quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:06 schreef Ericr het volgende:
Schumacher kon de Chinese tekens voor apotheek niet lezen.
Hij stayert niet en blijft aan de andere kant rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zou die Contador een tijdstraf geven. Zo lang zo dicht achter Clement rijden lijkt me niet helemaal volgens de regels.
Nou, dat aan de andere kant rijden heb ik niet gezien. En hij zat er toch vrij dicht achter.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij stayert niet en blijft aan de andere kant rijden.
Ik ook niet, en hij zat dichter dan 10 meter erachter volgens mij. En reglementair moet je dan aan de andere kant rijden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Nou, dat aan de andere kant rijden heb ik niet gezien. En hij zat er toch vrij dicht achter.
Hij reed gewoon aan dezelfde kant, maar je kunt niet ontkennen dat hij voordeeld ondervond van deze situatie. Eerst rijdt hij Clement voorbij bij het 1e tussenpunt, dan laat hij Clement terugkomen en rijdt hij er achter aan en dan gaat hij er bij het 2e tussenpunt vandoor.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:20 schreef Ericr het volgende:
[..]
Hij stayert niet en blijft aan de andere kant rijden.
het gaat idd hard maar het lijkt of die stilstaatquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:29 schreef TheArt het volgende:
Larsson gigantisch hard!!! 1.25 voor op Sanchez.
Toen ik op de stream keek (met horten en stoten) zag ik Contador niet in de slipstream rijden van Clement en reed Clement aan de linkerkant terwijl Contador rechts van het midden van de weg reed. Maar goed dat was bij een bocht en misschien knalde Contador er daarna gelijk weer achter.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij reed gewoon aan dezelfde kant, maar je kunt niet ontkennen dat hij voordeeld ondervond van deze situatie. Eerst rijdt hij Clement voorbij bij het 1e tussenpunt, dan laat hij Clement terugkomen en rijdt hij er achter aan en dan gaat hij er bij het 2e tussenpunt vandoor.
het zou wel kunnen. Kirchen zal wel een oplawaai hebben gekregen op die klimquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:31 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij kloppen de tijden niet. Kirchen zou opeens 3 minuten toegeven, terwijl hij 10 sec. achter was bij punt 2. En Larsson is opeens veel sneller.
Dit klopt niet.
Ik vind de tijden ook vreemd. Larsson stond net praktisch stil en toch rijdt hij de eerste tijd.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:31 schreef TheArt het volgende:
Volgens mij kloppen de tijden niet. Kirchen zou opeens 3 minuten toegeven, terwijl hij 10 sec. achter was bij punt 2. En Larsson is opeens veel sneller.
Dit klopt niet.
Kirchen was bij punt 2 40 sec langzamer dan Larsson, en 50 op Contadorquote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:31 schreef TheArt het volgende:
Dit klopt niet.
Maar daarom juist. Dan zou hij nu opeens 3 minuten achter liggen, terwijl hij veel frisser oogde dan Larsson.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Kirchen was bij punt 2 40 sec langzamer dan Larsson, en 50 op Contador
Gaan we een Bjarne Riis- een tweetje krijgen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 10:34 schreef Bruce117 het volgende:
Larsson zomaar voor Contador.
Nu Cancellara nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |