Dat boven alles uiteraard.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:12 schreef denthemen het volgende:
Noord Holland, je weet toch
verder heb ik niks tegen limburg. Gulpen komt in iedergeval lekker bier vandaanquote:
ben jij niet die rapper ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:21 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zo'n 200 meter bij mij vandaan.
Uit arcen ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:14 schreef lenme het volgende:
[..]
verder heb ik niks tegen limburg. Gulpen komt in iedergeval lekker bier vandaan
quote:
Dat speciale witbier gaat wel. Maar gewoon Hertog jan =quote:
zeg wie is die lotte dan ?quote:
Zoek maar ff in de fobo's! Luie hond!!quote:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat speciale witbier gaat wel. Maar gewoon Hertog jan =![]()
![]()
stfu beern00bquote:
ik heb haar weleens in het echt gezien , niks bijzonders hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:40 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Zoek maar ff in de fobo's! Luie hond!!
zeg waar bemoei jij je mee , flevoland is geen provincie , maar het baggerschip van Nederlandquote:
Eerst weet je niet wie het is, en nu heb je haar opeens al gezien.......Ergens ben je aan het liegenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb haar weleens in het echt gezien , niks bijzonders hoorphotoshop maakt veel goed
Ach leef maar lekker verder in Sittardquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg waar bemoei jij je mee , flevoland is geen provincie , maar het baggerschip van Nederland
Mwah, ik vind d'r behoorlijk te doen hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb haar weleens in het echt gezien , niks bijzonders hoorphotoshop maakt veel goed
en ik maar denken dat je een goede user wasquote:
Amsterdams uitschot...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef Scandalous het volgende:
Limburg het land van lelijkerdsssss![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:12 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mwah, ik vind d'r behoorlijk te doen hoor.
Hey daar kom ik heulemaal niet vandaanquote:
ik doe het altYd op msn en ik kom van antwerpenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef Apfelsaft het volgende:
Is het echt zo dat ze in Limburg een ij als een y schrijven? Dat heb ik zelfs taalcrimineel Maikuuul nog nooit zien doen de_boswachter!
DOEIquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Jumbooh het volgende:
Wat mij betreft mag heel Limburg vastgeplakt worden aan Belgie. Ik ben namelijk Limburgse.
Holland![]()
Belgie![]()
Limburg![]()
Brand![]()
Alfa![]()
Hertog Jan
Maar die Vlamingen zyn ook niet zo snugger.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef rbx_axe het volgende:
[..]
ik doe het altYd op msn en ik kom van antwerpen
bYna iedereen doed het hier =P
Dat is mij best, als Fortuna maar wel DIES.quote:
JE KOMT UIT ANTWERPEN, TRUT!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef rbx_axe het volgende:
[..]
ik doe het altYd op msn en ik kom van antwerpen
bYna iedereen doed het hier =P
Mission accomplished.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik als niet Hollander (Brabander) vind Limburg ook vrij kutquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Jumbooh het volgende:
Wat mij betreft mag heel Limburg vastgeplakt worden aan Belgie. Ik ben namelijk Limburgse.
Holland![]()
Belgie![]()
Limburg![]()
Brand![]()
Alfa![]()
Hertog Jan
Gelukkig interesseert het niemand wat jij ook maar ergens van denktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik als niet Hollander (Brabander) vind Limburg ook vrij kutDenk je nu echt dat België jullie wil hebben
Daar schieten ze niks mee op. Een extra rare taal erbij en geen economische vooruitgang. Jammer!
(wat een kut woord ook trouwens, Hollanderer..ik dacht dat we met alle provincies één land vormen?)
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert het niemand wat jij ook maar ergens van denkt
Zelfs limbo's hebben meer zeggenschap als Psv'ersquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Limburgers hebben nog nooit iets te zeggen gehad, ook nu niet![]()
Ik ben wel een fanatieke PSV aanhanger jaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik als niet Hollander (Brabander) vind Limburg ook vrij kutDenk je nu echt dat België jullie wil hebben
Daar schieten ze niks mee op. Een extra rare taal erbij en geen economische vooruitgang. Jammer!
(wat een kut woord ook trouwens, Hollanderer..ik dacht dat we met alle provincies één land vormen?)
Waarom heb je dan een belg in je Sig staan als je het zo'n vreselijk land vindt?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:57 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
Limburgers hebben nog nooit iets te zeggen gehad, ook nu niet![]()
Dat komt omdat er in Limburg geen goede voetbalclub te vinden isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben wel een fanatieke PSV aanhanger ja
En bovendien: Jij alsPSV supporter moet niet zo zeiken. Groot percentage van de mensen die naar PSV gaan komen uit Limburg, dus beetje respect graag. Anders moest jij nog harder krom liggen om je seizoenskaartje te bekostigen en gooide ome Ger zijn prijzen voor uitwedstrijden nog vaker omhoog.
Verdoemen he !
En ik ben een alto en een hippie en en en ....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:58 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Limburger zijn en als man ook nog eens katten in je fotoboek hebbenFAIL!
Waar heb je mij horen zeggen dat ik België niet tof vind? Beter lezenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:59 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een belg in je Sig staan als je het zo'n vreselijk land vindt?
Hypocriet kneusje
Ben je boos? Dat begrijp ik welquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En ik ben een alto en een hippie en en en ....
Jij bent helemaal niks, uitgekakt ja. Opgedroogde urinevlek
Zonder de geweldenaar uit Horst was PSV vorig jaar écht geen kampioen geworden hoorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in Limburg geen goede voetbalclub te vinden isIk geef er ook niks om dat Limburgers naar PSV komen, daar heb ik er geen last van
En met die wachtlijst die we nu hebben zouden we de plaatsen van de Limburgers wel op kunnen vangen
Jawel. Mvvquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat komt omdat er in Limburg geen goede voetbalclub te vinden isIk geef er ook niks om dat Limburgers naar PSV komen, daar heb ik er geen last van
En met die wachtlijst die we nu hebben zouden we de plaatsen van de Limburgers wel op kunnen vangen
Volgens ben je vergeten dat die slechte Limburgse club jullie afgelopen seizoen een flinke oorwassing hebben gegeven......quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar heb je mij horen zeggen dat ik België niet tof vind? Beter lezen![]()
Komt Gomes uit Horst ?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zonder de geweldenaar uit Horst was PSV vorig jaar écht geen kampioen geworden hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker... En ik ben in het echt Brad Pitt.... zucht..quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben je boos? Dat begrijp ik welDat ik niks ben kun jij niet beoordelen. Misschien ben ik wel heel populair, rijk, knap en slim
Oke doen wequote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Mvv(qua Supporters dan he)
Heb je al eens een biertje gedronken met een Limburger ? 2e uitwedstrijd van het seizoen ene doen
Wie is er al 4 jaar op rij kampioen? Ken je feitenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:02 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Volgens ben je vergeten dat die slechte Limburgse club jullie afgelopen seizoen een flinke oorwassing hebben gegeven......
Leer geschiedenis, blaaskaakje
Ik voor PSVquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:10 schreef TheYoung1 het volgende:
Hey, niet zo lief gaan doen hè!!! Is niet eerlijk....
inkoppertje; ik heb net mijn seizoenskaart voor Roda verlengd![]()
En dát is nou juist een hoofdreden waarom Limburgers zich nergens geliefd makenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:16 schreef Nikmans het volgende:
Onder de rivieren [ afbeelding ]
Boven de rivieren [ afbeelding ]
Studenten in Maastricht met een Hollands accent
Welke van de 3?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dát is nou juist een hoofdreden waarom Limburgers zich nergens geliefd maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |