Tuurlijk, dat zegt ook elke Limburger.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dát is nou juist een hoofdreden waarom Limburgers zich nergens geliefd maken
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:41 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoi. Ik ben er al hoor.
valt veel op te kankeren dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
Het zoveelste topic over Limburg. Het zit toch wel hoog bij veel fok!kers.
En net als ik er niet bennnnnnnnquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:59 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Daar ben ik dit weekend
En TheYoung1, dank je weeeel, gaat helemaal goedkomen.
OMFG.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:56 schreef jordeeeh het volgende:
Flevoland de gekste.
Komend weekend eerder paddo'squote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OMFG.![]()
![]()
![]()
![]()
FlevolandDas toch waar ze nog bloembollen vreten. Toch ?
lekker puh.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:06 schreef Daantke het volgende:
[..]
En net als ik er niet bennnnnnnn
In tegenstelling tot de gemiddelde hollandse student uiteraard. die zich bezopen en schreeuwend elke kroeg meent te kunnen toeeigenen met zijn dispuutsmaatjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dát is nou juist een hoofdreden waarom Limburgers zich nergens geliefd maken
I second that. Limburg is zo mooi, maar jullie Hollanders moeten gewoon wat te kankeren hebben. Ik zou zeggen kom eens gezellig naar onze mooie provincie en ik weet zeker dat je van gedachte veranderdquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de gemiddelde hollandse student uiteraard. die zich bezopen en schreeuwend elke kroeg meent te kunnen toeeigenen met zijn dispuutsmaatjes![]()
Ontopic: grappig dat er zoveel mensen zijn die iets tegen limburg hebben, terwijl het gros er alleen doorheen komt als ze richting spanje gaan... Verdiep je eerst eens in de cultuur (ja, ik noem het een cultuur aangezien de leefstijl en mentaliteit totaal verschild van de rest van nederland) voordat je begint te blaten
doe maar niet,vasteloavend zijn der al genoeg hier te vinden,en dat maakt het er niet gezelliger opquote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:19 schreef Lyzio het volgende:
[..]
I second that. Limburg is zo mooi, maar jullie Hollanders moeten gewoon wat te kankeren hebben. Ik zou zeggen kom eens gezellig naar onze mooie provincie en ik weet zeker dat je van gedachte veranderd
WIE SJOON OS LIMBURG IS, DAT WIT TOCH NEEMES!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |