ik pest jou er toch ook niet mee dat je moeder niet van chocola is? doe eens normaal manquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef Xith het volgende:
Je moet ook geen hagelslag erbij doen. Hagelslag is geen chocolade. Doe eens voor de gein wat hagelslag op brood en zet het in de magnetron; er komt rook!
Wat heb je er in godsnaam ingedaan danquote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:20 schreef JeMoederAanDePoeder het volgende:
[..]
't is voornamelijk de magnetron die stinkt. naar verbrand plastic
plasticquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:17 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wat heb je er in godsnaam ingedaan dan
Nja van die fantasie chocolade zeker... nouja mn oma heeft net een lading chocolade meegebracht (ook zo'n pure zwitserse ofzo) dus de volgende wordt een echte echte!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:18 schreef Xith het volgende:
Je moet ook geen hagelslag erbij doen. Hagelslag is geen chocolade. Doe eens voor de gein wat hagelslag op brood en zet het in de magnetron; er komt rook!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:29 schreef frenchfries het volgende:
Godver. Heb ik net uitgerekend dat ik alle ingrediënten in huis heb, bedenk ik me dat ik geen magnetron heb!
Zou het ook in een (elektrische) oven kunnen?
erg slim ben je nietquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:29 schreef frenchfries het volgende:
Godver. Heb ik net uitgerekend dat ik alle ingrediënten in huis heb, bedenk ik me dat ik geen magnetron heb!
Zou het ook in een (elektrische) oven kunnen?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:52 schreef Pollewoppie het volgende:
Ik ga dus zometeen naar de supermarkt om zelfrijzend bakmeel, cacao en suiker te halen... en lekker hagelslag erdoorheen mikken!!! dit is echt briljant als het werkt!!
Er is een reden waarom hageslag altijd zo netjes glad en los van elkaar blijft.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nja van die fantasie chocolade zeker... nouja mn oma heeft net een lading chocolade meegebracht (ook zo'n pure zwitserse ofzo) dus de volgende wordt een echte echte!
Die van Boes ziet er goed uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |