Vrouwen acht bij het roeien.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:24 schreef Chillah.Bee het volgende:
Waar hebben we die 2e zilveren plak op gehaald?
Ik wil Grol nog zien op de mat en Veldhuis nog een keer!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is jammer dat NED - ARG niet vandaag was, ik ben ervan overtuigd dat we ze nu wel afgedroogd zouden hebben
Vermoeidheid is voor mietjes. Ik ben kraakhelder, springlevend en de adrenaline spuit uit mijn..........quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:27 schreef kraakschandaal het volgende:
Hee SCH heb je nu nog last van je dip of was 't alles volgen toch de moeite waard?
Klaar vandaag wat betreft de medaillekansen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:43 schreef TornadoDK het volgende:
Heerlijke dag![]()
![]()
kunnen er vandaag nog medailles bij of zijn we klaar voor vandaag??
Nee, Berkhout en De Koning hebben morgen hun medalrace, maar een medaille is zeker. Wordt waarschijnlijk zilver. De broers Coster hebben ook nog de medalrace te gaan en zij staan 2e, met de nummers 3 en 4 vlak achter hen. Goud kan niet meer.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:55 schreef beefcake het volgende:
Zijn alle zeilwedstrijden al geweest?
Nee, maar er zal geen medaille meer bij komen, morgen wordt het er minimaal 1, met een grote kans op een tweede zeilmedaille en Vos op de puntenkoers maakt zeer zeker ook kans.quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:30 schreef SCH het volgende:
Magic Monday kan ook.
Het zeilen gaat sowieso scoren morgen en wat zou het geweldig zijn als Bos en Vos zich morgen revancheren op de baan.
Bos kan dinsdag pas een medaille winnen, dan is de finale.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:30 schreef SCH het volgende:
Magic Monday kan ook.
Het zeilen gaat sowieso scoren morgen en wat zou het geweldig zijn als Bos en Vos zich morgen revancheren op de baan.
Ook de medailles bij de teams in de jumping worden uitgereikt. De medailles bij de sprint kunnen pas dinsdag verdiend worden, dus ook Kanis dan eventueel.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar er zal geen medaille meer bij komen, morgen wordt het er minimaal 1, met een grote kans op een tweede zeilmedaille en Vos op de puntenkoers maakt zeer zeker ook kans.
Voor morgen zet ik daarom in op twee zilver en 1 brons.
Wat dacht je van:quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:44 schreef SCH het volgende:
Misschien is 20 medailles toch nog wel haalbaar? Inclusief dat zeilen zitten we nu al op 11.
o.a.
waterpolo?
beachvolleybal?
2 x hockey?
zeilen?
baanwielrennen?
bmx?
En heel misschien Epke Zonderland, ik acht die kans niet groot, maar helemaal onmogelijk is het evenmin. Met zeilen hebben de 470-mannen een heel goede kans en ook de tornado bepaald niet kansloos. Taekwondo is er eveneens nog een kansje.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat dacht je van:
Anky (minimaal zilver)
Rutger Smith discus (als 3e naar finale)
Edith van Dijk, 10 km zwemmen
Kansen genoeg nog dus.
Je hebt gelijk, daarom schreef ik ook o.a.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Wat dacht je van:
Anky (minimaal zilver)
Rutger Smith discus (als 3e naar finale)
Edith van Dijk, 10 km zwemmen
Kansen genoeg nog dus.
Ik denk dat hij te ver achter ligt, of hij zou alle volgende races moeten winnen, maar zelfs dan wordt het moeilijk.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:04 schreef SCH het volgende:
Als het hard blijft waaien is windsurfer Casper Bouman ook zomaar weer in de race (afgelopen twee races gewonnen).
Bij Epke verwacht ik ook geen medaille, maar de finale halen is al fantastisch, al het extra zou geweldig zijn.quote:Op zondag 17 augustus 2008 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En heel misschien Epke Zonderland, ik acht die kans niet groot, maar helemaal onmogelijk is het evenmin. Met zeilen hebben de 470-mannen een heel goede kans en ook de tornado bepaald niet kansloos. Taekwondo is er eveneens nog een kansje.
Ik verwacht het ook niet, maar ik sluit het niet volledig uit.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bij Epke verwacht ik ook geen medaille, maar de finale halen is al fantastisch, al het extra zou geweldig zijn.
Ja, maar geen uitgesproken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:11 schreef maril het volgende:
Hebben we ook kans bij het mountainbiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |