Alleen dat doe ik nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
altijd meer als het plantsoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vertel is wat over jou leven zou ik zeggenquote:
Nee. ik heb educatie, ik zorg dat ik later een goede baan heb, dus ik hoef daar niet heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
moet je zo niet de rosse buurt in?
Jij weet dus al dat ik een emotioneel verhaal gaan vertellenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
vertel is wat over jou leven zou ik zeggen
ik heb er al 1 pak zakdoeke liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je trouwens op je kleine pikkie getrapt....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
moet je zo niet de rosse buurt in?
uhu ik ben benieuwdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Jij weet dus al dat ik een emotioneel verhaal gaan vertellen
klein.......quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
Wat ben je trouwens op je kleine pikkie getrapt....
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:12 schreef De_Melkboer het volgende:
De leraar aardrijkskunde zag dat mijn klasgenote haar broodtrommel op schoot had en er uit zat te eten, en heel impulsief zei hij:
"Suzanne, doe dat brood weg, of weet ik veel wat je daar tussen de benen hebt"
Het roodste hoofd stond toen wel voor de klas.
Een andere klasgenote had net een buitenbeugel gekregen en zat daar erg mee. (een andere) leraar wist dat niet, en zag wat metaal in haar mond en dacht dat ze ergens op zat te bijten, dus riep hij naar haar:
"Hee joh, haal dat bit eens uit je bek! "
meisje in tranen, leraar moest van de directie excuses aanbieden.
Tsja soms kun je lengtes gewoon al raden...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
klein.......
je hebt hem nog nooit gezien
doe is een gokquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
Tsja soms kun je lengtes gewoon al raden...
Tabloid wordt geboren in een rijk gezin met vele miljarden op de bank, bij zijn geboorte is hij al in een klap miljonair. Van jongs af aan weet hij al dat hij nooit in de electro gaat werken zoals zwerver phpmystyle of in een ander kansloos beroep wat een SBS 6 kijker of campingbezoeker doet.quote:
je zou kinder schrijver moeten wordenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Tabloid wordt geboren in een rijk gezin met vele miljarden op de bank, bij zijn geboorte is hij al in een klap miljonair. Van jongs af aan weet hij al dat hij nooit in de electro gaat werken zoals zwerver phpmystyle of in een ander kansloos beroep wat een SBS 6 kijker of campingbezoeker doet.
7 cm... meer kan ik me niet voorstellen...quote:
totaal nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
PHPmystyle, benjij bekend met sado-machosisme?
Je heb me verhaal geen eens gelezen eikelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
je zou kinder schrijver moeten wordenfantasi heb je in iedergeval
![]()
![]()
![]()
maar succes met je uitkering
je hebt wel goed gegoktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Daniane het volgende:
[..]
7 cm... meer kan ik me niet voorstellen...
Ik ben vandaag erg gul.
lol miljonairquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Je heb me verhaal geen eens gelezen eikel![]()
Ik ben miljonair
word ik dat danquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Houd jij ervan om voor schut gezet te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |