quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Aloha![]()
vanavond motor ophaleneerste echte legale rit op mijn eigen motor
Oja en foto's moet ik nog oploaden, vingertopje is aan de beterende hand
straks het totaal gevoelloze flapje huid maaar ff gedemonteerd want bleef er alleen maar achter hangen
Hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:22 schreef Doodkapje het volgende:
Wanneer begint de intro eigenlijk? Blij dat ik nu ver van alle rondsjouwende koters in de stad zit
Yashaaaaabeeb!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoi
Zondag
De reservering bij pinoccio staat iig alvast
Ja... bloedjeheet hier... gisteren was het boven de 40 graden... wel lekker veel zon. Morgen is de bruiloft en gisteren een vrijgezellenfeest voor mijn neef incl. de cliche-matige stripper...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hoe ist in the USA?
De bruiloft al gehad of?
Een stripperquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ja... bloedjeheet hier... gisteren was het boven de 40 graden... wel lekker veel zon. Morgen is de bruiloft en gisteren een vrijgezellenfeest voor mijn neef incl. de cliche-matige stripper...
Mja... ze weten niet waar ze aan beginnen natuurlijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Een stripperin de US of A, een naakte dame met wulpse uitspattingen, is dat wel verantwoord?
maar bij Rechten was het toch al bekendquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik zo nou ik denk 15.. maar kunnen er ook 17 zijn.. maar het worden er denk ik geen 20 hoor
Hij zo: euhm ja oke, naja tot zondag dan maar
Nou, wij hadden er 11 en de organisator zei van verwacht er maar nog wat bij.. Je hebt altijd nog mensen die zich pas zondag/maandag komen aanmelden enzoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:32 schreef LaGrive het volgende:
[..]
maar bij Rechten was het toch al bekend
Ik zou er niet voor kiezen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en:
[..]
Mijn medemama werkt bij Nijmegen 1, maar ik weet niet wat ik ervan vind
Nostalgiequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah zo te zien is dit gewoon de eerste ep denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |