Ik neem aan dat de heren het rondje 2 keer doen? Zeker gezien de gaten in het startschema.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef placebeau het volgende:
22 km lang dacht ik, eerst stijgen dan dalen, maar niet aan één stuk door, maar in schokken.
familie van ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:16 schreef placebeau het volgende:
Start list
Women
12:08:00 6 Kristin Armstrong (USA)
Kloptquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de heren het rondje 2 keer doen? Zeker gezien de gaten in het startschema.
Hopelijk hebben de weersomstandigheden dan geen invloed.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:25 schreef Wounded_Knee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de heren het rondje 2 keer doen? Zeker gezien de gaten in het startschema.
Dan zie ik de rit wel in de samenvatting.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:36 schreef marcodej het volgende:
trek bij de tijden uit de openingspost 6 uur af: Vos 05.48...
Sammie ook maar niet uitvlakken voor de dubbelquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:56 schreef Ereinion het volgende:
Ja, gewoon twee rondjes op het parcours van de wegrit, dus iedereen weet wat hij kan verwachten.
Zelf denk ik dat Cancellara zal winnen (niet verrassend nee). Hij is intrinsiek de beste tijdrijder, en lijkt ook een hele goede vorm te hebben. Rogers en misschien wel Botero zijn de grootste uitdagers.
Ik vind Sammie wel cool dus van mij mag ie winnenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Sammie ook maar niet uitvlakken voor de dubbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |