Vrouwen acht bij het roeien.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:24 schreef Chillah.Bee het volgende:
Waar hebben we die 2e zilveren plak op gehaald?
Ik wil Grol nog zien op de mat en Veldhuis nog een keer!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is jammer dat NED - ARG niet vandaag was, ik ben ervan overtuigd dat we ze nu wel afgedroogd zouden hebben
Vermoeidheid is voor mietjes. Ik ben kraakhelder, springlevend en de adrenaline spuit uit mijn..........quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:27 schreef kraakschandaal het volgende:
Hee SCH heb je nu nog last van je dip of was 't alles volgen toch de moeite waard?
Klaar vandaag wat betreft de medaillekansen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:43 schreef TornadoDK het volgende:
Heerlijke dag![]()
![]()
kunnen er vandaag nog medailles bij of zijn we klaar voor vandaag??
Nee, Berkhout en De Koning hebben morgen hun medalrace, maar een medaille is zeker. Wordt waarschijnlijk zilver. De broers Coster hebben ook nog de medalrace te gaan en zij staan 2e, met de nummers 3 en 4 vlak achter hen. Goud kan niet meer.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:55 schreef beefcake het volgende:
Zijn alle zeilwedstrijden al geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |