hoe is het met je tiet vandaag, op deze schitterende dag? nog zwellingen ofzo?quote:
Houd zelf je bek ofzo. Niet dom gaan schelden met kanker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
goor kankersletje hou dan ook is je bek of niet dan
Wat is je moeder? Een slet?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Huilie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of ben je gewoon bang om gedisst te worden door een meisje?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
ik ga verder niet meer antwoorden
heeft geen zin!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
heeft mn leven heeft geen zin!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Heh wat suīcidaal weer, phpmystyle!
Idd we zouden je toch alleen maar keer op keer dissenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef phpmystyle het volgende:
heeft geen zin!
Het is ook zooo moeilijk.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:05 schreef Aarsappel het volgende:
[..]
Idd we zouden je toch alleen maar keer op keer dissen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
Nee hij gaat vandaag de grootte van zijn tiet opmeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
PHPmystyle wat ga je alemaal doen vandaag? Ga je nog TV kijken?
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat naar de campingdouche, en oeps, dan laat hij de zeep vallen! Nou, dan zal hij wel moeten bukken om die op te rapen...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
En dan komt campingzenderpresentator Gerard Joling er toevallig langsquote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef Aarsappel het volgende:
[..]
Hij gaat naar de campingdouche, en oeps, dan laat hij de zeep vallen! Nou, dan zal hij wel moeten bukken om die op te rapen...
Heeft Phpmystyle hyves? Dan tik ik hem.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:28 schreef Aarsappel het volgende:
[..]
Hij gaat naar de campingdouche, en oeps, dan laat hij de zeep vallen! Nou, dan zal hij wel moeten bukken om die op te rapen...
Wat zielig voor hem...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hehe, jullie hebben de knul wel weggejaagd!
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:00 schreef julian6 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()