Brabant heeft nog niet eens een eigen volksliedquote:
Maar, maar, wij hebben een eigen liedjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
Brabant heeft nog niet eens een eigen volkslied![]()
Wij wel![]()
-Limburg blabla achterlijk blabla bla bladiebladiebla-
Groningen is ook goed als het maar niet Brabant isquote:
Ja maar Beek is ook een echt Limburgs dorp, hebben wel elk jaar die leuke markt! Rustig toeven daarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:15 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik woon er nu 9 jaar.Hiervoor woonde ik in... Beek. Dolle boel.
En Beek heeft een mooie en gezellige winkelcentrum. Soms gaan we er naar toe gewoon voor de fun.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja maar Beek is ook een echt Limburgs dorp, hebben wel elk jaar die leuke markt! Rustig toeven daar
Dan verhuis je toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik baal dat ik in limburg (:r) woon
HOAXquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brabant
(dat jongentje praat overigens wel heel erg plat)
He wat jammer nou. Je leek me net een van de interessantste fokkers.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Makado? Dat is idd wel gezellig.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:19 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En Beek heeft een mooie en gezellige winkelcentrum. Soms gaan we er naar toe gewoon voor de fun.![]()
Ik kan me er wat bij voorstellen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Makado ja en de milkshake van dat winkeltje die vooraan staat isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Makado? Dat is idd wel gezellig.
Verhuis naar Den Haag, bevalt mij ook goedquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Huh?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:35 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom moeten Brabanders en Limburgers nou weer ruzie maken, ik vind ze beiden lief
Nou ik zie steeds Brabanders zeggen: Limburgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |