Het ligt aan die tweede klim.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:20 schreef Ericr het volgende:
Grabsch bijna sneller dan Gesink op tweede meting. Denk dat Zabriskie en Grabsch aan de finish sneller zullen zijn.
Erg sterk van Gesink.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:40 schreef Bartoli het volgende:
Gesink na blok 2 denk ik ook gewoon 2e of 3e. hangt van Z af
Als de NOS-regie 'Schindlers List' had gemaakt hadden de Duitsers gewonnen. Echt die regie is vreselijk.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:45 schreef TLC het volgende:
Ongelooflijk, goede renners aan de start nu en de NOS zendt een herhaling van het turnen uit
En nu een interview met Mark Huizingaquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als de NOS-regie 'Schindlers List' had gemaakt hadden de Duitsers gewonnen. Echt die regie is vreselijk.
als Sanchez goed indeeld. Cummings is te snel gestart. Sanchez pakt daar wel al 30 seconden of Tuft ofzoquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
8 sec. dan Cummings ja. SamSan gaat weer goed.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Als de NOS-regie 'Schindlers List' had gemaakt hadden de Duitsers gewonnen. Echt die regie is vreselijk.
Was een schitterend interview, dus dat mocht wel...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:49 schreef TLC het volgende:
[..]
En nu een interview met Mark Huizinga
Op Sporza gaan zijn ze nu aan het roeienquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:45 schreef TLC het volgende:
Ongelooflijk, goede renners aan de start nu en de NOS zendt een herhaling van het turnen uit
Zou mooi zijn, gaat de Contador-hype misschien over.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:53 schreef komrad het volgende:
Die opmerking over contador: Wie gaat hem tegenhouden op de alto de angliro. Nou als hij net zo in vorm is als de afgelopen weken, weeet ik er wel een paar
Dat is wel logisch met een van de weinige belgen die het goed doetquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Op Sporza gaan zijn ze nu aan het roeien
even afwachten wat zijn 1e tussentijd isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, gaat de Contador-hype misschien over.
En dan krijgt die een tijdstraf, wordt het nog niks.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:01 schreef TheArt het volgende:
Als Clement kan aanhaken, kan hij misschien op de bagagedrager mee.
Sanchez trager dan Summings bij punt 2.
Maar hij rijdt nu gewoon langzamer dan gasten uit de eerste groep. De tijdrit is net begonnen. Straks blijft hij Beppu net voor of zo.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:03 schreef Bartoli het volgende:
komop het is dan ook geen parcours voor Clement
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:06 schreef Ericr het volgende:
Schumacher kon de Chinese tekens voor apotheek niet lezen.
Hij stayert niet en blijft aan de andere kant rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou die Contador een tijdstraf geven. Zo lang zo dicht achter Clement rijden lijkt me niet helemaal volgens de regels.
Nou, dat aan de andere kant rijden heb ik niet gezien. En hij zat er toch vrij dicht achter.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij stayert niet en blijft aan de andere kant rijden.
Ik ook niet, en hij zat dichter dan 10 meter erachter volgens mij. En reglementair moet je dan aan de andere kant rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou, dat aan de andere kant rijden heb ik niet gezien. En hij zat er toch vrij dicht achter.
Hij reed gewoon aan dezelfde kant, maar je kunt niet ontkennen dat hij voordeeld ondervond van deze situatie. Eerst rijdt hij Clement voorbij bij het 1e tussenpunt, dan laat hij Clement terugkomen en rijdt hij er achter aan en dan gaat hij er bij het 2e tussenpunt vandoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij stayert niet en blijft aan de andere kant rijden.
het gaat idd hard maar het lijkt of die stilstaatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef TheArt het volgende:
Larsson gigantisch hard!!! 1.25 voor op Sanchez.
Toen ik op de stream keek (met horten en stoten) zag ik Contador niet in de slipstream rijden van Clement en reed Clement aan de linkerkant terwijl Contador rechts van het midden van de weg reed. Maar goed dat was bij een bocht en misschien knalde Contador er daarna gelijk weer achter.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij reed gewoon aan dezelfde kant, maar je kunt niet ontkennen dat hij voordeeld ondervond van deze situatie. Eerst rijdt hij Clement voorbij bij het 1e tussenpunt, dan laat hij Clement terugkomen en rijdt hij er achter aan en dan gaat hij er bij het 2e tussenpunt vandoor.
het zou wel kunnen. Kirchen zal wel een oplawaai hebben gekregen op die klimquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:31 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij kloppen de tijden niet. Kirchen zou opeens 3 minuten toegeven, terwijl hij 10 sec. achter was bij punt 2. En Larsson is opeens veel sneller.
Dit klopt niet.
Ik vind de tijden ook vreemd. Larsson stond net praktisch stil en toch rijdt hij de eerste tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:31 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij kloppen de tijden niet. Kirchen zou opeens 3 minuten toegeven, terwijl hij 10 sec. achter was bij punt 2. En Larsson is opeens veel sneller.
Dit klopt niet.
Kirchen was bij punt 2 40 sec langzamer dan Larsson, en 50 op Contadorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:31 schreef TheArt het volgende:
Dit klopt niet.
Maar daarom juist. Dan zou hij nu opeens 3 minuten achter liggen, terwijl hij veel frisser oogde dan Larsson.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kirchen was bij punt 2 40 sec langzamer dan Larsson, en 50 op Contador
Gaan we een Bjarne Riis- een tweetje krijgen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:34 schreef Bruce117 het volgende:
Larsson zomaar voor Contador.
Nu Cancellara nog.
1e 8 toch?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
1e 6 krijgen een olympisch diploma
Inderdaadquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar zeer waarschijnlijk wel een fraaie medaille.
En Karpets die na hem finishte zag er nog volkomen fris uit (dan denk je toch ok dat die wel harder had gekund).quote:
dan kan cancellara dat ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:44 schreef Bartoli het volgende:
Leipo maakt nog 20 seconden goed in de afdaling
Op het eind ging hij nog helemaal naar rechts (voor de kijkers)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:48 schreef Zelva het volgende:
Kom op nou man, die Contador zit gewoon in het wiel van Clement te harken. Overduidelijk tegen de regels.
Dat zeker, ook bij de tol.. zag Larsson nog flink bijsturen.quote:
Heel netjes hoorquote:
Wel netjesquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:52 schreef TheArt het volgende:
Clement 9e en Gesink 10e. Allebei net geen diploma.
Hier sluit ik me bij aanquote:
vrij constant dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:55 schreef TLC het volgende:
En niet vergeten dat Gesink ook al 10de werd in de wegwedstrijd
of clement heeft in contadors wiel gezetenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:57 schreef marcodej het volgende:
Clement moet echt iets tegengekomen zijn in het begin... Of Contador is erin gevlogen en ingestort...
ja tuurlijk, maar het is wat vreemd dat hij al bij het 1e meetpunt ingehaald wordt. Dan lijkt het erop dat je niet goed bent en als je niet goed bent blijf je ook niet zo makkelijk in het wiel. Dus vandaar dat ik het me afvraag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
of clement heeft in contadors wiel gezeten
Ik denk het laatste, ook als je Contador afzet tegen degenen die voor hem zijn geëindigd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:57 schreef marcodej het volgende:
Clement moet echt iets tegengekomen zijn in het begin... Of Contador is erin gevlogen en ingestort...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:58 schreef Bartoli het volgende:
Cervelo de grote winnaar van de fietsenmerken. 1-2 bij de mannen en 1-3 bij de vrouwen. Cervelo-Lifeforce is in het vrouwenwielrennen wat CSC bij de mannen is
In de breedte is CSC verreweg het sterkte team.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:17 schreef DRenCC het volgende:
CSC is zeer sterk, Cancellara, ook goed van de Nederlanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |