is niet van lui, maar met dergelijke lange wagens is het gewoon handig dat als je uit een poort rijdt je niet eerst 2 meter de baan op moet alvorens je nog maar kan kijken wat daar effectief rond rijdt...quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die cameraatjes die om de hoek kijken voor je. Echt hoe lui wil je zijn
Wat een luxe probleemquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:10 schreef Athmozz het volgende:
[..]
is niet van lui, maar met dergelijke lange wagens is het gewoon handig dat als je uit een poort rijdt je niet eerst 2 meter de baan op moet alvorens je nog maar kan kijken wat daar effectief rond rijdt...
t blijft een probleem, en daarvoor hebben ze er ook maar een luxe-oplossing voor gemaaktquote:
oa. hiero: http://www.motorauthority(...)terior-revealed.htmlquote:Op donderdag 27 november 2008 04:06 schreef bikkeltje2 het volgende:
Heeft er al iemand foto's of ander nieuws kunnen vinden van de nieuwe opvolger van de BMW Z4.
Ik ben erg benieuwd!
Preciesquote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef Athmozz het volgende:
[..]
t blijft een probleem, en daarvoor hebben ze er ook maar een luxe-oplossing voor gemaakt
1 of 2 jaar ouder scheelt meer dan de helft, en dan heb je ook nog het mooie modelquote:Op maandag 8 december 2008 10:49 schreef maedel het volgende:
Zo dan, een 7 serie uit 2002 met 150K op de teller voor 30K.
Dat valt me nog mee eigenlijk.
7-serie![]()
ik ben echt verliefd op die bakquote:Op maandag 8 december 2008 10:49 schreef maedel het volgende:
Zo dan, een 7 serie uit 2002 met 150K op de teller voor 30K.
Dat valt me nog mee eigenlijk.
7-serie![]()
Zo eentje wil ik ook, geweldige auto. En dan wil ik er ook nog een old-school autotelefoon inquote:Op maandag 8 december 2008 11:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
1 of 2 jaar ouder scheelt meer dan de helft, en dan heb je ook nog het mooie model
quote:Op maandag 8 december 2008 12:55 schreef Dennis121 het volgende:
Ik kom ook even meeleuren in dit topic!
Uiteraard zelf ook BMW-fan! Onze 745:
[ afbeelding ]
Binnen#1Binnen#2
Verkapte tvp
"onze", dus hij zal wel van z'n vader zijnquote:
Voor thuiswonen en patsen met de auto van papa is ie dan weer wat oud.quote:Op maandag 8 december 2008 14:01 schreef maedel het volgende:
[..]
"onze", dus hij zal wel van z'n vader zijn
Kijk maar eens op z'n site danquote:Op maandag 8 december 2008 14:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor thuiswonen en patsen met de auto van papa is ie dan weer wat oud.
Wellicht ligt het ergens in het midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |