Dat boven alles uiteraard.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:12 schreef denthemen het volgende:
Noord Holland, je weet toch
verder heb ik niks tegen limburg. Gulpen komt in iedergeval lekker bier vandaanquote:
ben jij niet die rapper ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:21 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zo'n 200 meter bij mij vandaan.
Uit arcen ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:14 schreef lenme het volgende:
[..]
verder heb ik niks tegen limburg. Gulpen komt in iedergeval lekker bier vandaan
quote:
Dat speciale witbier gaat wel. Maar gewoon Hertog jan =quote:
zeg wie is die lotte dan ?quote:
Zoek maar ff in de fobo's! Luie hond!!quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat speciale witbier gaat wel. Maar gewoon Hertog jan =![]()
![]()
stfu beern00bquote:
ik heb haar weleens in het echt gezien , niks bijzonders hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zoek maar ff in de fobo's! Luie hond!!
zeg waar bemoei jij je mee , flevoland is geen provincie , maar het baggerschip van Nederlandquote:
Eerst weet je niet wie het is, en nu heb je haar opeens al gezien.......Ergens ben je aan het liegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb haar weleens in het echt gezien , niks bijzonders hoorphotoshop maakt veel goed
Ach leef maar lekker verder in Sittardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg waar bemoei jij je mee , flevoland is geen provincie , maar het baggerschip van Nederland
Mwah, ik vind d'r behoorlijk te doen hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb haar weleens in het echt gezien , niks bijzonders hoorphotoshop maakt veel goed
en ik maar denken dat je een goede user wasquote:
Amsterdams uitschot...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef Scandalous het volgende:
Limburg het land van lelijkerdsssss![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:12 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mwah, ik vind d'r behoorlijk te doen hoor.
Hey daar kom ik heulemaal niet vandaanquote:
ik doe het altYd op msn en ik kom van antwerpenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef Apfelsaft het volgende:
Is het echt zo dat ze in Limburg een ij als een y schrijven? Dat heb ik zelfs taalcrimineel Maikuuul nog nooit zien doen de_boswachter!
DOEIquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Jumbooh het volgende:
Wat mij betreft mag heel Limburg vastgeplakt worden aan Belgie. Ik ben namelijk Limburgse.
Holland![]()
Belgie![]()
Limburg![]()
Brand![]()
Alfa![]()
Hertog Jan
Maar die Vlamingen zyn ook niet zo snugger.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef rbx_axe het volgende:
[..]
ik doe het altYd op msn en ik kom van antwerpen
bYna iedereen doed het hier =P
Dat is mij best, als Fortuna maar wel DIES.quote:
JE KOMT UIT ANTWERPEN, TRUT!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef rbx_axe het volgende:
[..]
ik doe het altYd op msn en ik kom van antwerpen
bYna iedereen doed het hier =P
Mission accomplished.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik als niet Hollander (Brabander) vind Limburg ook vrij kutquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Jumbooh het volgende:
Wat mij betreft mag heel Limburg vastgeplakt worden aan Belgie. Ik ben namelijk Limburgse.
Holland![]()
Belgie![]()
Limburg![]()
Brand![]()
Alfa![]()
Hertog Jan
Gelukkig interesseert het niemand wat jij ook maar ergens van denktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik als niet Hollander (Brabander) vind Limburg ook vrij kutDenk je nu echt dat België jullie wil hebben
Daar schieten ze niks mee op. Een extra rare taal erbij en geen economische vooruitgang. Jammer!
(wat een kut woord ook trouwens, Hollanderer..ik dacht dat we met alle provincies één land vormen?)
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert het niemand wat jij ook maar ergens van denkt
Zelfs limbo's hebben meer zeggenschap als Psv'ersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Limburgers hebben nog nooit iets te zeggen gehad, ook nu niet![]()
Ik ben wel een fanatieke PSV aanhanger jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik als niet Hollander (Brabander) vind Limburg ook vrij kutDenk je nu echt dat België jullie wil hebben
Daar schieten ze niks mee op. Een extra rare taal erbij en geen economische vooruitgang. Jammer!
(wat een kut woord ook trouwens, Hollanderer..ik dacht dat we met alle provincies één land vormen?)
Waarom heb je dan een belg in je Sig staan als je het zo'n vreselijk land vindt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Limburgers hebben nog nooit iets te zeggen gehad, ook nu niet![]()
Dat komt omdat er in Limburg geen goede voetbalclub te vinden isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben wel een fanatieke PSV aanhanger ja
En bovendien: Jij alsPSV supporter moet niet zo zeiken. Groot percentage van de mensen die naar PSV gaan komen uit Limburg, dus beetje respect graag. Anders moest jij nog harder krom liggen om je seizoenskaartje te bekostigen en gooide ome Ger zijn prijzen voor uitwedstrijden nog vaker omhoog.
Verdoemen he !
En ik ben een alto en een hippie en en en ....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Limburger zijn en als man ook nog eens katten in je fotoboek hebbenFAIL!
Waar heb je mij horen zeggen dat ik België niet tof vind? Beter lezenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een belg in je Sig staan als je het zo'n vreselijk land vindt?
Hypocriet kneusje
Ben je boos? Dat begrijp ik welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En ik ben een alto en een hippie en en en ....
Jij bent helemaal niks, uitgekakt ja. Opgedroogde urinevlek
Zonder de geweldenaar uit Horst was PSV vorig jaar écht geen kampioen geworden hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in Limburg geen goede voetbalclub te vinden isIk geef er ook niks om dat Limburgers naar PSV komen, daar heb ik er geen last van
En met die wachtlijst die we nu hebben zouden we de plaatsen van de Limburgers wel op kunnen vangen
Jawel. Mvvquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in Limburg geen goede voetbalclub te vinden isIk geef er ook niks om dat Limburgers naar PSV komen, daar heb ik er geen last van
En met die wachtlijst die we nu hebben zouden we de plaatsen van de Limburgers wel op kunnen vangen
Volgens ben je vergeten dat die slechte Limburgse club jullie afgelopen seizoen een flinke oorwassing hebben gegeven......quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je mij horen zeggen dat ik België niet tof vind? Beter lezen![]()
Komt Gomes uit Horst ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zonder de geweldenaar uit Horst was PSV vorig jaar écht geen kampioen geworden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker... En ik ben in het echt Brad Pitt.... zucht..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben je boos? Dat begrijp ik welDat ik niks ben kun jij niet beoordelen. Misschien ben ik wel heel populair, rijk, knap en slim
Oke doen wequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Mvv(qua Supporters dan he)
Heb je al eens een biertje gedronken met een Limburger ? 2e uitwedstrijd van het seizoen ene doen
Wie is er al 4 jaar op rij kampioen? Ken je feitenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Volgens ben je vergeten dat die slechte Limburgse club jullie afgelopen seizoen een flinke oorwassing hebben gegeven......
Leer geschiedenis, blaaskaakje
Ik voor PSVquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, niet zo lief gaan doen hè!!! Is niet eerlijk....
inkoppertje; ik heb net mijn seizoenskaart voor Roda verlengd![]()
En dát is nou juist een hoofdreden waarom Limburgers zich nergens geliefd makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:16 schreef Nikmans het volgende:
Onder de rivieren [ afbeelding ]
Boven de rivieren [ afbeelding ]
Studenten in Maastricht met een Hollands accent
Welke van de 3?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dát is nou juist een hoofdreden waarom Limburgers zich nergens geliefd maken
Tuurlijk, dat zegt ook elke Limburger.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi. Ik ben er al hoor.
valt veel op te kankeren dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
Het zoveelste topic over Limburg. Het zit toch wel hoog bij veel fok!kers.
En net als ik er niet bennnnnnnnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:59 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Daar ben ik dit weekend
En TheYoung1, dank je weeeel, gaat helemaal goedkomen.
OMFG.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef jordeeeh het volgende:
Flevoland de gekste.
Komend weekend eerder paddo'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG.![]()
![]()
![]()
![]()
FlevolandDas toch waar ze nog bloembollen vreten. Toch ?
lekker puh.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
En net als ik er niet bennnnnnnn
In tegenstelling tot de gemiddelde hollandse student uiteraard. die zich bezopen en schreeuwend elke kroeg meent te kunnen toeeigenen met zijn dispuutsmaatjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
I second that. Limburg is zo mooi, maar jullie Hollanders moeten gewoon wat te kankeren hebben. Ik zou zeggen kom eens gezellig naar onze mooie provincie en ik weet zeker dat je van gedachte veranderdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de gemiddelde hollandse student uiteraard. die zich bezopen en schreeuwend elke kroeg meent te kunnen toeeigenen met zijn dispuutsmaatjes![]()
Ontopic: grappig dat er zoveel mensen zijn die iets tegen limburg hebben, terwijl het gros er alleen doorheen komt als ze richting spanje gaan... Verdiep je eerst eens in de cultuur (ja, ik noem het een cultuur aangezien de leefstijl en mentaliteit totaal verschild van de rest van nederland) voordat je begint te blaten
doe maar niet,vasteloavend zijn der al genoeg hier te vinden,en dat maakt het er niet gezelliger opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
I second that. Limburg is zo mooi, maar jullie Hollanders moeten gewoon wat te kankeren hebben. Ik zou zeggen kom eens gezellig naar onze mooie provincie en ik weet zeker dat je van gedachte veranderd
WIE SJOON OS LIMBURG IS, DAT WIT TOCH NEEMES!
Met de 1e en 2e regel kan ik niet veel.quote:
Het zuiden..er is een groot verschil tussen Zeeland, Brabant en Limburg hoor;)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:30 schreef Nikmans het volgende:
Ik bewaarde desmiley voor de studenten met gooise R hoor, 13.gif is niet meteen zo negatief bedoeld
Ik kom vrij regelmatig in Amsterdam en Rotterdam en ik moet zeggen dat dat toffe plaatsen zijn hoor, maar uiteindelijk gaat er toch niets boven het zuiden [ afbeelding ]
Doa bun ich 't gans met ens kameroad! Geweun plat of 't echte sjwoone Zittesj?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef Nikmans het volgende:
Vanaaf noe kalle ver allein nog mer plat in dit topique
Nee, maar je moeder heeft er wel andere bollen in haar mond.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG.![]()
![]()
![]()
![]()
FlevolandDas toch waar ze nog bloembollen vreten. Toch ?
Dispuutslui zijn ook kut ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de gemiddelde hollandse student uiteraard. die zich bezopen en schreeuwend elke kroeg meent te kunnen toeeigenen met zijn dispuutsmaatjes![]()
Ontopic: grappig dat er zoveel mensen zijn die iets tegen limburg hebben, terwijl het gros er alleen doorheen komt als ze richting spanje gaan... Verdiep je eerst eens in de cultuur (ja, ik noem het een cultuur aangezien de leefstijl en mentaliteit totaal verschild van de rest van nederland) voordat je begint te blaten
Het ziet er allemaal wel goed uit ja (beetje verouderd op sommige plaatsen), dat zal ik niet ontkennen. Alleen jammer van het gedrag van een deel van mensen die er wonen en het rare taaltje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
I second that. Limburg is zo mooi, maar jullie Hollanders moeten gewoon wat te kankeren hebben. Ik zou zeggen kom eens gezellig naar onze mooie provincie en ik weet zeker dat je van gedachte veranderd
WIE SJOON OS LIMBURG IS, DAT WIT TOCH NEEMES!
Nee, België voelt zich te goed voor Limburg. En België is best tofquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
Limburg? Is dat niet die achtergestelde provincie, die eigenlijk bij België hoort?
Welk gedrag? En Nederland is een land van de dialecten, deal with it.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel goed uit ja (beetje verouderd op sommige plaatsen), dat zal ik niet ontkennen. Alleen jammer van het gedrag van een deel van mensen die er wonen en het rare taaltje.
Nederland voelt zich ook te goed voor Limburgquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, België voelt zich te goed voor Limburg. En België is best tof
En het gross van de Nederlands-talige Belgen, zou er niets op tegen te hebben als ze Limburg er bij zouden krijgen. Van mij mag hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, België voelt zich te goed voor Limburg. En België is best tof
Gedrag, dat heb ik eerder al uitgelegd. Misschien dat een andere niet-Limburger het aan kan vullen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Welk gedrag? En Nederland is een land van de dialecten, deal with it.
Kal mèr wat se wils mien jungske, woosj van sjniedesjquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doa bun ich 't gans met ens kameroad! Geweun plat of 't echte sjwoone Zittesj?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kal mèr wat se wils mien jungske, woosj van sjniedesj
En @ die gast die alweer 8 keer heeft gepost op deze page maar waarvan ik de naam kwijt ben: de reden waarom 'andere mensen' iets tegen Limburg hebben (alsof ze dat hebbenhoe vaak hoor ik wel niet hoe sexy een zachte g is
) is omdat ik de Hollandse studentjes in Maastricht vervelend vind?
De sjpeurs neet
Een hol land ja...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef zarGon het volgende:
Holland.
De letste dan, om 't aaf te leare: WIKSNAAS!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik doe ook mee!!
Doe vot mit oere!!
IK GELOOF JE TOCH NIET!! LEKKER PUHquote:
Je bent humoristisch. Sterk staaltje ad rem garpjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
IK GELOOF JE TOCH NIET!! LEKKER PUH
Garpjes nog wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent humoristisch. Sterk staaltje ad rem garpjes.
Een raar taaltje komt niet alleen in Limburg voor. Toch hoor je me daar nooit over klagen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel goed uit ja (beetje verouderd op sommige plaatsen), dat zal ik niet ontkennen. Alleen jammer van het gedrag van een deel van mensen die er wonen en het rare taaltje.
kom jij uit ysselsteyn bij venray?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Geweldig topic!
Doe maar een slotje, dit is limburg topic #284
Pfffft. Wacht maar eens tot ik los kom..... Je lacht je sokken uitquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent humoristisch. Sterk staaltje ad rem garpjes.
Omg , ajb niet.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Pfffft. Wacht maar eens tot ik los kom..... Je lacht je sokken uit
Daarmede, kunnen we minstens 100 Limburgbashers, laten creperen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:15 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb honderd kogels, honderd geweren.
Da's niet de tekst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:19 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Daarmede, kunnen we minstens 100 Limburgbashers, laten creperen!
Oh nee he, dat had ik al uit mijn gedachten verbannenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Da's niet de tekst.
neger ik kom uit geleeeeeeen.
Ja, vlakbij Leunen dus.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
kom jij uit ysselsteyn bij venray?
en als je een homie bent, ben ik aardigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:47 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Oh nee he, dat had ik al uit mijn gedachten verbannenEN IK GOOI MET 'N STEEHEEEN.
Dan zeg je: REMUNJ REPRESENT!quote:
een klassiekerquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Da's niet de tekst.
neger ik kom uit geleeeeeeen.
Je bent nu in geleen, dus je hoeft nergens anders meer heen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:49 schreef Nikmans het volgende:
wie hier de leipste is dat zie je meteeeen
blijf uit mijn buurt anders amputeer ik je beeeen
Je hebt alles al om je heen....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Je bent nu in geleen, dus je hoeft nergens anders meer heen.
geleen is dat niet dat dorp waar de intercity door heen raast als die gaat stoppen in echte stadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dorp? Dorpje zal je bedoelenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
geleen is dat niet dat dorp waar de intercity door heen raast als die gaat stoppen in echte stad
Ik kon, en ken gelukkig, die rap nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Welk pokkegehucht?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:01 schreef Neophyte010 het volgende:
Ken dat pokkegehucht niet vinden @ googlemaps
Je bedoelt die prachtige plaats met maar liefst 2 stations, het dubbele van Sittard?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
geleen is dat niet dat dorp waar de intercity door heen raast als die gaat stoppen in echte stad
Mja opzich ook niet zo heel gek, ik ken jou ook niet. Ben verder ook niet echt thuis in Leunen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
idd![]()
overigens ken ik je niet![]()
Ze hebben wel geen mooie stadionquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Je bedoelt die prachtige plaats met maar liefst 2 stations, het dubbele van Sittard?
KOM NEET AAN GELAEN
Nee, die betonblok van ons is de Arena van het Zuidenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze hebben wel geen mooie stadion
Jij bent wel echt de meest leipo limburg hooligan ofniet dan?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
een klassieker![]()
![]()
![]()
oh en ik steun fsc omdat ze uit mijn stad komen stelletje kuthollenders , die alleen maar voor ajax kunnen zijn terwijl ze in barendrecht ofzo wonen
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:05 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij bent wel echt de meest leipo limburg hooligan ofniet dan?
Elk limburg topic staat vol met Postmortum.
Jij ook al.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik kon, en ken gelukkig, die rap niet![]()
Heb wel 10 jaar in Geleen gewoont.....
nee ze worden geboren in het ziekenhuis in Zitterd hequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ook al.![]()
Is dat geboorte plaats en daarna verkast iedereen?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee ze worden geboren in het ziekenhuis in Zitterd he
Nee joh, mijn moeder heeft me thuis eruit geperst.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
Binnenkort ook een in Geleen hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
Nope. In Heerlen geboren.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ook al.![]()
Is dat geboorte plaats en daarna verkast iedereen?
mwah,de meeste jonge mensen uit de kerkdorpen ken ik toch wel van gezichtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:03 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mja opzich ook niet zo heel gek, ik ken jou ook niet. Ben verder ook niet echt thuis in Leunen.
En dat, hij is gemeen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Binnenkort ook een in Geleen hoor
En hou op met mede-limburgers bashen, dat is wat die Noorderlingen hier willen
Heerlen vind ik anders ook niet top.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:09 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Nope. In Heerlen geboren.
Onvrijwillig (toen ik nog bij mam en pap woonde) verhuisd naar Geleen.. Sorry, maar wat een dooi rukdorp zeg. Totaal geen sfeer of uitstraling.
Gelukkig was Sittard niet ver weg![]()
Heerlen overigens ook niet
Ik woon er nu 9 jaar.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik kon, en ken gelukkig, die rap niet![]()
Heb wel 10 jaar in Geleen gewoont.....
Brabant heeft nog niet eens een eigen volksliedquote:
Maar, maar, wij hebben een eigen liedjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
Brabant heeft nog niet eens een eigen volkslied![]()
Wij wel![]()
-Limburg blabla achterlijk blabla bla bladiebladiebla-
Groningen is ook goed als het maar niet Brabant isquote:
Ja maar Beek is ook een echt Limburgs dorp, hebben wel elk jaar die leuke markt! Rustig toeven daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik woon er nu 9 jaar.Hiervoor woonde ik in... Beek. Dolle boel.
En Beek heeft een mooie en gezellige winkelcentrum. Soms gaan we er naar toe gewoon voor de fun.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja maar Beek is ook een echt Limburgs dorp, hebben wel elk jaar die leuke markt! Rustig toeven daar
Dan verhuis je toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik baal dat ik in limburg (:r) woon
HOAXquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brabant
(dat jongentje praat overigens wel heel erg plat)
He wat jammer nou. Je leek me net een van de interessantste fokkers.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Makado? Dat is idd wel gezellig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En Beek heeft een mooie en gezellige winkelcentrum. Soms gaan we er naar toe gewoon voor de fun.![]()
Ik kan me er wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Makado ja en de milkshake van dat winkeltje die vooraan staat isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Makado? Dat is idd wel gezellig.
Verhuis naar Den Haag, bevalt mij ook goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom moeten Brabanders en Limburgers nou weer ruzie maken, ik vind ze beiden lief
Nou ik zie steeds Brabanders zeggen: Limburgquote:
Strikt feitelijk genomen zeg je dan "Remunj mannuh!" maar die van jou tel ik ook goedquote:
Ja, jij bent een Limburgerquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:28 schreef trabant het volgende:
Och erm...
Woarom sjnap ich deze neit?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:28 schreef trabant het volgende:
Einekoeze, geannexeerd door GeBoSi? Och erm...
neeeeeee ik wl geen limburger in den haagquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Verhuis naar Den Haag, bevalt mij ook goed
Verhuis! Het is nog niet te laat!!!!111quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Doen wij als Brabanders ook. Het is beter iets van je land af te weten voordat je onzin begint te roepen. Hollanders..wat een woord ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:12 schreef DarkSystem het volgende:
Hollanders met hun koekjes op tafel
Hollendersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
een klassieker![]()
![]()
![]()
oh en ik steun fsc omdat ze uit mijn stad komen stelletje kuthollenders , die alleen maar voor ajax kunnen zijn terwijl ze in barendrecht ofzo wonen
Een volkslied dat niet in de eigen taal geschreven is?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
Brabant heeft nog niet eens een eigen volkslied![]()
Wij wel![]()
In 't bronsgroen eikenhout - Limburgs Volkslied
Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt;
Over 't malsche korenveld 't lied des leeuwriks klinkt;
Waar de hoorn des herders schalt langs der beekjes boord:
Daar is mijn Vaderland, Limburgs dierbaar oord!
Waar de breede stroom der Maas, statig zeewaarts vloeit;
Weeldrig sappig veldgewas kostelijk groeit en bloeit;
Bloemengaard en beemd en bosch, overheerlijk gloort:
Waar der vad'ren schoone taal klinkt met held're kracht;
Waar men kloek en fier van aard vreemde praal veracht;
Eigen zeden, eigen schoon, 't hart des volks bekoort:
Waar aan 't oud Oranjehuis, 't volk blijft hou en trouw;
Met ons roemrijk Nederland, één in vreugd en rouw;
Trouw aan plicht en trouw aan God, heerscht van Zuid tot Noord:
Zolang je er niet echt gewoond hebt, kun je er niet over meespreken. Het lijkt je niets, dat is wat anders.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:15 schreef leolinedance het volgende:
Doe nu maar een slotje, ik begin het zielig te vinden voor de Limburgers.
Het is sowieso al geen pretje daar te wonen.
Genoeg is genoeg!
Schatje ooit al eens bij Mvv geweest ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
HollendersMaar om bovengenoemde reden is iedereen buiten Limburg dus kut? Door wat jij hier nu post vind en veel mensen buiten Limburg Limburgers wel weer een beetje triest (understatement).
Kijk eens verder en zie hoeveel fans clubs als PSV, Twente, Heerenveen en Groningnen hebben. In het Noorden is men fanatiek hoor! Maar dat is zeker wel érg ver weg van huis
Nee lieverdquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Schatje ooit al eens bij Mvv geweest ?
Dat is subjectief. Ik vind Extrema Outdoor het vetste dance festival van NLquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:47 schreef Lexjuuuh het volgende:
Voor alle limburg basher sukkeltjes... wij hebben wel het vetste dance festival van NL, SOLAAAARRRR !!!!
true maar solar is ook van extrema, bijna net zo vet MAAR duurt 3 dagen en heeft een camping erbij EN het ligt in Limburgquote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is subjectief. Ik vind Extrema Outdoor het vetste dance festival van NL
al is Solar blijkbaar ook een prima feest
Je begrijpt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel (of ik ben nog niet goed wakker, dat zou ook heel goed kunnen). Ik bedoel gewoon dat iedereen maar een beetje kankert op limburg, terwijl de meesten limburg alleen vanaf de snelweg zien als ze er doorheen komen richting zuid-europa.. Terwijl je, als je eens een paar dagen zou doorbrengen tussen de limburgers in een van onze steden, je er waarschijnlijk heel anders over zou denken...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dispuutslui zijn ook kut ja, daar heb je wel gelijk in.
Dat ik Wallonië passeer als vanuit Brussel naar Frankrijk ga wil toch ook niet zeggen dat ik het leuk/goed/gezellig vind in Wallonië? Als je zo gaat kijken vinden Nederlanders Utrecht wel helemaal mega super! Man, daar komen veel treinen langs!
Mijn oom woont daarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 01:13 schreef Lyzio het volgende:
Is iemand bekend met het kerkdorpje Einekoeze (dat is wel plat)
Ook Rimburg bestaat echt, het is een klein gedeelte van zuid-Limburg dat pal tegen de Duitse grens aan ligtquote:
Letterlijk een dorp van 1 straat :pquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ook Rimburg bestaat echt, het is een klein gedeelte van zuid-Limburg dat pal tegen de Duitse grens aan ligt
Toevallig woont er iemand die ik kenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:19 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Letterlijk een dorp van 1 straat :p
Zou je dat leuk vinden? Een echte Nederlander ben je, dat hoor ik wel weer. Alweer een reden waarom onze medelanders Limburgers niet zo lief vinden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:12 schreef DarkSystem het volgende:
Nog even geduld en Holland overstroomt toch weer
En in Brabant combineert men het beste van deze twee 'werelden'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:32 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Je begrijpt volgens mij niet helemaal wat ik bedoel (of ik ben nog niet goed wakker, dat zou ook heel goed kunnen). Ik bedoel gewoon dat iedereen maar een beetje kankert op limburg, terwijl de meesten limburg alleen vanaf de snelweg zien als ze er doorheen komen richting zuid-europa.. Terwijl je, als je eens een paar dagen zou doorbrengen tussen de limburgers in een van onze steden, je er waarschijnlijk heel anders over zou denken...
Ik kom met enige regelmaat in de randstad, maar ik kan gewoon niet wennen aan de hectische mentaliteit die er over het algemeen heerst.. Ik zie het altijd zo: in de randstad leven ze om te werken, in limburg werken we enkel om te kunnen leven
Ik ken er wel meer dan 1 daarquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Toevallig woont er iemand die ik ken
edit: ik ken de persoon die er woont
Camping de Watertoren!!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ook Rimburg bestaat echt, het is een klein gedeelte van zuid-Limburg dat pal tegen de Duitse grens aan ligt
Oh... mijn god. Mijn hart huiltquote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:57 schreef postmortum het volgende:
In Zuid Limburg heerst een keiharde rapbattle , nog erger dan Bloods and the Crips![]()
Ik word hier als ras Limburger ook niet vrolijk van hoor....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh... mijn god. Mijn hart huilt
Of het nou tukkers zijn, of haagse nep negerts, of grunningse klompenreppers...allemaal niet representatief voor de provincie waar ze in wonenquote:
Dat kan, ik heb enkele jaren een vriendin in Brabant woonachtig gehad, en heb het daar altijd naar mijn zin gehad...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En in Brabant combineert men het beste van deze twee 'werelden'
Jazeker, dat is vast de redenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou je dat leuk vinden? Een echte Nederlander ben je, dat hoor ik wel weer. Alweer een reden waarom onze medelanders Limburgers niet zo lief vinden.
Oke, daar gaan we weer!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:07 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Dat kan, ik heb enkele jaren een vriendin in Brabant woonachtig gehad, en heb het daar altijd naar mijn zin gehad...
Maar goed, het gaat hier niet over Brabant, het gaat hier over Limburg..
Ik huil heel hard met je meequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:04 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh... mijn god. Mijn hart huilt
Iets als gezellig zijn is persoonlijk. De een vindt dat gezellig en de andere dat. Zo kun je iedere provincie wel afgaan en onderscheid trachten te maken, dat is totale nonsense.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Brabant is hartstikke prima, je kunt er in ieder geval beter uitgaan dan in Limburg.![]()
Brabantse mensen zijn een stuk gezelliger, dat is zeker.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:44 schreef Diemietuhriej het volgende:
Brabant is hartstikke prima, je kunt er in ieder geval beter uitgaan dan in Limburg.![]()
Brabantse mensen zijn een stuk gezelliger, dat is zeker.
Thank u captain obvious!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Iets als gezellig zijn is persoonlijk. De een vindt dat gezellig en de andere dat. Zo kun je iedere provincie wel afgaan en onderscheid trachten te maken, dat is totale nonsense.
Ik zit hier met precies hetzelfde ideequote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:10 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ik word hier als ras Limburger ook niet vrolijk van hoor....
Maar dat heb ik sowieso bij al die selfmadereppers. Maakt niet uit wáár ze vandaan komen, is gewoon te eng
Gewoon even de ogen opendoen, maar dat is zelfs hier in Heerlen al best welquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wel vraag ik me af hoe jullie erbij komen dat iedereen in de Randstad gestresst en gehaast is, ik zie het nogal vaak voorbij komen hier.
Het is gewoon de hektiek (?) in de randsteden. Daar heb je eigenlijk nooit een rustige dag. Altijd vollop volk op straat, altijd druk....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:54 schreef BigKahuna het volgende:
Wel vraag ik me af hoe jullie erbij komen dat iedereen in de Randstad gestresst en gehaast is, ik zie het nogal vaak voorbij komen hier.
Ik vraag me gewoon af hoe mensen erbij komen dat Brabanders "gezelliger" zouden zijn dan Limburgers.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:51 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Thank u captain obvious!
Dit hele topic staat vol met niet steekhoudende argumenten en meningen....
Net wakker ofzo?
Mja, ik ben twee dagen in Limburg geweest (quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:57 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Het is gewoon de hektiek (?) in de randsteden. Daar heb je eigenlijk nooit een rustige dag. Altijd vollop volk op straat, altijd druk....
Hier kun je, bv in Heerlen, op een zondag nog eens bom gooien in het centrum, zonder iemand te raken.
Ik woon in Limburg hoor.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Och man... Brabanders zijn Nederlanders die maar niet kunnen kiezen tussen het landelijke bourgondische Limburg, of de gestreste randsteden...
Jullie zijn er ergens tussenin blijven hangen. Geef het nou maar gewoon toe!!!
Ik vind het eerder een vooroordeel wat nergens op slaat. Echte Amsterdammers en Jordanezen zijn bijzonder 'laidback' bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:55 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Gewoon even de ogen opendoen, maar dat is zelfs hier in Heerlen al best wel
Maar ik geef ook verder niet af op Brabant hoor. Het ligt gewoon tussen het echt rustige Limburg en de drukke randsteden.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik woon in Limburg hoor.Zit in Limburg op school, werk in Limburg, 90% van mijn vrienden woont in Limburg, maar meestal ga ik uit in Brabant.
![]()
Er is niks mis met limburg, alleen kun je in Brabant beter uitgaan vind ik.. Maar dat is natuurlijk helemaal persoonlijk.. Maar toch ben ik blij dat ik in Limburg woon.![]()
En ik heb ook altijd het idee dat het in de randstad hectisch is ja.
En daarvoor spreek je mij aan? Volgens mij moet je op een cursus begrijpend lezen aangezien ik PRO-limburg benquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:58 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af hoe mensen erbij komen dat Brabanders "gezelliger" zouden zijn dan Limburgers.
Ach, dat heb ik hier in Purmerend ook.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:07 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Als Limburger heb je wel het voordeel, dat je heul makkelijk en de rust, en de drukte kan opzoeken.
Moet ik toch ook eens naar Purmerend komen dan...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:11 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ach, dat heb ik hier in Purmerend ook.
Aan de noordkant ligt de Beemster.
Aan de westkant liggen allemaal polders en beschermde natuur voor vogels.
Aan de oostkant ligt Volendam () en Edam.
Aan de zuidkant ligt Amsterdam
Het probleem is dat er in Purmerend zelf geen moer te beleven isquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Moet ik toch ook eens naar Purmerend komen dan...
Hmmmmm...Dat verklaart wss waarom ik er nog nooit geweest benquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het probleem is dat er in Purmerend zelf geen moer te beleven is
Ach, dat zegt niks. Ik ben toch ook in Limburg geweest?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:35 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Hmmmmm...Dat verklaart wss waarom ik er nog nooit geweest ben
Geloof ik graag, maar nu ziet het er zwart van het volk (letterlijk) en die zijn niet zo 'laidback'.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik vind het eerder een vooroordeel wat nergens op slaat. Echte Amsterdammers en Jordanezen zijn bijzonder 'laidback' bijvoorbeeld.
Ja maar dat is bij voorbaat al een strakke actie. Limburg is alles omvattend!!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:36 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ach, dat zegt niks. Ik ben toch ook in Limburg geweest?
Nou ik was verdwaald, kwam terecht in een maisveld. Toen kwam er een boer naar buiten rennen die in het onverstaanbaar Limburgs tegen me begon te schreeuwenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
de immer hartelijke echte Limburgers
Ja logisch!! Die dacht dat jij die gast was die al die weedplanten tussen zijn mais had gezetquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou ik was verdwaald, kwam terecht in een maisveld. Toen kwam er een boer naar buiten rennen die in het onverstaanbaar Limburgs tegen me begon te schreeuwen
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja logisch!! Die dacht dat jij die gast was die al die weedplanten tussen zijn mais had gezet
awwww dorpelingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:37 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Geloof ik graag, maar nu ziet het er zwart van het volk (letterlijk) en die zijn niet zo 'laidback'.
Hahaquote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]!
Ik legde hem uit dat ik niet daarvandaan kwam en hem niet verstond en verdwaald was. Hij antwoorde iets van 'Zo te horen kom je uit Amsterdam ofzo! Ga van mn land af jong!'
Die boer Nijsten daar op de middenweg bij Geleen... ik kan niet op een hand tellen hoe vaak die me wel niet met de buks en honden achterna heeft gezeten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
HahaBij boeren moet je ook niet in het veld komen. Hoe vaak wij vroeger niet achterna gezeten zijn met de riek
![]()
VAN MIEN LANDJ AAF JONGKE!
WHUT? Daar woon ik ongeveer om de hoekquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:53 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Die boer Nijsten daar op de middenweg bij Geleen... ik kan niet op een hand tellen hoe vaak die me wel niet met de buks en honden achterna heeft gezeten.Ik ging d'r vroegâh altijd appels jatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |