Hier sluit ik me bij aanquote:
vrij constant dusquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:55 schreef TLC het volgende:
En niet vergeten dat Gesink ook al 10de werd in de wegwedstrijd
of clement heeft in contadors wiel gezetenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:57 schreef marcodej het volgende:
Clement moet echt iets tegengekomen zijn in het begin... Of Contador is erin gevlogen en ingestort...
ja tuurlijk, maar het is wat vreemd dat hij al bij het 1e meetpunt ingehaald wordt. Dan lijkt het erop dat je niet goed bent en als je niet goed bent blijf je ook niet zo makkelijk in het wiel. Dus vandaar dat ik het me afvraag.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:59 schreef placebeau het volgende:
[..]
of clement heeft in contadors wiel gezeten
Ik denk het laatste, ook als je Contador afzet tegen degenen die voor hem zijn geëindigd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:57 schreef marcodej het volgende:
Clement moet echt iets tegengekomen zijn in het begin... Of Contador is erin gevlogen en ingestort...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:58 schreef Bartoli het volgende:
Cervelo de grote winnaar van de fietsenmerken. 1-2 bij de mannen en 1-3 bij de vrouwen. Cervelo-Lifeforce is in het vrouwenwielrennen wat CSC bij de mannen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |