Mwah, ik vind d'r behoorlijk te doen hoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:47 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb haar weleens in het echt gezien , niks bijzonders hoorphotoshop maakt veel goed
en ik maar denken dat je een goede user wasquote:
Amsterdams uitschot...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:29 schreef Scandalous het volgende:
Limburg het land van lelijkerdsssss![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:12 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mwah, ik vind d'r behoorlijk te doen hoor.
Hey daar kom ik heulemaal niet vandaanquote:
ik doe het altYd op msn en ik kom van antwerpenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:09 schreef Apfelsaft het volgende:
Is het echt zo dat ze in Limburg een ij als een y schrijven? Dat heb ik zelfs taalcrimineel Maikuuul nog nooit zien doen de_boswachter!
DOEIquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Jumbooh het volgende:
Wat mij betreft mag heel Limburg vastgeplakt worden aan Belgie. Ik ben namelijk Limburgse.
Holland![]()
Belgie![]()
Limburg![]()
Brand![]()
Alfa![]()
Hertog Jan
Maar die Vlamingen zyn ook niet zo snugger.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef rbx_axe het volgende:
[..]
ik doe het altYd op msn en ik kom van antwerpen
bYna iedereen doed het hier =P
Dat is mij best, als Fortuna maar wel DIES.quote:
JE KOMT UIT ANTWERPEN, TRUT!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:45 schreef rbx_axe het volgende:
[..]
ik doe het altYd op msn en ik kom van antwerpen
bYna iedereen doed het hier =P
Mission accomplished.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik als niet Hollander (Brabander) vind Limburg ook vrij kutquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:42 schreef Jumbooh het volgende:
Wat mij betreft mag heel Limburg vastgeplakt worden aan Belgie. Ik ben namelijk Limburgse.
Holland![]()
Belgie![]()
Limburg![]()
Brand![]()
Alfa![]()
Hertog Jan
Gelukkig interesseert het niemand wat jij ook maar ergens van denktquote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik als niet Hollander (Brabander) vind Limburg ook vrij kutDenk je nu echt dat België jullie wil hebben
Daar schieten ze niks mee op. Een extra rare taal erbij en geen economische vooruitgang. Jammer!
(wat een kut woord ook trouwens, Hollanderer..ik dacht dat we met alle provincies één land vormen?)
En dat bepaal jij?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:56 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Gelukkig interesseert het niemand wat jij ook maar ergens van denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |