En ik dacht dat mijn moeder erg was met online bridgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat mijn moeder toch msn heeft![]()
Om met mijn tante te patienceconfrontatien
Twee gok ik, want Gaz en Janet zijn naar bed geweest met elkaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welk seizoen zijn ze bij CC met two pints of lager? @ Hou
Want wilde het eik downloaden maar kan geen goede torrents vinden..
Mijn medemama werkt bij Nijmegen 1, maar ik weet niet wat ik ervan vindquote:
hey helen,
Hoe zou je het vinden als we tijdens de intro een cameraploeg op bezoek krijgen? Mijn baas vond het wel leuk om een mentorgroepje te volgen tijdens de intro. Ik heb wel een beetje cameravrees, mar goed misschien moet ik daar maar eens overheen komen.
Ik ook niet, daarom houden die ukkies zich dan tenminste ook rustigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou, ik zie mezelf ook niet echt er lol in hebben om aangeschoten en dergelijke gefilmd te worden
Nee gewoon bij één onderdeel krijg ik net te horen.. Naja ze komen maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef LaGrive het volgende:
Dan wordt je de hele week gevolgd?
(en wie kijkt er nou naar Nijmegen 1)
Zou goed kunnen, volgens mij heb ik dat wel terug gezien...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:58 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben trouwens vorig jaar ook gefilmd tijdens de intro (best lang nog zelfs), maar de video heb ik nooit terug gezien.
Schiet me nu opeens te binnen
Haha jij hebt allemaal foto's en filmpjes waar ik op sta, en ik krijg die dingen nooit te zienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, volgens mij heb ik dat wel terug gezien...
Ach de Mac zit er naastquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu hoop ik wel dat iedereen dan pizza of pasta lust, die vleesgerechten zijn een beetje duur namelijk
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
Aloha![]()
vanavond motor ophaleneerste echte legale rit op mijn eigen motor
Oja en foto's moet ik nog oploaden, vingertopje is aan de beterende hand
straks het totaal gevoelloze flapje huid maaar ff gedemonteerd want bleef er alleen maar achter hangen
Hoiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:22 schreef Doodkapje het volgende:
Wanneer begint de intro eigenlijk? Blij dat ik nu ver van alle rondsjouwende koters in de stad zit
Yashaaaaabeeb!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hoi
Zondag
De reservering bij pinoccio staat iig alvast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |