Ga je een keer met mij mee op stapquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik begin nu wel een beetje te balen dat ik niks doe met de intro
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ga je een keer met mij mee op stap
Ja mensen dit is Mikkie, hij gaat jullie een bierdrinkcursus geven
He gadver, en er wordt niks geregeld bij jullie?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:52 schreef LaGrive het volgende:
twee, woensdag en vrijdag helaas
Helft gezien, lekker kwijlenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb ik weer bring it on 2 gemist.. Das ook met Hayden
Bring it onquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Keek je toevallig Heroes?
Dat had ik ook alquote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ze deed me ergens aan denken btw, die Hayden
En ik dacht dat mijn moeder erg was met online bridgenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat mijn moeder toch msn heeft![]()
Om met mijn tante te patienceconfrontatien
Twee gok ik, want Gaz en Janet zijn naar bed geweest met elkaarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Welk seizoen zijn ze bij CC met two pints of lager? @ Hou
Want wilde het eik downloaden maar kan geen goede torrents vinden..
Mijn medemama werkt bij Nijmegen 1, maar ik weet niet wat ik ervan vindquote:
hey helen,
Hoe zou je het vinden als we tijdens de intro een cameraploeg op bezoek krijgen? Mijn baas vond het wel leuk om een mentorgroepje te volgen tijdens de intro. Ik heb wel een beetje cameravrees, mar goed misschien moet ik daar maar eens overheen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |