Kindje van Lionhead en dat was zijn wens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Caitlin (What's in a name) en waarom staan NEC en Vitesse in een banner?
Dat is mijn dochter....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Caitlin (What's in a name) en waarom staan NEC en Vitesse in een banner?
en toch vind ik die banner eigenlijk niet kunnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is mijn dochter....
En TerroRobbieWhat's in that name
![]()
Tlijkt hierbinnen ook wel herfst...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef clauwheee het volgende:
Helleu!
Is het echt 13 augustus? Lijkt wel herfst buiten!
Clau liet iig even de zon schijnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tlijkt hierbinnen ook wel herfst...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef tong80 het volgende:
Iemand de beelden gezien van de gewichtheffer uit Hongarije. Kreeg het hele gewicht op z'n nek en brak zijn arm.
Ik viel met straatvoetballen. Ik was 12. Ik hoorde iets knakken, voelde niks dus dacht dat het een stukje hout was of zo. Toen ik opstond hing mijn arm er raar bij. Voelde nog steeds geen pijn. Dat kwam later pas. Maar de meeste pijn had ik bij het zetten. Toen schold ik heel de wereld bij elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mijn elleboog en die lag er toen ook heel naar bij, zijn pinnen aan te pas gekomen. De beelden van die gewichtheffer ga ik maar even niet zien.
Dat hoort er ook bij Sandjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, even naar de accountant geweest, samenwerkingscontract laten opstellen en andere vervelende (belasting)zaken geregeld. Saaie bedoening...
Waar ben je mee bezig?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, even naar de accountant geweest, samenwerkingscontract laten opstellen en andere vervelende (belasting)zaken geregeld. Saaie bedoening...
Eigen bedrijfje toch?quote:
Oow dat heb ik gemist dan denk ik tijdens mijn vakantie of zoquote:
Ik durf nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ichtheffen_fail.html
Oke...![]()
![]()
Dit is hem dus...... dammm echt pijnlijk...
Oh tis goed te doen. Gewoon doen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik heb alleen geluisterd, maar vind het nu al eng klinken.
Ja dat zag ik laatst ook. Welke onverlaat heeft hem gestolen???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigen bedrijfje toch?
Goedenavond! clauw; je avatar doet het niet.
Kom op man, heb het onder het eten gezien en ook alles binnen gehouden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik heb alleen geluisterd, maar vind het nu al eng klinken.
Maar jij bent een bikkelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kom op man, heb het onder het eten gezien en ook alles binnen gehouden.
Vooral het woord schijterd kiezen vind ik dan wel weer grappigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar jij bent een bikkel.
Ik durfde ook niet die 'two girls, one cup' te kijken. Schijterd dat ik ben.
Ja, weet ik veel wat er achter dat linkje stondquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, je keek gister ook naar die foto die ik expres onder een linkje postte
Een quote met info plus de info dat het nasty was. Leek mij wel genoegquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel wat er achter dat linkje stond.
De foto vond ik opzich meevallen. Het ergste vind ik de gedachte dat daar een vader ligt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een quote met info plus de info dat het nasty was. Leek mij wel genoeg
De gedachte erbij is inderdaad wel het ergste.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:09 schreef RayMania het volgende:
[..]
De foto vond ik opzich meevallen. Het ergste vind ik de gedachte dat daar een vader ligt...
Gisteren bij Hart Van Nederland: "Was het een grote klap?".
Niet dat ik Hart van Nederland kijk hoor! Ik zag het op de herhaling van vanochtend (beter dan AstroTVquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De gedachte erbij is inderdaad wel het ergste.
Hart van NederlandWat verwachten ze voor antwoord terug? "Het voelde alsof ik de Staatsloterij gewonnen had!"?
Slikt zij ook punaises?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Niks beter dan AstroTV!
[ afbeelding ]
Nietjes, denk ik.quote:
Ja, eerste helft waren ze echt goed.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jammer van die tukkers.
Het hockey heb ik laten schieten, nu wel wakker gewordenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 03:42 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige gekke Hooler die nu naar het vrouwen hockey kijkt in afwachting van Pieter ?
Bedank hier Pieter voor mooie sportmomenten.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:00 schreef santax het volgende:
Ey tong ik verveel me. Open eens een goed topic.
Ik dacht eigenlijk meer aan iets waar je tieten kunt plaatsenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bedank hier Pieter voor mooie sportmomenten.
Hello Hools.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:03 schreef santax het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer aan iets waar je tieten kunt plaatsen
Hij werd gewoon echt gepiepeld. Bah.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:34 schreef clauwheee het volgende:
Zo, wordt hij ff gepiepeld...zou je denken. Maar ik ben natuurlijk een leek.
Grol zegt zelf dat ie verdiend heeft verloren door een domme fout van zichzelf.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij werd gewoon echt gepiepeld. Bah.
Sja, dan zal het wel. Ik was er echt niet van overtuigd...quote:Op donderdag 14 augustus 2008 13:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Grol zegt zelf dat ie verdiend heeft verloren door een domme fout van zichzelf.
Ik ben te veel een leek in judo om te zien wie er nou recht had op het punt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sja, dan zal het wel. Ik was er echt niet van overtuigd...
Ik zie een typo. Het is 'jouw kutleven' in plaats van 'jij'quote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:51 schreef Messenga het volgende:
Omdat ie zo leuk is nogmaals op pagina 2:
[ afbeelding ]
Zolang jij het zeepje niet laat vallen, is de kans klein dat je uitglijdt in je badkamer!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:07 schreef SCH het volgende:
Ik hoop toch dat ik anders aan mijn eind kom dan door uit te glijden in de badkamer
Henk kwam ook niet in actie op de dag dat ik het topic opendequote:Op donderdag 14 augustus 2008 12:32 schreef clauwheee het volgende:
Ik mis Henk in de TT...
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef SCH het volgende:
Stapt Duyvendak nog op ook![]()
Hebben Elsevier en Telegraaf hun zin gekregen
Verrassend.quote:
Hij krijgt zes jaar wachtgeld. Dat is 288.000,=quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:40 schreef SCH het volgende:
Stapt Duyvendak nog op ook![]()
Hebben Elsevier en Telegraaf hun zin gekregen
met je 45ste 10 jaar in de kamer gaan zitten en dan kan je met 55 met pensioen op kosten van de staatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij krijgt zes jaar wachtgeld. Dat is 288.000,=.
Stel je anders even op de hoogte. Er zit een aflopend schema in en hij krijgt het alleen als hij geen andere baan heeft. Is toch logisch, dat wachtgeld voor politici?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij krijgt zes jaar wachtgeld. Dat is 288.000,=.
Er zijn zat ex-politici die geen baan 'kunnen' vinden en lekker iedere maand 4.000,= krijgen. Dat het aflopend is, wist ik niet. Maar dan is het alsnog veel te veel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Stel je anders even op de hoogte. Er zit een aflopend schema in en hij krijgt het alleen als hij geen andere baan heeft. Is toch logisch, dat wachtgeld voor politici?
Nee, het is niet zoveel als je het verhoudt tot het risicio dat politici nemen met zo'n baan. Ze verdienen in verhoudingen al helemaal niet veel. Ik word echt zo moe van dat gemakkelijke gezeur over zakkenvullers enzo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 22:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zijn zat ex-politici die geen baan 'kunnen' vinden en lekker iedere maand 4.000,= krijgen. Dat het aflopend is, wist ik niet. Maar dan is het alsnog veel te veel.
Hum die gele biezjes en de corduroy broek lukt wel, maar die blauwe pullover lijkt haar wat warm.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:21 schreef SCH het volgende:
Aha, dan raad ik haar dat setje aan met die blauwe pullover met gele biezjes en de corduroy broek met bioscoopzakken.
Da's zo, ze gaat nogal snel zweten onder de okseltjes, misschien dat Tom Hilfiger bloesje met die dubbel kraag?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hum die gele biezjes en de corduroy broek lukt wel, maar die blauwe pullover lijkt haar wat warm.
Ajah dat lijkt haar prima. Kraagje omhoog dan maar?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's zo, ze gaat nogal snel zweten onder de okseltjes, misschien dat Tom Hilfiger bloesje met die dubbel kraag?
Groningen is sowieso leuk. Je moet er maar eens heenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef tong80 het volgende:
De Keiweek is leuk in Groningen. Vrienden van me ( De Nozems ) speelden er lang geleden in de Vera voor de nieuwe studentjes
Ben er een paar keer geweest. De Vera dus maar ook in de Simplon.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Groningen is sowieso leuk. Je moet er maar eens heen
Hangt er vanaf of ze alleen wil slapen vannacht?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ajah dat lijkt haar prima. Kraagje omhoog dan maar?
Ja daar kom ik ook wel. Vanavond ff naar de Spieghel.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er een paar keer geweest. De Vera dus maar ook in de Simplon.
Erm. Dat hangt niet van haar afquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of ze alleen wil slapen vannacht?
heheh meest ranzige toko van Groningen. Nóg ranziger dan de Blauwe Engel waar de vrouwen goedkoper zijn dan de frikandellen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:35 schreef SCH het volgende:
Ik ging vroeger heeeeeeeeel vaak in Groningen uit. De FEBO op de hoek van de Grote Markt is bijna failliet gegaan toen ik er minder kwam.
Klinkt dat even lekker.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:40 schreef Grulez het volgende:
ik ben weg. Frikandellen eten.
Ik ken er ook nog eentje in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 01:21 schreef tong80 het volgende:
Ik ben de laatste Nederlander zonder mobieltje.
Er ging er anders wel een half op de rugquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:31 schreef SCH het volgende:
Mijn hele hormonale testoron spiegel is naar de kloten door die Spelen, ik weet niet of het nog dag of nacht is en waarom kan je bij het wielrennen geen Yuko halen?
Ik krijg zelfs een stijve van Dione en vindt Theo Bos ineens lelijk. Helemaal van het legjequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 11:42 schreef Bjoro het volgende:
En je vindt marleen een lekker wijf ?
tja NOSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Kayakken is ook best leuk. Jammer dat het uiteraard weer eens niet live was...
Zuip zequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog even een kwartiertje rust tussen de crew-stress.
Wat deed ie ?quote:
Hij liep heel erg makkelijk 9.92. Je moet z'n loop zien. Hij liep zo van, Ohja we doen nog mee aan de OS.quote:
Morgen 15.00quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:38 schreef tong80 het volgende:
Dan weet je ook wanneer en hoe laat Nederland tegen Argentinië speelt
Viel me tegen dat Van Bommel het Duitse volkslied niet meezong.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:36 schreef borisz het volgende:
Trouwens tong het echte voetbal begint weer.
Bayern - HSV op de ARD vanavond.
Nee, niet op gelet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Niemand Bjoro vanavond gespot bij de OS quiz behalve ik?
Als je het terug kunt kijken, hij zit met een rood shirt achter Viggo...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:29 schreef Bjoro het volgende:
Heb ik weer, kaartjes voor de olympische sport quiz, echt leuk. Kijk ik naar de gasten, ken ik er geen één !
quote:
Zekerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Niemand Bjoro vanavond gespot bij de OS quiz behalve ik?
Dank jequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 06:28 schreef Ole het volgende:
even iets anders, maar Bos hij is voor jou hoor![]()
Ben je soms jarig SCH?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:18 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd met Madonna en met de moeder van Bluezz
voor jou altijdquote:
Okee, doe het dan wel in het weekend (of soms op donderdag), want dat lijkt voorlopig de enige dagen dat ik online ben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:52 schreef Ole het volgende:
[..]
voor jou altijd
volgende keer weer een rocknummer hoor!
KOmende vrijdag wordt ie pas gefelischiteerdquote:
Heeft hij ook het jaar erbij verteld?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:21 schreef appelsientje het volgende:
Nieuw huis voor Appelsientje!! (in Ermelo)![]()
Eindelijk is er een soort van opleverdatum bekend
gisteren de uitvoerder gesproken en die kon (nog niet officeel) vertellen dat het 9 sept gaat worden
![]()
Eindelijk!!
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft hij ook het jaar erbij verteld?
feli natuurlijk
Okeequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]dit jaar...
Het huis (zoals op de foto's te zien) is ook uit de steigers... ik denk dat ik die huis later voor veel geld aan DIGGER kan verkopen (of een andere ADO fan)
quote:
Okee, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik kan dus geen meerdere dingen tegelijk doen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je het terug kunt kijken, hij zit met een rood shirt achter Viggo...
Derek ?quote:
Synoniem voor neuken?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:56 schreef Bjoro het volgende:
ga zo maar eens even de buurvrouw feliciteren met haar verjaardag !
quote:
Zit er bij jou veel verloop in?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:22 schreef borisz het volgende:
even mijn kledingkast uitgezocht
Dr kan weer een hoop weg.
Ach er lagen een hoop ouwe dingen in die ik al nooit meer aan had. En door de uitverkoop heb ik lekker toe geslagen dus er mochten er wel wat dingen uitquote:
Jep opeens 2 tshirts en 2 overhemden voor bijna 50 euro van een goed kleding merk (vanguard). Terwijl ik normaal 150 euro daarvoor kwijt wasquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik keek daar net ook al in m'n kast, ik moet ook eens selecteren. Die uitverkoop is heerlijk. Heb mooie Geox zomerschoenen gehaald voor 40 euro, waar ze eerder voor 100 werden verkocht.
OpSCHepperquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:37 schreef tong80 het volgende:
Heben jullie net NOVA gezien met FOK ?
Ik had Fok al gewaarschuwd.
ach, over 2 weken 39 , dan ben ik ouder dan yvonnequote:
Van harte alvastquote:Op zondag 17 augustus 2008 04:19 schreef Ole het volgende:
[..]
ach, over 2 weken 39 , dan ben ik ouder dan yvonne
Done!quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:25 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 11
quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:29 schreef SCH het volgende:
Ja hehe, tuurlijk ben je homo. Heb je wel eens in de spiegel gekeken?
Naar waar zou ik af moeten drijven mijn waarde vrind?quote:
BN'erquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:06 schreef Bjoro het volgende:dddaaaaaaaaagggggg
Prima zeg, die roeisters !
en ik blijf er heel gewoon onder natuurlijk !quote:
Word je al herkend op straat?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en ik blijf er heel gewoon onder natuurlijk !
blijf vandaag maar een dagje binnen, word er een beetjequote:
Ik kijk iedere dag op teletekst in de hoop het bericht te vindenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Naar waar zou ik af moeten drijven mijn waarde vrind?
Die is wel weer een beetje klaar met Zeelandquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zou Desmond niet zo leuk vinden.
Wie weet maken ze nog een velddoelpunt ook!quote:
Zeikerd ben je toch ookquote:Op zondag 17 augustus 2008 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wie weet maken ze nog een velddoelpunt ook!
Van jou geleerdquote:
Ben je er zelf ook uitgekomen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:22 schreef borisz het volgende:
even mijn kledingkast uitgezocht
Dr kan weer een hoop weg.
biertje?quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is heul niet het hockeytopic...
Ik moet nog tot 18.00 werken, dan wel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |