quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wat vonden jullie van de middelbare school wat zijn de ergste streken die jullie hebben uitgehaald en wat zijn de "''beste grote monden'''' die jullie hebben gegeven?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Quir het volgende:
Als ik ooit zo stoer zou kunnen zijn...
De strekking van mijn post is aan je voorbij gegaan, doe vooral geen moeite om het nog een aantal keer over te lezen want het gaat niet helpen bij jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:36 schreef Quir het volgende:
Als ik ooit zo stoer zou kunnen zijn...
Dat is wel sneu voor die vrouw.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:35 schreef Pizzakoppo het volgende:
Om eens ontopic te gaan, toen ik nog op de middelbare zat, zo´n 4 jaar geleden was het echt grappig om de juffrouw aan het huilen te krijgen, wat waren wij stoer met zijn allen zeg, schreeuwen tegen de juffrouw net zolang tot ze huilend de klas uitliep, later bleek dat ze bij een cardioloog liep... Schaamde me dood.
Heb jij medelijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:40 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Heb jij medelijden
Ik heb wel vaker medelijden maar dat hoor je morgen misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Gierige streken zijn datquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:41 schreef Topspin het volgende:
De lessenaar op scherp zetten was ook een populaire bezigheid. De poten van de lessenaar die op een verhoogd blok stond net zo zetten dat die eraf kan vallen als er ff tegenaan gestoten word door de leraar.
Blijkbaar geld hetzelfde voor jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De strekking van mijn post is aan je voorbij gegaan, doe vooral geen moeite om het nog een aantal keer over te lezen want het gaat niet helpen bij jou.
Inderdaadquote:
Wat herkenbaar zeg, ik weet nog dat mensen uit mijn klas begonnen met spijbelen en dat we dat allemaal toch wel erg grensoverschrijdend vondenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:50 schreef Topspin het volgende:
[..]
Inderdaad
De Mavo was de tijd dat er van alles werd uitgehaald, op de Havo was iedereen ineens serieus, de brugklas was iedereen een groentje met die leren belachelijke schooltas dus durfde niemand wat. Op de meao werd er dan nog af en toe wel eens een streek uitgehaald en toen op de heao was de hele klas "Pssssst" aan het zeggen als je ook maar ff 1 woord zei.
hehe, die is wel leukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef Daniane het volgende:
Mijn leraar Frans zei aan het begin van dit jaar:
"Elke les geef ik iemand een beurt"
&& een nerd uit de brugklas zei:
"Jongens, ff stil, ik wil deze les nog klaarkomen!"
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:58 schreef Daniane het volgende:
Mijn leraar Frans zei aan het begin van dit jaar:
"Elke les geef ik iemand een beurt"
&& een nerd uit de brugklas zei:
"Jongens, ff stil, ik wil deze les nog klaarkomen!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
viespeukquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, idd stuur die naam door op msn!
Dankjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
dit gaat weer een fantastish topic worden
Jij heb Daniane vast op MSNquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja, idd stuur die naam door op msn!
Dank je voor die info, kun je ook vertellen welk programma, want jouw leven is erg interessant!quote:
Net zo fantastish als die fantastische spelling van jou.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef phpmystyle het volgende:
dit gaat weer een fantastish topic worden
nee ik heb nog geen idee eigelijkquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dank je voor die info, kun je ook vertellen welk programma, want jouw leven is erg interessant!
moet je zo niet de rosse buurt in?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef Daniane het volgende:
[..]
Net zo fantastish als die fantastische spelling van jou.
Zijn we iets aan het insinueren?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
moet je zo niet de rosse buurt in?
Daniane is niet zo kansloos om haar geld achter de ramen te verdienen, zei leert tenminse voor een goede baanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:07 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Daniane is niet zo kansloos om haar geld achter de ramen te verdienen, zei leert tenminse voor een goede baan
me 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Wat dan? Barmanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ik wil geen eens electro gaan doen later debiel
Alleen dat doe ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
altijd meer als het plantsoen
vertel is wat over jou leven zou ik zeggenquote:
Nee. ik heb educatie, ik zorg dat ik later een goede baan heb, dus ik hoef daar niet heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet dus al dat ik een emotioneel verhaal gaan vertellenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
vertel is wat over jou leven zou ik zeggen
ik heb er al 1 pak zakdoeke liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je trouwens op je kleine pikkie getrapt....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
uhu ik ben benieuwdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Jij weet dus al dat ik een emotioneel verhaal gaan vertellen
klein.......quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat ben je trouwens op je kleine pikkie getrapt....
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef De_Melkboer het volgende:
De leraar aardrijkskunde zag dat mijn klasgenote haar broodtrommel op schoot had en er uit zat te eten, en heel impulsief zei hij:
"Suzanne, doe dat brood weg, of weet ik veel wat je daar tussen de benen hebt"
Het roodste hoofd stond toen wel voor de klas.
Een andere klasgenote had net een buitenbeugel gekregen en zat daar erg mee. (een andere) leraar wist dat niet, en zag wat metaal in haar mond en dacht dat ze ergens op zat te bijten, dus riep hij naar haar:
"Hee joh, haal dat bit eens uit je bek! "
meisje in tranen, leraar moest van de directie excuses aanbieden.
Tsja soms kun je lengtes gewoon al raden...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
klein.......
je hebt hem nog nooit gezien
doe is een gokquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Tsja soms kun je lengtes gewoon al raden...
Tabloid wordt geboren in een rijk gezin met vele miljarden op de bank, bij zijn geboorte is hij al in een klap miljonair. Van jongs af aan weet hij al dat hij nooit in de electro gaat werken zoals zwerver phpmystyle of in een ander kansloos beroep wat een SBS 6 kijker of campingbezoeker doet.quote:
je zou kinder schrijver moeten wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Tabloid wordt geboren in een rijk gezin met vele miljarden op de bank, bij zijn geboorte is hij al in een klap miljonair. Van jongs af aan weet hij al dat hij nooit in de electro gaat werken zoals zwerver phpmystyle of in een ander kansloos beroep wat een SBS 6 kijker of campingbezoeker doet.
7 cm... meer kan ik me niet voorstellen...quote:
totaal nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
PHPmystyle, benjij bekend met sado-machosisme?
Je heb me verhaal geen eens gelezen eikelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je zou kinder schrijver moeten wordenfantasi heb je in iedergeval
![]()
![]()
![]()
maar succes met je uitkering
je hebt wel goed gegoktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Daniane het volgende:
[..]
7 cm... meer kan ik me niet voorstellen...
Ik ben vandaag erg gul.
lol miljonairquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je heb me verhaal geen eens gelezen eikel![]()
Ik ben miljonair
word ik dat danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Houd jij ervan om voor schut gezet te worden?
Als ik dit topic doorlees zie ik jou toch een stuk of twee keer d'r uitgepraat worden.quote:
ik ben geen nerdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 00:17 schreef julian6 het volgende:
[..]
Als ik dit topic doorlees zie ik jou toch een stuk of twee keer d'r uitgepraat worden.
Volgens mij kun je beter naar de adresbalk gaan, en www.tweakers.net > Enter intikken. Daar zitten er wel meer van jouw soort.
truste
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef Kerol het volgende:
[..]
Moest gisteravond weg sorry.![]()
hoi.
Hoooi.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:51 schreef Kerol het volgende:
[..]
Moest gisteravond weg sorry.![]()
hoi.
hoe is het met je tiet vandaag, op deze schitterende dag? nog zwellingen ofzo?quote:
Houd zelf je bek ofzo. Niet dom gaan schelden met kanker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
goor kankersletje hou dan ook is je bek of niet dan
Wat is je moeder? Een slet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Huilie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of ben je gewoon bang om gedisst te worden door een meisje?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
ik ga verder niet meer antwoorden
heeft geen zin!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
heeft mn leven heeft geen zin!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heh wat suïcidaal weer, phpmystyle!
Idd we zouden je toch alleen maar keer op keer dissenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
heeft geen zin!
Het is ook zooo moeilijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Aarsappel het volgende:
[..]
Idd we zouden je toch alleen maar keer op keer dissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Nee hij gaat vandaag de grootte van zijn tiet opmeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
PHPmystyle wat ga je alemaal doen vandaag? Ga je nog TV kijken?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij gaat naar de campingdouche, en oeps, dan laat hij de zeep vallen! Nou, dan zal hij wel moeten bukken om die op te rapen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
En dan komt campingzenderpresentator Gerard Joling er toevallig langsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef Aarsappel het volgende:
[..]
Hij gaat naar de campingdouche, en oeps, dan laat hij de zeep vallen! Nou, dan zal hij wel moeten bukken om die op te rapen...
Heeft Phpmystyle hyves? Dan tik ik hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef Aarsappel het volgende:
[..]
Hij gaat naar de campingdouche, en oeps, dan laat hij de zeep vallen! Nou, dan zal hij wel moeten bukken om die op te rapen...
Wat zielig voor hem...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hehe, jullie hebben de knul wel weggejaagd!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kwam er allemaal in me op.
Maar nu issie wel weg, kijk nou wat je hebt gedaan
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:26 schreef julian6 het volgende:
Waarschijnlijk heeft ie mijn advies opgevolgd, en zit hij nu te lurken in GoT.
Misschien weten zij wel raad met zijn rechtertiet![]()
Ik zal er niet van wakker liggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef Wouser het volgende:
ik keur phpmystyle niet goed maar jullie zijn ook geen haar beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Ik vind deze reactie echt priceless, echt een 'ikweetnietwatikmoetzeggendusikscheldjeuit-reactie'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jep.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie echt priceless, echt een 'ikweetnietwatikmoetzeggendusikscheldjeuit-reactie'
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jep.Hij weigert ook om hier nog reacties te plaatsen.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:35 schreef Tabloid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:54 schreef Daniane het volgende:
[..]Leuk dat je toegeeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. ik heb je de reden al verteld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:05 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nietes![]()
Jij bent nu gewoon verslaafd en je doet het nu voor altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |