Kindje van Lionhead en dat was zijn wens.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Caitlin (What's in a name) en waarom staan NEC en Vitesse in een banner?
Dat is mijn dochter....quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Caitlin (What's in a name) en waarom staan NEC en Vitesse in een banner?
en toch vind ik die banner eigenlijk niet kunnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is mijn dochter....
En TerroRobbieWhat's in that name
![]()
Tlijkt hierbinnen ook wel herfst...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:38 schreef clauwheee het volgende:
Helleu!
Is het echt 13 augustus? Lijkt wel herfst buiten!
Clau liet iig even de zon schijnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 15:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Tlijkt hierbinnen ook wel herfst...
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:20 schreef tong80 het volgende:
Iemand de beelden gezien van de gewichtheffer uit Hongarije. Kreeg het hele gewicht op z'n nek en brak zijn arm.
Ik viel met straatvoetballen. Ik was 12. Ik hoorde iets knakken, voelde niks dus dacht dat het een stukje hout was of zo. Toen ik opstond hing mijn arm er raar bij. Voelde nog steeds geen pijn. Dat kwam later pas. Maar de meeste pijn had ik bij het zetten. Toen schold ik heel de wereld bij elkaarquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik mijn elleboog en die lag er toen ook heel naar bij, zijn pinnen aan te pas gekomen. De beelden van die gewichtheffer ga ik maar even niet zien.
Dat hoort er ook bij Sandjequote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, even naar de accountant geweest, samenwerkingscontract laten opstellen en andere vervelende (belasting)zaken geregeld. Saaie bedoening...
Waar ben je mee bezig?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Zo, even naar de accountant geweest, samenwerkingscontract laten opstellen en andere vervelende (belasting)zaken geregeld. Saaie bedoening...
Eigen bedrijfje toch?quote:
Oow dat heb ik gemist dan denk ik tijdens mijn vakantie of zoquote:
Ik durf nietquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:25 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ichtheffen_fail.html
Oke...![]()
![]()
Dit is hem dus...... dammm echt pijnlijk...
Oh tis goed te doen. Gewoon doen!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik heb alleen geluisterd, maar vind het nu al eng klinken.
Ja dat zag ik laatst ook. Welke onverlaat heeft hem gestolen???quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eigen bedrijfje toch?
Goedenavond! clauw; je avatar doet het niet.
Kom op man, heb het onder het eten gezien en ook alles binnen gehouden.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik heb alleen geluisterd, maar vind het nu al eng klinken.
Maar jij bent een bikkelquote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kom op man, heb het onder het eten gezien en ook alles binnen gehouden.
Vooral het woord schijterd kiezen vind ik dan wel weer grappigquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:03 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar jij bent een bikkel.
Ik durfde ook niet die 'two girls, one cup' te kijken. Schijterd dat ik ben.
Ja, weet ik veel wat er achter dat linkje stondquote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ray, je keek gister ook naar die foto die ik expres onder een linkje postte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |