quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:26 schreef julian6 het volgende:
Waarschijnlijk heeft ie mijn advies opgevolgd, en zit hij nu te lurken in GoT.
Misschien weten zij wel raad met zijn rechtertiet![]()
Ik zal er niet van wakker liggenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:24 schreef Wouser het volgende:
ik keur phpmystyle niet goed maar jullie zijn ook geen haar beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Ik vind deze reactie echt priceless, echt een 'ikweetnietwatikmoetzeggendusikscheldjeuit-reactie'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
goor kankersletje hou dan ook is je bek of niet dan
Jep.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:33 schreef julian6 het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie echt priceless, echt een 'ikweetnietwatikmoetzeggendusikscheldjeuit-reactie'
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
Jep.Hij weigert ook om hier nog reacties te plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:35 schreef Tabloid het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:54 schreef Daniane het volgende:
[..]Leuk dat je toegeeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. ik heb je de reden al verteld.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:05 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Nietes![]()
Jij bent nu gewoon verslaafd en je doet het nu voor altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |