Beetje meer van de betalende gebruikers misschien, maar verder heb je gelijkquote:Op maandag 8 december 2008 14:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mwoah, net zoveel als van ieder ander
Wees niet zo gauw op je pik getrapt, dat is slecht voor je bloeddruk.quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Dennis121 het volgende:
Gut, meteen is het weer 'patsen' , conclusies alom, wat een niveau weer...
Ik hoor het al, meer het sjonnie bmw topic, niet mijn topic dus
En voor de gemoedsrust, de link uit mn sig gehaald
Oh integendeel hoor... ik heb er geen last van, alleen anderen kunnen er blijkbaar niet zo goed tegen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef fathank het volgende:
[..]
Wees niet zo gauw op je pik getrapt, dat is slecht voor je bloeddruk.
Nee, betalende gebruikers staan juist een trapje lager, die hebben andere privilegesquote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Beetje meer van de betalende gebruikers misschien, maar verder heb je gelijk
laat die maar degelijk technisch keuren, want vaak zijn die "vrij" afgetraptquote:Op maandag 8 december 2008 14:38 schreef WalkingDisaster het volgende:
Goed topic
Heb een "ge-rice-de" 318is op het oog
quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nee, betalende gebruikers staan juist een trapje lager, die hebben andere privileges
Ach het leven is keuzes nemen... niets mis met een 3 serie toch?quote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef Athmozz het volgende:
[..]
laat die maar degelijk technisch keuren, want vaak zijn die "vrij" afgetrapt
@Dennis121; niet aantrekken. Ik heb ook staan twijfelen tussen en 7 serie of een 3 serie en wat aandelen kopen, helaas heb ik dat laatste gedaan. Vette bak wel
![]()
neen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:49 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
[..]
Ach het leven is keuzes nemen... niets mis met een 3 serie toch?![]()
quote:Op maandag 8 december 2008 14:51 schreef D.Rose het volgende:
Daarbij heb ik nog nooit in een BMW gereden
Point takenquote:
Mis ik iets?quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Dennis121 het volgende:
Ach, een 7-serie schrijft ook behoorlijk af hoorquote:
ik koop sowieso niet nieuw. Neem ze een paar jaar oud, dan zijn ze niet eens duurder of een nieuwe opel maar krijg je toch een pak meer autoquote:Op maandag 8 december 2008 15:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ach, een 7-serie schrijft ook behoorlijk af hoor
Nee hoor helemaal niet, nee hij is (nogquote:Op maandag 8 december 2008 15:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Mis ik iets?
Wat is er nou het probleem? Het ging er gewoon over of hij van jezelf was.![]()
En een auto van anderhalve ton op je 22e, ja dan gaat men vragen stellen.
Zo vreemd is dat toch niet? Het blijft een vette bak hoor
Het was meer het 'onze' waar het mij om ging. 'Onze' suggereert dat jij (mede-)eigenaar bent, vandaar.quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Nee hoor helemaal niet, nee hij is (nog) niet van mij, maar dan komt er meteen weer ' patsen met pappies auto ' (hoewel ie op mn moeders naam staat
).
Patsen is voor mij niet aan de orde, meer van BMW is mij met de paplepel in gegoten, en ik liet zien waarin ik me regelmatig bevind... niets meer niets minder... en des te meer reden dus mn rijbewijs spoedig te halen.
Versjonde BMW's zijn hier niet welkom.quote:Op maandag 8 december 2008 14:33 schreef Dennis121 het volgende:
Klopt, maar of je overblijft met niks + een 3 serie, of je overblijft met niks + een 7 serie...quote:Op maandag 8 december 2008 15:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Ach, een 7-serie schrijft ook behoorlijk af hoor
Misschien dat wij in de familie wat minder eigen-bezitterig pratenquote:Op maandag 8 december 2008 15:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was meer het 'onze' waar het mij om ging. 'Onze' suggereert dat jij (mede-)eigenaar bent, vandaar.
Mooiquote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef Youp het volgende:
[..]
Versjonde BMW's zijn hier niet welkom.![]()
Dit topic is voor BMW liefhebbers, niet voor tunerts en ander petjesvolk.
Daar hebben we deze reeks voor : Stratenmakers Ferrari's #19 waar tupperware overheerst...
Mijn ideequote:Op maandag 8 december 2008 15:07 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik koop sowieso niet nieuw. Neem ze een paar jaar oud, dan zijn ze niet eens duurder of een nieuwe opel maar krijg je toch een pak meer auto
728 is prima voor normaal gebruik, maar de automaat is al redelijk traag.quote:Op maandag 8 december 2008 15:05 schreef D.Rose het volgende:
Anyway, iemand die weet of zo'n 728 (van 2000) een beetje vooruit te branden is, of dat een V8 toch wel 'nodig' is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |