Ik ook niet, daarom houden die ukkies zich dan tenminste ook rustigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, ik zie mezelf ook niet echt er lol in hebben om aangeschoten en dergelijke gefilmd te worden
Nee gewoon bij één onderdeel krijg ik net te horen.. Naja ze komen maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef LaGrive het volgende:
Dan wordt je de hele week gevolgd?
(en wie kijkt er nou naar Nijmegen 1)
Zou goed kunnen, volgens mij heb ik dat wel terug gezien...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben trouwens vorig jaar ook gefilmd tijdens de intro (best lang nog zelfs), maar de video heb ik nooit terug gezien.
Schiet me nu opeens te binnen
Haha jij hebt allemaal foto's en filmpjes waar ik op sta, en ik krijg die dingen nooit te zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, volgens mij heb ik dat wel terug gezien...
Ach de Mac zit er naastquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu hoop ik wel dat iedereen dan pizza of pasta lust, die vleesgerechten zijn een beetje duur namelijk
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Aloha![]()
vanavond motor ophaleneerste echte legale rit op mijn eigen motor
Oja en foto's moet ik nog oploaden, vingertopje is aan de beterende hand
straks het totaal gevoelloze flapje huid maaar ff gedemonteerd want bleef er alleen maar achter hangen
Hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:22 schreef Doodkapje het volgende:
Wanneer begint de intro eigenlijk? Blij dat ik nu ver van alle rondsjouwende koters in de stad zit
Yashaaaaabeeb!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoi
Zondag
De reservering bij pinoccio staat iig alvast
Ja... bloedjeheet hier... gisteren was het boven de 40 graden... wel lekker veel zon. Morgen is de bruiloft en gisteren een vrijgezellenfeest voor mijn neef incl. de cliche-matige stripper...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hoe ist in the USA?
De bruiloft al gehad of?
Een stripperquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja... bloedjeheet hier... gisteren was het boven de 40 graden... wel lekker veel zon. Morgen is de bruiloft en gisteren een vrijgezellenfeest voor mijn neef incl. de cliche-matige stripper...
Mja... ze weten niet waar ze aan beginnen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Een stripperin de US of A, een naakte dame met wulpse uitspattingen, is dat wel verantwoord?
maar bij Rechten was het toch al bekendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik zo nou ik denk 15.. maar kunnen er ook 17 zijn.. maar het worden er denk ik geen 20 hoor
Hij zo: euhm ja oke, naja tot zondag dan maar
Nou, wij hadden er 11 en de organisator zei van verwacht er maar nog wat bij.. Je hebt altijd nog mensen die zich pas zondag/maandag komen aanmelden enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef LaGrive het volgende:
[..]
maar bij Rechten was het toch al bekend
Ik zou er niet voor kiezen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en:
[..]
Mijn medemama werkt bij Nijmegen 1, maar ik weet niet wat ik ervan vind
Nostalgiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah zo te zien is dit gewoon de eerste ep denk ik
Dat zei ik dus ook al.. Maar ze willen gewoon bij 1 onderdeel komen kijken..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor kiezen.
Sowieso niet in de eerste dagen: dan moeten mensen nog aan elkaar wennen en een camera bevordert de dan toch al stroef lopende omgangsvormen niet echt
Ik was met 1:15 terug uit Amsterdamquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ze rijden nu pas weg op schiphol.. Zal ik een shoarmaschotel bestellenNaja is weer 10 euro ook weer zo zonde.. Pizza in de oven duurt ook nog 40 minuten
eer dat slome ding van ons warm is.. Dus ik rijd wel ff naar de friettent
Dat valt met de spits nog heel erg mee. Uit ervaring weet ik dat Schiphol in 50 minuten te doen is. Of dat verstandig is qua boetes en rijbewijs laat ik dan in het middenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik was met 1:15 terug uit AmsterdamBij de Arena
legaalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat valt met de spits nog heel erg mee. Uit ervaring weet ik dat Schiphol in 50 minuten te doen is. Of dat verstandig is qua boetes en rijbewijs laat ik dan in het midden
Naja vanaf m'n ouders is het zo'n 125 km crossen, dan vind ik 50 minuten deur tot deur een vrij aardige scorequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
legaalMaar vakantie nu dus rustig. En geen spits. Dus uurtje moet wel kunnen :
dikkereet.nuquote:
Mhwa, ben niet zo kapot van haar. Wel toen ze in Heroes donker haar had, toen was ze 'echt mooiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Achtergrondje showen![]()
[ afbeelding ]
Pics or it didn't happen@quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mhwa, ben niet zo kapot van haar. Wel toen ze in Heroes donker haar had, toen was ze 'echt mooi.
Nu blond niet.
Daar heb ik toch geen shot van ouwequote:
Prutz0r.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen shot van ouwe.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ze inderdaad veel volwassener enzo..
Yashi wel en google ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar heb ik toch geen shot van ouwe.
Ik kom er nu aanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm ik ruik naar Cherry en rice milk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |