handigquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je gooit spullen in een beker, zet het in de magnetron en er zit ineens een brownie in je beker
Voor mensen die een hekel hebben aan lang in de keuken staan, een snelle snack willen met weinig in huis, of gewoon zoals mij die het heel gaaf vinden
Ja, dat zou wel vet zijnquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke best handig![]()
![]()
Nu moeten we eigenlijk nog meer van zulk soort recepten vinden
De plaatjes zijn hetzelfde idd, of de recepten ook hetzelfde zijn weet ik niet want ik heb ze niet vergeleken maar ik had dat recept al een tijdje liggen om eens te proberen. Door dit topic is het er dan eindelijk van gekomen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het plaatje uit de OP is precies hetzelfde recept toch? Of zie ik iets over het hoofd?
500 kcal en 2 gratis radioactieve kankers. magnetrons zijn gevaarlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:01 schreef SolidArt het volgende:
wat zijn de voedingswaarden van zo'n creatie eigenlijk
Voedingswaarde van nul, maar het ligt zwaar op de maag. Volgens mij komt het er in z'n geheel ook uit, dan zonnebloemolie opnieuw toevoegen en weer in de magnetronquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:01 schreef SolidArt het volgende:
wat zijn de voedingswaarden van zo'n creatie eigenlijk
Ja waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 02:37 schreef cityofdelusion het volgende:
oke. maar waarom koop je niet gewoon een kant en klare brownie? veel sneller hoor. en nog lekkerder waarschijnlijk ook.
Zonnebloemolie o.i.d. Olijfolie kan ook wel maar dat heeft een sterkere smaak van zichzelf, zonnebloemolie is wat neutraler.quote:
Thxquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zonnebloemolie o.i.d. Olijfolie kan ook wel maar dat heeft een sterkere smaak van zichzelf, zonnebloemolie is wat neutraler.
Nouja ik en vele anderen met mijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:14 schreef SHE het volgende:
Dit is al zooooo oud, wij maakten het vroeger na school veel.
Eindeloos varieren met kersen ipv cacao, vanillesuiker en banaan.
En als je dan wat ouder was, dan deed je ipv hasj/wiet, goed fijngemalen mdma-kristallen erdoor ( dubbel zoveel suiker toevoegen ), of ketamine
Hartsikke 'zelfrijzend' !
Als je vannacht stiekem gezoem hoort komen uit de keuken weet je wie het isquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
M'n moeder vond ze lekker!
Ik heb er eentje overquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:45 schreef loveli het volgende:
Wat geweldig, balen dat ik net m'n magnetron heb weggedaan.
Dit vind ik de mooiste reactiesquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
morgen boodschappen halen en dan ook een poging wagen
tuurlijk kan ik net zo makkelijk Appie-brownies meenemen, maar dat is helemaal niet grappig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dit vind ik de mooiste reactieswant in principe kan je als je toch gaat prima zelf brownies halen, maar dan toch stiekem de magnetronversie proberen
Ik heb er wel 1 voor je:quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke best handig![]()
![]()
Nu moeten we eigenlijk nog meer van zulk soort recepten vinden
Ik hou niet van eiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:22 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 voor je:
Broodje ei uit de magnetron.
Klein bakje, je doet in de bodem ham, daarop een ei en je MOET het EIGEEL kapot prikken! (Heel belangrijk, anders ontploft ie)
Daar bovenop een plakje kaas.
Het goedje in de magnetron, op 1 minuut 20 sec, ligt een beetje aan het watt vermogen.
Je snijdt je broodje open en doet het ei op je broodje.
Sneller kan je het niet maken...![]()
En geen pan nodig!
Dat betekend dat de rest er ook niet van houdt?quote:
Foto?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Syheriat het volgende:
Kanker, ik heb iets fout gedaan, die hele magnetron zit onder met brownie, overal behalve de fucking mok. En het druipt en stinkt, en ik was een uur bezig met schoonmaken![]()
Fucking great.
En?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:57 schreef denthemen het volgende:
Ik ga dat ei ook eens proberen morgen
whehe ik heb hem ook gemaakt, sommige delen wel smaakloos maar verder wel goed te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was grotendeels op gevoelgeimproviseerd met wat ik had en daarbij het recept. Ik ga eens even goed nadenken
2 eetlepels nutella
2 eetlepels hagelslag » echte chocola is beter, dus 2 gechopte blokjes chocoladereep
3 eetlepels pannekoekenmix
1 eetlepel stroop
2 eetlepels suiker
Die eerst mengen
1 ei
erdoorheen roeren zodat het echt een bruin achtig mengsel wordt.
3 eetlepels melk
3 eetlepels zonnebloemolie
die erbij doen en doorroeren, en dan
in de magnetron op hoogste stand voor ongeveer 3 minuten.
Het eigeel niet kapot gemaakt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Syheriat het volgende:
Kanker, ik heb iets fout gedaan, die hele magnetron zit onder met brownie, overal behalve de fucking mok. En het druipt en stinkt, en ik was een uur bezig met schoonmaken![]()
Fucking great.
Het bloem kan je denk ik niet vervangen (behalve door cakemeel, zelfrijzend bakmeel e.d.). Is toch wel een essentieel onderdeel als je iets cake-igs wilt makenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef Dayuum het volgende:
Wat kan je gebruiken om het bloem en cacao te vervangen? voor de rest heb ik alles
Ik heb oliebollenmix gebruikt die ik nog had staanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef Dayuum het volgende:
Wat kan je gebruiken om het bloem en cacao te vervangen? voor de rest heb ik alles
Zou je denken??quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Syheriat het volgende:
Fucking great.
http://www.kookotheek.com/ingezonden_recepten/brownies.htm asjequote:Op maandag 18 augustus 2008 10:03 schreef Pedaalemmer het volgende:
Ik heb het dit weekend ook geprobeerd! Maar ik hield een soort bruine vieze spons over die heel erg stonk.Ik linkte dit topic naar een maatje van me en hij zei dat hij een lekkere brownie had gemaakt! Toen heb ik het nog eens geprobeerd maar weer zonder succes, een harde stinkende spons.
Iemand met hetzelfde resultaat? Of iemand die weet wat het kan zijn? Bij de 2e poging had ik minder zonnebloemolie gebruikt (voor de rest gewoon aan het "recept" gehouden) De 2e poging was wel iets beter maar nog steeds vies.
Update?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:58 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb er methamfetamine doorheen geflikkerd.
Verslag volgt.
En en en en?quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:56 schreef MASD het volgende:
TVP![]()
Ik ga het recept tot de max verneuken met onnodige toevoegingen. tot volgende week.
Gadverdamme, wat een droge meuk.quote:
Zelf gebruik ik altijd het recept van maison:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:22 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een droge meuk.
Het was helemaal droog, niet hard maar gewoon droog. En geen echte cakestructuur. Het leek meer op die indonesische cake. (Roti Koekoes ofzo)
Het smaakte ook niet naar chocolade..
Die is lekkerder, maar inplaats van stroop gebruik ik nog 1 schepje suiker meer en in plaat van pannekoekmeel gebruik ik gewoon zelfrijsendbakmeel, en het wordt inderdaad beter als je langer klopt(teminste dat idee heb ik).quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was grotendeels op gevoelgeimproviseerd met wat ik had en daarbij het recept. Ik ga eens even goed nadenken
2 eetlepels nutella
2 eetlepels hagelslag » echte chocola is beter, dus 2 gechopte blokjes chocoladereep
3 eetlepels pannekoekenmix
1 eetlepel stroop
2 eetlepels suiker
Die eerst mengen
1 ei
erdoorheen roeren zodat het echt een bruin achtig mengsel wordt.
3 eetlepels melk
3 eetlepels zonnebloemolie
die erbij doen en doorroeren, en dan
in de magnetron op hoogste stand voor ongeveer 3 minuten.
Hij wordt echt lekker als je er chocoladepata/hazelnootpasta erdoor heen doetquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb 'm net ook gemaakt met XL hagelslag, 4 eetlepels cakemeel, 4 eetlepels suiker, 2 cacao, 3 melk en 3 olie. De structuur is perfect, maar de smaak nog niet echt zoet. Had helaas geen stroop in huis.
En nog niet zoet genoegquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:00 schreef appelfapje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was wel te eten maar hij was niet zoet genoeg.
We hadden +/- 3 eetlepels suiker erin gedaan 2 eetlepels chocopasta, 1 lepel stroop en 2 blokjes geraspte pure chocolade. De structuur was verder goed en hij ruikt ook wel lekker
Klopt had ik ook al last van.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:02 schreef First het volgende:
Hebben jullie het ook dat als je er chocolade blokjes erin doet dat alles gesmolten onderaan de mok komt?
Weet iemand daar iets tegen?
Denk dat ik de volgende keer gewoon de chocolade laat smelten in een ander bakje en dan ongeveer als de oven 2 minuten aangestaan heeft het er overheen gooi en de oven nog 1 minuut aanzet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:17 schreef appelfapje het volgende:
[..]
Klopt had ik ook al last van.
Daar onder was het super bruin en een stuk zoeter.
Weet je zeker dat je 3,5 gram wiet erin gaat gooien?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:47 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
OK, ik heb de fijngemalen MDMA-kristallen en 3.5 gram wiet, maar helaas nog geen bloem en/of zelfrijzend bakmeel, suiker, stroop, chocoladepasta en ei. Weet iemand vervangers voor die laatste ingrediënten?
Ik heb het nu met tapijtreiniger, fristi en smeerbare roomboter geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Het ei kun je geloof ik vrijwel niet vervangen.
Daar ging mn midnightsnack, zo op de prachtig gewitte muren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik heb het nu met tapijtreiniger, fristi en smeerbare roomboter geprobeerd.
Smaakt best goed..
Misschien wat vanille essance (als je het zo schrijft dan...)quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En nog niet zoet genoegMên, wat moet je er dan wel niet ingooien om het zoet te krijgen
Milamber, toffe username! Ik moet die boeken nodig weer eens herlezenquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:59 schreef Milamber_conDoin het volgende:
[..]
Misschien wat vanille essance (als je het zo schrijft dan...)
Thanx, heb zelf de hele eerste serie (Magician) minstens vijf keer gelezenquote:Op zondag 24 augustus 2008 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Milamber, toffe username! Ik moet die boeken nodig weer eens herlezen
Ik heb zo'n mixer waar je niks zelf aan hoeft te doenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, maar als ik een half uur moet gaan staan mixen, dan maak ik wel echte brownies!
Rofl, mn drinken, wat doe je!quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik heb het nu met tapijtreiniger, fristi en smeerbare roomboter geprobeerd.
Smaakt best goed..
avatar past er goed bijquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:07 schreef muisje-eliza het volgende:
goed gelukt hier, ipv 2 lepels cacao heb ik 3 genomen en nog wat stukjes sjoko erin gedaan...iedereen vond m lekker hier in huis.....en supermachtig
Meurt best wel, maar gewoon laten zitten. Anders zakt ie in.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:12 schreef Nemesish3d het volgende:
Heb het net ook gemaakt, maar na 1:40 in de magnetron begon het best wel te roken daarbinnen. Heb em toch er maar vroegtijdig uitgehaald omdat het een redelijk dure magnetron van ouders isHebben jullie ook dat het zo erg rookt? Kan dat geen kwaad etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |