Met de 1e en 2e regel kan ik niet veel.quote:
Het zuiden..er is een groot verschil tussen Zeeland, Brabant en Limburg hoor;)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:30 schreef Nikmans het volgende:
Ik bewaarde desmiley voor de studenten met gooise R hoor, 13.gif is niet meteen zo negatief bedoeld
Ik kom vrij regelmatig in Amsterdam en Rotterdam en ik moet zeggen dat dat toffe plaatsen zijn hoor, maar uiteindelijk gaat er toch niets boven het zuiden [ afbeelding ]
Doa bun ich 't gans met ens kameroad! Geweun plat of 't echte sjwoone Zittesj?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:21 schreef Nikmans het volgende:
Vanaaf noe kalle ver allein nog mer plat in dit topique
Nee, maar je moeder heeft er wel andere bollen in haar mond.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG.![]()
![]()
![]()
![]()
FlevolandDas toch waar ze nog bloembollen vreten. Toch ?
Dispuutslui zijn ook kut ja, daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de gemiddelde hollandse student uiteraard. die zich bezopen en schreeuwend elke kroeg meent te kunnen toeeigenen met zijn dispuutsmaatjes![]()
Ontopic: grappig dat er zoveel mensen zijn die iets tegen limburg hebben, terwijl het gros er alleen doorheen komt als ze richting spanje gaan... Verdiep je eerst eens in de cultuur (ja, ik noem het een cultuur aangezien de leefstijl en mentaliteit totaal verschild van de rest van nederland) voordat je begint te blaten
Het ziet er allemaal wel goed uit ja (beetje verouderd op sommige plaatsen), dat zal ik niet ontkennen. Alleen jammer van het gedrag van een deel van mensen die er wonen en het rare taaltje.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
I second that. Limburg is zo mooi, maar jullie Hollanders moeten gewoon wat te kankeren hebben. Ik zou zeggen kom eens gezellig naar onze mooie provincie en ik weet zeker dat je van gedachte veranderd
WIE SJOON OS LIMBURG IS, DAT WIT TOCH NEEMES!
Nee, België voelt zich te goed voor Limburg. En België is best tofquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:26 schreef Het_hupt het volgende:
Limburg? Is dat niet die achtergestelde provincie, die eigenlijk bij België hoort?
Welk gedrag? En Nederland is een land van de dialecten, deal with it.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel goed uit ja (beetje verouderd op sommige plaatsen), dat zal ik niet ontkennen. Alleen jammer van het gedrag van een deel van mensen die er wonen en het rare taaltje.
Nederland voelt zich ook te goed voor Limburgquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, België voelt zich te goed voor Limburg. En België is best tof
En het gross van de Nederlands-talige Belgen, zou er niets op tegen te hebben als ze Limburg er bij zouden krijgen. Van mij mag hetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, België voelt zich te goed voor Limburg. En België is best tof
Gedrag, dat heb ik eerder al uitgelegd. Misschien dat een andere niet-Limburger het aan kan vullen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Welk gedrag? En Nederland is een land van de dialecten, deal with it.
Kal mèr wat se wils mien jungske, woosj van sjniedesjquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Doa bun ich 't gans met ens kameroad! Geweun plat of 't echte sjwoone Zittesj?
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Kal mèr wat se wils mien jungske, woosj van sjniedesj
En @ die gast die alweer 8 keer heeft gepost op deze page maar waarvan ik de naam kwijt ben: de reden waarom 'andere mensen' iets tegen Limburg hebben (alsof ze dat hebbenhoe vaak hoor ik wel niet hoe sexy een zachte g is
) is omdat ik de Hollandse studentjes in Maastricht vervelend vind?
De sjpeurs neet
Een hol land ja...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef zarGon het volgende:
Holland.
De letste dan, om 't aaf te leare: WIKSNAAS!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:00 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik doe ook mee!!
Doe vot mit oere!!
IK GELOOF JE TOCH NIET!! LEKKER PUHquote:
Je bent humoristisch. Sterk staaltje ad rem garpjes.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:03 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
IK GELOOF JE TOCH NIET!! LEKKER PUH
Garpjes nog wel.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent humoristisch. Sterk staaltje ad rem garpjes.
Een raar taaltje komt niet alleen in Limburg voor. Toch hoor je me daar nooit over klagen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal wel goed uit ja (beetje verouderd op sommige plaatsen), dat zal ik niet ontkennen. Alleen jammer van het gedrag van een deel van mensen die er wonen en het rare taaltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |