is niet van lui, maar met dergelijke lange wagens is het gewoon handig dat als je uit een poort rijdt je niet eerst 2 meter de baan op moet alvorens je nog maar kan kijken wat daar effectief rond rijdt...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die cameraatjes die om de hoek kijken voor je. Echt hoe lui wil je zijn
Wat een luxe probleemquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
is niet van lui, maar met dergelijke lange wagens is het gewoon handig dat als je uit een poort rijdt je niet eerst 2 meter de baan op moet alvorens je nog maar kan kijken wat daar effectief rond rijdt...
t blijft een probleem, en daarvoor hebben ze er ook maar een luxe-oplossing voor gemaaktquote:
oa. hiero: http://www.motorauthority(...)terior-revealed.htmlquote:Op donderdag 27 november 2008 04:06 schreef bikkeltje2 het volgende:
Heeft er al iemand foto's of ander nieuws kunnen vinden van de nieuwe opvolger van de BMW Z4.
Ik ben erg benieuwd!
Preciesquote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
t blijft een probleem, en daarvoor hebben ze er ook maar een luxe-oplossing voor gemaakt
1 of 2 jaar ouder scheelt meer dan de helft, en dan heb je ook nog het mooie modelquote:Op maandag 8 december 2008 10:49 schreef maedel het volgende:
Zo dan, een 7 serie uit 2002 met 150K op de teller voor 30K.
Dat valt me nog mee eigenlijk.
7-serie![]()
ik ben echt verliefd op die bakquote:Op maandag 8 december 2008 10:49 schreef maedel het volgende:
Zo dan, een 7 serie uit 2002 met 150K op de teller voor 30K.
Dat valt me nog mee eigenlijk.
7-serie![]()
Zo eentje wil ik ook, geweldige auto. En dan wil ik er ook nog een old-school autotelefoon inquote:Op maandag 8 december 2008 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
1 of 2 jaar ouder scheelt meer dan de helft, en dan heb je ook nog het mooie model
quote:Op maandag 8 december 2008 12:55 schreef Dennis121 het volgende:
Ik kom ook even meeleuren in dit topic!
Uiteraard zelf ook BMW-fan! Onze 745:
[ afbeelding ]
Binnen#1Binnen#2
Verkapte tvp
"onze", dus hij zal wel van z'n vader zijnquote:
Voor thuiswonen en patsen met de auto van papa is ie dan weer wat oud.quote:Op maandag 8 december 2008 14:01 schreef maedel het volgende:
[..]
"onze", dus hij zal wel van z'n vader zijn
Kijk maar eens op z'n site danquote:Op maandag 8 december 2008 14:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor thuiswonen en patsen met de auto van papa is ie dan weer wat oud.
Wellicht ligt het ergens in het midden
Beetje meer van de betalende gebruikers misschien, maar verder heb je gelijkquote:Op maandag 8 december 2008 14:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mwoah, net zoveel als van ieder ander
Wees niet zo gauw op je pik getrapt, dat is slecht voor je bloeddruk.quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Dennis121 het volgende:
Gut, meteen is het weer 'patsen' , conclusies alom, wat een niveau weer...
Ik hoor het al, meer het sjonnie bmw topic, niet mijn topic dus
En voor de gemoedsrust, de link uit mn sig gehaald
Oh integendeel hoor... ik heb er geen last van, alleen anderen kunnen er blijkbaar niet zo goed tegen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees niet zo gauw op je pik getrapt, dat is slecht voor je bloeddruk.
Nee, betalende gebruikers staan juist een trapje lager, die hebben andere privilegesquote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Beetje meer van de betalende gebruikers misschien, maar verder heb je gelijk
laat die maar degelijk technisch keuren, want vaak zijn die "vrij" afgetraptquote:Op maandag 8 december 2008 14:38 schreef WalkingDisaster het volgende:
Goed topic
Heb een "ge-rice-de" 318is op het oog
quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, betalende gebruikers staan juist een trapje lager, die hebben andere privileges
Ach het leven is keuzes nemen... niets mis met een 3 serie toch?quote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
laat die maar degelijk technisch keuren, want vaak zijn die "vrij" afgetrapt
@Dennis121; niet aantrekken. Ik heb ook staan twijfelen tussen en 7 serie of een 3 serie en wat aandelen kopen, helaas heb ik dat laatste gedaan. Vette bak wel
![]()
neen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
[..]
Ach het leven is keuzes nemen... niets mis met een 3 serie toch?![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 14:51 schreef D.Rose het volgende:
Daarbij heb ik nog nooit in een BMW gereden
Point takenquote:
Mis ik iets?quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Dennis121 het volgende:
Gut, meteen is het weer 'patsen' , conclusies alom, wat een niveau weer...
Ik hoor het al, meer het sjonnie bmw topic, niet mijn topic dus
En voor de gemoedsrust, de link uit mn sig gehaald
Ach, een 7-serie schrijft ook behoorlijk af hoorquote:
ik koop sowieso niet nieuw. Neem ze een paar jaar oud, dan zijn ze niet eens duurder of een nieuwe opel maar krijg je toch een pak meer autoquote:Op maandag 8 december 2008 15:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ach, een 7-serie schrijft ook behoorlijk af hoor
Nee hoor helemaal niet, nee hij is (nogquote:Op maandag 8 december 2008 15:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Wat is er nou het probleem? Het ging er gewoon over of hij van jezelf was.![]()
En een auto van anderhalve ton op je 22e, ja dan gaat men vragen stellen.
Zo vreemd is dat toch niet? Het blijft een vette bak hoor
Het was meer het 'onze' waar het mij om ging. 'Onze' suggereert dat jij (mede-)eigenaar bent, vandaar.quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, nee hij is (nog) niet van mij, maar dan komt er meteen weer ' patsen met pappies auto ' (hoewel ie op mn moeders naam staat
).
Patsen is voor mij niet aan de orde, meer van BMW is mij met de paplepel in gegoten, en ik liet zien waarin ik me regelmatig bevind... niets meer niets minder... en des te meer reden dus mn rijbewijs spoedig te halen.
Versjonde BMW's zijn hier niet welkom.quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Dennis121 het volgende:
Gut, meteen is het weer 'patsen' , conclusies alom, wat een niveau weer...
Ik hoor het al, meer het sjonnie bmw topic, niet mijn topic dus
En voor de gemoedsrust, de link uit mn sig gehaald
Klopt, maar of je overblijft met niks + een 3 serie, of je overblijft met niks + een 7 serie...quote:Op maandag 8 december 2008 15:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ach, een 7-serie schrijft ook behoorlijk af hoor
Misschien dat wij in de familie wat minder eigen-bezitterig pratenquote:Op maandag 8 december 2008 15:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was meer het 'onze' waar het mij om ging. 'Onze' suggereert dat jij (mede-)eigenaar bent, vandaar.
Mooiquote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef Youp het volgende:
[..]
Versjonde BMW's zijn hier niet welkom.![]()
Dit topic is voor BMW liefhebbers, niet voor tunerts en ander petjesvolk.
Daar hebben we deze reeks voor : Stratenmakers Ferrari's #19 waar tupperware overheerst...
Mijn ideequote:Op maandag 8 december 2008 15:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik koop sowieso niet nieuw. Neem ze een paar jaar oud, dan zijn ze niet eens duurder of een nieuwe opel maar krijg je toch een pak meer auto
728 is prima voor normaal gebruik, maar de automaat is al redelijk traag.quote:Op maandag 8 december 2008 15:05 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, iemand die weet of zo'n 728 (van 2000) een beetje vooruit te branden is, of dat een V8 toch wel 'nodig' is?
Ik wil in principe geen diesel, dus dan zou het de V8 met gas worden.quote:Op maandag 8 december 2008 19:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
728 is prima voor normaal gebruik, maar de automaat is al redelijk traag.
730d beter voor op de snelweg
V8 is meer fun en meer kosten
Gas en BMW 6 cylinders is een beetje heikel thema. Zijn ook weinig "fabrieks"installaties voor beschikbaar; in NL loopt iedereen altijd te piepen dat het niet kan/kapot gaat, maar in Duitsland lees ik ook wel verhalen van mensen die jaren probleemloos er mee rondrijden. Heb het zelf nog niet aangedurfd een gastank in mijn 330i te laten schroeven en mijn garagist is er ook tegen bij een 6 cylinder. Voor een V8 moet gas in principe geen probleem zijn. Ben zelf geen voorstander van diesel, maar zou een 730d toch prefereren boven gasbakken.
Die houd ik op de hometrainer ook nog wel achter mequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:47 schreef fathank het volgende:
een 728 zal vlot genoeg zijn om met het verkeer mee te komen. Een Suzuki Alto hou je nog wel achter je bij 't stoplicht
Ga dan met je hometrainer naar je werkquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die houd ik op de hometrainer ook nog wel achter me
Daar kan niemand achteropquote:Op dinsdag 9 december 2008 09:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga dan met je hometrainer naar je werk
Give me on of thosequote:Op dinsdag 9 december 2008 08:51 schreef Catch22- het volgende:
inline 6 met een Vialle LPi installatie kan prima. Mijn oom rijdt een E36 520i en die heeft inmiddels bijna 3 ton op de teller op LPG
Een 728 is prima te doen. Ik heb zelf ervaring met een handgeschakelde e39 528 en die dingen zijn sneller dan 95% van de auto's die je in Nederland tegenkomt. Een 728 zou ik zeker wel handgeschakeld pakken (8,6 seconde naar de 100), met een automaat lever je te veel in qua prestaties en verbruik. Voor het relaxte cruisen is een V8 automaat dan weer meer geschikt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:35 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wil in principe geen diesel, dus dan zou het de V8 met gas worden.
Is zo'n V8 echt veel duurder in onderhoud? Kun je een schatting doen hoe zich dat procentueel gezien uit?
Of dan toch de 728. Weet niet wat jij redelijk traag noemt, maar wellicht valt het mij wel mee.
Daarbij is de V8 vast meer fun, maar voor de fun heb ik al een V8, dus zolang ie vlot genoeg met het overige verkeer meegaat..
Misschien maar eens een keer eentje proberen.
Handbak? Ik meende dat de 7 serie niet met handbak verkrijgbaar was. Ben ik verkeerd ingelicht?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:14 schreef Paupermans het volgende:
[..]
Een 728 is prima te doen. Ik heb zelf ervaring met een handgeschakelde e39 528 en die dingen zijn sneller dan 95% van de auto's die je in Nederland tegenkomt. Een 728 zou ik zeker wel handgeschakeld pakken (8,6 seconde naar de 100), met een automaat lever je te veel in qua prestaties en verbruik. Voor het relaxte cruisen is een V8 automaat dan weer meer geschikt.
Volgens mij is de 728i wel in handbak geleverd. En de 725tds ook, die is later vervangen door de 730d (die er alleen in automaat is).quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Handbak? Ik meende dat de 7 serie niet met handbak verkrijgbaar was. Ben ik verkeerd ingelicht?
Eerlijk gezegd zien we die nooit.... Af en toe eens een enkele E39 van de universeelgarage met ontzettende storingen die ze er niet uit krijgen. Gewoonlijk krijgen we praktisch geen gasauto's...quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:28 schreef Hyperdude het volgende:
Hoi Youp,
Wat vinden ze bij je dealert van gas in een 6 cylinder?
NB Op mobile.de staan 3 handgeschakelde 728's uit 1999/2000
Beidehandjes gegeten vanochtend?quote:
Daar moet je mee naar je BMW dealer gaan, dan programmeren ze de boel opnieuw en heb je Nederlandse taal. Hier zijn wel enkele voorwaarden aan verbonden, hij moet een CCC hebben en nog wat zaken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:13 schreef Dennis121 het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee hoe het zit met al die navigatie systemen? En welke DVD's benodigd?
Wij hebben sinds kort onze CD-speler uit onze E65 (denk ik, ben niet zo thuis in die E-nrs, 745i, 2002) vervangen door een DVD systeem, waarop staat: SW 8.4.4, kom op het volgende uit via Google: Navi02: E065-05-03-800.2 SW 8.4.4, maar niet iets van geschikte DVD's oid. Ook zoeken op dat Navi02 levert weinig op.
Had DVD 2008-1 gedownload welke prima werkt, later 2009-1 welke weer netjes uitgeladen wordt. Maar ik zie nu wel verschillen met BMW High 2009-1 / BMW Pro 2009-1.
Is er al een 2009-1 versie voor deze computer beschikbaar, zo ja welke? Is dat ook mogelijk met flitspalen?
Edit: Ik heb een 2009-1 High versie gedownload die in ieder geval pakt en werkt.
Nog geen idee of er flits info wordt weergegeven.
En nog jammer dat de lucht boven de horizon zo lichtblauw zonder wokjes is (zoals deze) net of je altijd richting zee rijdt
Weet iemand tevens te vertellen waarom die systemen ook niet standaard de Nederlandse taal qua menu en spraak ondersteunen? Ik lees op internet nl. wel mensen die het Nederlands hebben...
Ik had hetzelfde op m'n E36 een tijdje terug, alleen mijn kofferklep was ongeschadigd gebleven. Dit was getaxeerd op 1350 euro, dus met kofferklep erbij moet je toch wel op minimaal 2000 euro rekenen en waarschijnlijk nog wel meer. Maar die kofferklep zou ik van de sloop halen en over laten spuiten.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:33 schreef Athmozz het volgende:
ik heb een beetje schade aan mijn bmw gereden
Ik heb het volgende nodig;
Nieuwe kofferklep
Nieuwe achterbumper
Nieuw latje zo tussen de bumper & de kofferklep
Herlakken van de achterkant onderaan waar de plastic van de bumper de verf van het metaal van de zijkant afgeschuurd heeft
Dit op een BMW 3 E46; waarop moet ik ongeveer rekenen qua kosten? (montage, herspuiten... alles bij een officiele dealer en terug naar showroomstaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |