quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
Gast er werkt hier zooeen chick bij de AH die sprekend op Yashaaaaa lijkt.
Picca in jouw fotoboek jwtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]hoe kan je dat nu zeggen als je mij nooit irl gezien hebt
.
Minimeet in de stadquote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zit te denken om een swirl te halen
Moet je doen dan?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:21 schreef Houniet het volgende:
Ik ga toch naar Mystery Land![]()
. Moet wel werken voor iemand maargoed
.
Maakt toch niet uitquote:
Klopt, en in de Ziekerstraat.quote:
Mja, geyle neuqsecks zit ook niet in m'n beschrijving, maar die hoort er toch ook tussen. Je moet wat te raden over laten af en toequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar hij zit niet in gecalculeerd in mikkies beschrijving
Oh dat zeker welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ligt eraan of je wel wat van het feest mee krijgt dan
Is goed voor je ouwequote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
tvp
vandaag echt kilometers over de a73 gelopen
Ja die bedoel ik dus, bij de Jamin. Hoezo kleinere? Ik vond die van 3,25 ofzo die ik laatst had groot genoegquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sinds wanneer zit daar ook een swirl?
Bij de jamin kan je ze ook krijgen.. maar wel kleinere..
Wij hadden twee jaar geleden paars en afgelopen jaar neongroenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik vond toen de lichtblauwe die mijn mentormama's hadden veel toffer..
Maar ik heb een mtje en verzuip er nog in
Autopech? Da's balenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
tvp
vandaag echt kilometers over de a73 gelopen
Ahquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik dus, bij de Jamin. Hoezo kleinere? Ik vond die van 3,25 ofzo die ik laatst had groot genoeg
[..]
Wij hadden twee jaar geleden paars en afgelopen jaar neongroen.
[..]
Autopech? Da's balen
Knul tochquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nee werk, heb voor 30 fileregistratiecamera's een patroon van lampen uitgezet, en toen de individuele afstand gemeten. elke lamp 20 - 40 meter, 6 per camera. Dan nog niet gesproken over het feit dat al die camera's ook nog + - 60 meter uit elkaar zitten en je beide tunneldelen moet doen![]()
Gelukkig is het nu klaar
Blijf nou eens van die vieze zooi afquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ook gewoon een kaassouflé maar heb gister al frietjes op dus ik mag niet van mezelf
Ik dacht dat donderdag jouw frietdag was?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil eigenlijk ook gewoon een kaassouflé maar heb gister al frietjes op dus ik mag niet van mezelf
Ik heb eigenlijk geen zin. Dat kabeltje doe ik tot volgende week ergens toch niks mee, en heb geen zin om er vanavond mee te gaan klooien om het goed werkend te krijgen (loopt van pc naar tv, krijg je weer gedoe met resoluties enzo). En ik weet dat als ik het in huis heb, ik toch ga klooienquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar zou je onderhand niet eens naar de stad gaan?
Ga je een keer met mij mee op stapquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin nu wel een beetje te balen dat ik niks doe met de intro
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je een keer met mij mee op stap
Ja mensen dit is Mikkie, hij gaat jullie een bierdrinkcursus geven
He gadver, en er wordt niks geregeld bij jullie?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:52 schreef LaGrive het volgende:
twee, woensdag en vrijdag helaas
Helft gezien, lekker kwijlenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik weer bring it on 2 gemist.. Das ook met Hayden
Bring it onquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Keek je toevallig Heroes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |