Foto?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Syheriat het volgende:
Kanker, ik heb iets fout gedaan, die hele magnetron zit onder met brownie, overal behalve de fucking mok. En het druipt en stinkt, en ik was een uur bezig met schoonmaken![]()
Fucking great.
En?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:57 schreef denthemen het volgende:
Ik ga dat ei ook eens proberen morgen
whehe ik heb hem ook gemaakt, sommige delen wel smaakloos maar verder wel goed te doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het was grotendeels op gevoelgeimproviseerd met wat ik had en daarbij het recept. Ik ga eens even goed nadenken
2 eetlepels nutella
2 eetlepels hagelslag » echte chocola is beter, dus 2 gechopte blokjes chocoladereep
3 eetlepels pannekoekenmix
1 eetlepel stroop
2 eetlepels suiker
Die eerst mengen
1 ei
erdoorheen roeren zodat het echt een bruin achtig mengsel wordt.
3 eetlepels melk
3 eetlepels zonnebloemolie
die erbij doen en doorroeren, en dan
in de magnetron op hoogste stand voor ongeveer 3 minuten.
Het eigeel niet kapot gemaakt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:15 schreef Syheriat het volgende:
Kanker, ik heb iets fout gedaan, die hele magnetron zit onder met brownie, overal behalve de fucking mok. En het druipt en stinkt, en ik was een uur bezig met schoonmaken![]()
Fucking great.
Het bloem kan je denk ik niet vervangen (behalve door cakemeel, zelfrijzend bakmeel e.d.). Is toch wel een essentieel onderdeel als je iets cake-igs wilt makenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef Dayuum het volgende:
Wat kan je gebruiken om het bloem en cacao te vervangen? voor de rest heb ik alles
Ik heb oliebollenmix gebruikt die ik nog had staanquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:30 schreef Dayuum het volgende:
Wat kan je gebruiken om het bloem en cacao te vervangen? voor de rest heb ik alles

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |