abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60924847
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:46 schreef wdn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

En ook echt overal bloed en ingewanden!

Zie net dat er ook een 2e seizoen is

[ Bericht 89% gewijzigd door ArcticBlizzard op 18-08-2008 15:09:18 ]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:18:04 #102
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60925290
Ik heb een Zakuro-chan figure. Voor een paar euro op Abunai gekocht. Het waren van die gesloten doosjes waarbij je niet wist welke je kocht. Met een beetje geluk heb ik dit jaar een Dokuro-chan erbij.

Overigens, die discussie over Naruto vs "meisjes"-animés slaat natuurlijk nergens op. Het is appels met peren vergelijken. Get your facts straight. Het zijn compleet verschillende genres. Je vergelijkt een 200+ episode tellende shounen animé met in andere genres, ijzersterke 13/26 episode tellende animés.

Als 100 episodes van Naruto een 10 waard zijn en 100 episodes een 4 dan is het gemiddelde cijfer nog altijd een 7... geen 10. En als je 26 episodes hebt die allemaal een 9 scoren, dan is dat gemiddelde een 9, zo simpel is het.

Persoonlijk hoor ik alleen maar slechte verhalen over Naruto, zelfs van doorgewinterde fans die uiteindelijk compleet zijn afgeknapt. Het is het gevaar van langlopende series. Die doen zichzelf uiteindelijk de das om, omdat ze gehoor geven aan een hongerig publiek dat in een pokémon-achtige val is getrapt. En uiteindelijk herinnert iedereen zich de crappy fillers en de mafkezen met gele naruto-pruiken in oranje trainingspakken ipv het oorspronkelijk verhaal, dat in het begin misschien niet eens zo slecht was.
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:43:04 #103
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60926017
Goed gezegd sh0g.

Heb je een pixs van die Zakuro?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:55:40 #104
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_60926336
Ben om die reden huiverig voor langlopende series, daarom ben ik ook maar nooit begonnen aan Naruto, dat zo ontzettend populair is bij de jongere animefans. Cosplay is leuk om te zien, maar als op conventies de helft van de cosplayende bezoekers idd met gele pruiken en oranje pakken rondlopen, dan is dat ook boring as hell.
The Internets, I needs it..
  maandag 18 augustus 2008 @ 16:25:12 #105
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60927149
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:43 schreef wdn het volgende:
Goed gezegd sh0g.

Heb je een pixs van die Zakuro?
haha thx

hier staan ze:

http://www.cmscorp.jp/products/cf_dokurochyan01.html

Je kunt ze uit elkaar halen of hun kleding eraf halen, zodat ze in hun blote tetten staan echt bizar als je je bedenkt dat Zakuro-chan in de serie 9 jaar is.

Ze hebben leuke figures:

http://www.cmscorp.jp/products/index.html
pi_60927595
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Wtf?
pi_60927633
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:23 schreef Quir het volgende:

[..]

Je bent je ervan bewust dat Lucky Star hersenloos vermaak is, en je blijft er steeds op doorhameren. Je begint me nu toch redelijk te irriteren door jou redenering en onbeschoftheid.

"cijfers zijn niets waard, smaken verschillen daar teveel voor" - Ook dat is waar.

En voor we "slimme opmerkingen" krijgen, jij hebt die drie anime's genoemd.
Ok als het hersenloos vermaak is moeten ze niet gaan zeggen dat het een beter verhaal heeft.
pi_60928462
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ok als het hersenloos vermaak is moeten ze niet gaan zeggen dat het een beter verhaal heeft.
Dat is daar niet gezegd (aan de punten te zien), en al helemaal niet in dit topic.

Maar, was dit nog niet afgehandeld?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  maandag 18 augustus 2008 @ 18:33:17 #109
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60930035
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Niet normaal gewoon.
Vooral die ene scene waar die knuppel uit zijn buik getrokken wordt en dat je zo het licht door het gapende gat ziet schijnen.

En de sensitive salary man.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_60930550
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 18:33 schreef MaxiTitan het volgende:

[..]

Niet normaal gewoon.
Vooral die ene scene waar die knuppel uit zijn buik getrokken wordt en dat je zo het licht door het gapende gat ziet schijnen.

En de sensitive salary man.
In die trein, "Don't push - oh - aaaah "
  maandag 18 augustus 2008 @ 19:03:44 #111
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60930832
Ik heb die episode in de trein gekeken met een collega van me naast (vond ik wel een leuke in-de-trein-te-kijken-episode).
pi_60931227
Eerste anime/manga vraag:

Ik wil me hier wel eens aan wagen. Maar ik heb geen idee welke serie/film ik zou bekijken.
Ik zou gewoon een leuke serie/film met wat actie/romantiek/verhaallijn.

Niet te kinderlijk, niet te moeilijk om in te stappen (dus geen serie waarbij je al 100 andere series gezien moet hebben om het te begrijpen)

iemand een tip voor me? en waarvandaan haal ik die?
<hr>
pi_60931305
Je kunt het proberen te kijken bij een anime die je leuk vind op MyAnimeList, bij aanbevolen (series die er enigsinds op lijken).

Het is mischien niet echt volwassen, maar ik vond Shakugan no Shana wel leuk.
pi_60932474
ben one piece aan et downloaden (eerste 300 eps)
pi_60932504
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 19:20 schreef Quir het volgende:
Je kunt het proberen te kijken bij een anime die je leuk vind op MyAnimeList, bij aanbevolen (series die er enigsinds op lijken).

Het is mischien niet echt volwassen, maar ik vond Shakugan no Shana wel leuk.
SnS valt wel mee qua niet volwassenheid..

deze heb ik in dvd collectie liggen
  maandag 18 augustus 2008 @ 20:17:50 #116
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60933077
Dawnbreaker: het beste advies wat ik kan geven is om te beginnen met deze lijst:
http://www.animenfo.com/statistic/top.php?l=anime
Alles wat hier staat is de moeite waarde om te kijken maar dat wil niet zeggen dat jij het de moeite waard zult vinden natuurlijk

Een kleine bloemlezing...

Fullmetal Alchemist is fantasy met een steam engine thema er door heen. Kijkt lekker weg en is niet al te lastig. Aktie en humor met een ijzersterk verhaallijn die eindigt met een nogal speciale film.

Rurouni Kenshin. 1 van de beste aktie/romance series. Aktie, samurai's en een liefdesverhaal met drama en alles war er bij hoort. Heerlijke serie maar wel iets zwaarder.
Samurai Champloo mag hier ook niet missen. Geweldig verhaal, aktie, 2 totaal verschillende samurai die een meisje helpen op zoek naar haar vader.

3 van mijn favorieten van de afgelopen jaren:
Elfen Lied. Het toppunt in horror. Horror/drama met veel 'gore'. Serie moet je liggen maar als dat het geval is kan ik je een geweldige 13 episodes aanraden. De anime van 2004 voor mij.

DEATH NOTE. Het toppunt in anime als het gaat om een 'mystery'. Met recht DE anime van 2006 te noemen. Ik denk dat er weinig mensen bezwaar maken op die titel!?

CLAYMORE fantasy/adventure. 1 van de weinige aktie anime met een vrouwelijke hoofdrol. Voor mij de anime van 2007. Gaat over een stel vrouwen die 'claymore' worden genoemd omdat ze met zo'n zwaard rondrennen en monsters de koppen afhakken, Maar dan met een twist Einde is wat minder maar ik hoop nog steeds dat dat komt omdat er een seizoen 2 aankomt

De meeste halen hier de anime vanaf torrent sites. Maar we mogen geen links plaatsen dus ik zal je er een paar PM'en

[ Bericht 1% gewijzigd door wdn op 18-08-2008 20:25:37 ]
pi_60933393
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:17 schreef wdn het volgende:
Dawnbreaker: het beste advies wat ik kan geven is om te beginnen met deze lijst:
http://www.animenfo.com/statistic/top.php?l=anime
Alles wat hier staat is de moeite waarde om te kijken maar dat wil niet zeggen dat jij het de moeite waard zult vinden natuurlijk

Een kleine bloemlezing...

Fullmetal Alchemist is fantasy met een steam engine thema er door heen. Kijkt lekker weg en is niet al te lastig. Aktie en humor met een ijzersterk verhaallijn die eindigt met een nogal speciale film.

Rurouni Kenshin. 1 van de beste aktie/romance series. Aktie, samurai's en een liefdesverhaal met drama en alles war er bij hoort. Heerlijke serie maar wel iets zwaarder.
Samurai Champloo mag hier ook niet missen. Geweldig verhaal, aktie, 2 totaal verschillende samurai die een meisje helpen op zoek naar haar vader.

3 van mijn favorieten van de afgelopen jaren:
Elfen Lied. Het toppunt in horror. Horror/drama met veel 'gore'. Serie moet je liggen maar als dat het geval is kan ik je een geweldige 13 episodes aanraden. De anime van 2004 voor mij.

DEATH NOTE. Het toppunt in anime als het gaat om een 'mystery'. Met recht DE anime van 2006 te noemen. Ik denk dat er weinig mensen bezwaar maken op die titel!?

CLAYMORE fantasy/adventure. 1 van de weinige aktie anime met een vrouwelijke hoofdrol. Voor mij de anime van 2007. Gaat over een stel vrouwen die 'claymore' worden genoemd omdat ze met zo'n zwaard rondrennen en monsters de koppen afhakken, Maar dan met een twist Einde is wat minder maar ik hoop nog steeds dat dat komt omdat er een seizoen 2 aankomt

De meeste halen hier de anime vanaf torrent sites. Maar we mogen geen links plaatsen dus ik zal je er een paar PM'en
Death Note en Claymore, stomme popi series
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_60933502
Maar nu onderbouwd,

DeathNote nooit gezien, iedereen zegt dat hij goed is, maar omdat ik zonodig elitair moet doen kijk ik over 't algemeen geen series die de rest van animekijkend nederland ook kijkt

Claymore, niet m'n ding. Ben niet echt into de actie anime. Eerste 5 eps gezien, maar kon me weinig boeien
pi_60933519
Kan iemand me vertellen wat de beste kijk-volgorde is van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
pi_60933547
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:30 schreef NutKees het volgende:
Kan iemand me vertellen wat de beste kijk-volgorde is van The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
beginnen bij aflevering 1 en eindigen bij de laatste, gewoon kijken zoals hij gereleased is
pi_60933603
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:29 schreef zquing het volgende:
Maar nu onderbouwd,

DeathNote nooit gezien, iedereen zegt dat hij goed is, maar omdat ik zonodig elitair moet doen kijk ik over 't algemeen geen series die de rest van animekijkend nederland ook kijkt

Claymore, niet m'n ding. Ben niet echt into de actie anime. Eerste 5 eps gezien, maar kon me weinig boeien
Als je Death Note niet gezien hebt, vind ik niet dat je er 'n oordeel over mag vellen.. Ik had voordat ik 't keek ook iets van 'wat zeurt iedereen erover,' maar nu vind ik 't ook een erg leuke anime.. En het feit dat heel animekijkend Nederland het kijkt, kan, naast schaapjesgedrag, ook betekenen dat het zowaar een leuke anime is
pi_60933649
Als ik dit schema volg:

http://en.wikipedia.org/w(...)hi_Suzumiya_episodes

...moet ik dus 'b' aanhouden?
pi_60933748
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef NutKees het volgende:
Als ik dit schema volg:

Ik zou idd gewoon b aanhouden
pi_60933750
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:36 schreef NutKees het volgende:
Als ik dit schema volg:

B is de volgorde waarin het uitgezonden is, maar deze serie is niet in chronologische volgorde uitgezonden.. Ik heb 'm zelf in B-volgorde gekeken, was ook erg leuk, maar erg verwarrend en ik heb dan ook vaak genoeg bijna gezegd van 'ik stop ermee'.. C is dacht ik de chronologische volgorde..
pi_60933762
Death Note vond ik helemaal geweldig. Niets slechts over te zeggen. Eerste anime die ik ook helemaal heb afgekeken tot het eind. Je mag ook gewoon geen enkele aflevering missen anders mis je gewoon veel te veel. Er gebeurt altijd iets in elke aflevering. Zeker een aanrader!
pi_60933783
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:34 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Als je Death Note niet gezien hebt, vind ik niet dat je er 'n oordeel over mag vellen.. Ik had voordat ik 't keek ook iets van 'wat zeurt iedereen erover,' maar nu vind ik 't ook een erg leuke anime.. En het feit dat heel animekijkend Nederland het kijkt, kan, naast schaapjesgedrag, ook betekenen dat het zowaar een leuke anime is
Net zoals de meeste Naruto, FMA en Elfen Lied geweldig vinden? Ik wil opzich wel geloven dat DeathNote prima is, maar ik kan je nu al zeggen dat 't niet mijn soort serie is. En als ik eraan begin doe ik af aan mn elitairisme
pi_60933794
Ik vond B trouwens wel de leukste volgorde
pi_60933825
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:40 schreef Bakakame het volgende:

[..]

B is de volgorde waarin het uitgezonden is, maar deze serie is niet in chronologische volgorde uitgezonden.. Ik heb 'm zelf in B-volgorde gekeken, was ook erg leuk, maar erg verwarrend en ik heb dan ook vaak genoeg bijna gezegd van 'ik stop ermee'.. C is dacht ik de chronologische volgorde..
Ik vond 't juist tof dat 't niet chronoligisch uitgezonden was, gaf wel een extra dimensie aan een serie die niet zo geweldig is
pi_60933845
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef zquing het volgende:

[..]

Net zoals de meeste Naruto, FMA en Elfen Lied geweldig vinden? Ik wil opzich wel geloven dat DeathNote prima is, maar ik kan je nu al zeggen dat 't niet mijn soort serie is. En als ik eraan begin doe ik af aan mn elitairisme
Ik probeer je ook niet te zeggen dat je 'm móét kijken, maar meer dat sommige series gewoon echt leuk kunnen zijn, ondanks dat heel Anime-Nederland ze kijkt
Death Note was er zo een, maar als het genre je niet ligt dan kun je 'm inderdaad beter niet kijken
pi_60933896
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef zquing het volgende:

[..]

Ik vond 't juist tof dat 't niet chronoligisch uitgezonden was, gaf wel een extra dimensie aan een serie die niet zo geweldig is
Ik denk dat wanneer ze 't gewoon in de chronologische volgorde uit hadden gezonden, mensen de serie een stuk minder leuk hadden gevonden..
pi_60934086

weet iemand uit welke anime/manga hij komt? Ik weet zeker dat ik mezelf voor me kop sla als ik de naam weer lees .
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
pi_60934476
Bah, door die TT moest ik aan Welcome To The NHK! denken en nu zit ik met Pururin opgescheept
pi_60934993
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:02 schreef Bakakame het volgende:
Bah, door die TT moest ik aan Welcome To The NHK! denken en nu zit ik met Pururin opgescheept
NHK was tof
pi_60935165
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:20 schreef zquing het volgende:

[..]

NHK was tof
Dat wel!
  maandag 18 augustus 2008 @ 22:55:38 #135
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60937714
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 21:27 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Dat wel!
Wat doe je
Van pipiru piru... naar pururin pururuin. heh nu heeft het ene vervelende deuntje plaats gemaakt voor het andere.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
pi_60938786
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ik keek net de eerste aflevering, echt vaag
pi_60938875
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef zquing het volgende:

[..]

Als je de abstractie in Elfen Lied kan waarderen en verder kijkt dan de gore is het een prachtige serie. Ik ben ook niet van de hypes, maar kan dat met zekerheid zeggen.

Dat neemt niet weg dat ik FMA ook leuk vond... Naruto heb ik gedropt, en Death Note (in mijn ogen natuurlijk) goed tot ongeveer aflevering 20 (?)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarna vond ik het te ver gezocht, ze hadden het makkelijker af kunnen kappen.

edit: wdn, ik zal zelf ook nog even kijken, maar heb je nog meer series die lijken op True Tears? Je zei bij het vorige lijstje dat je er nog wel wat meer had... Van die series waar je makkelijk in kunt stappen (qua verhaal) van rond de 13 afleveringen.
pi_60939078
--nevermind--
  maandag 18 augustus 2008 @ 23:43:00 #140
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_60939096
Jammer dat ze allemaal dood gaan op het einde.
"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_60939368
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:42 schreef mschol het volgende:
--nevermind--
--nevermind--
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 09:10:14 #142
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60943924
Quir: Kanon. Clannad. Tokimemo. Shuffle!.
pi_60957504
Wederom bedankt.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 10:00:47 #144
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_60974400
OMG.
Wat is Code Geass R2 19 een prachtige ep
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_60975364
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:00 schreef Rahl het volgende:
OMG.
Wat is Code Geass R2 19 een prachtige ep
SPOILER
Hij is inderdaad wel erg cool ja.
SPOILER
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_60977258
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef RipCore het volgende:
Jammer dat ze allemaal dood gaan op het einde.
wat ben jij een sukkel zeg! dat is echt vrijwel het enige wat je kan zeggen in dit topic. waarom post je nog tvp's? je hebt hier helemaal niks meer te zoeken, sodemieter toch eens een eind op, jochie!
pi_60978054
one piece is idioot..
ik heb nu de eerste paar afleveringen gezien en vind het echt een idiote serie...
pi_60978588
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:27 schreef mschol het volgende:
one piece is idioot..
ik heb nu de eerste paar afleveringen gezien en vind het echt een idiote serie...
net als 't overgrote deel van de veel te lang lopende series?
pi_60978687
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:48 schreef zquing het volgende:

[..]

niks mis met gundamn!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 12:53:03 #150
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60978693
One piece is echt extreem lelijk getekend.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 13:05:51 #151
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_60978969
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:43 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Hij is inderdaad wel erg cool ja.
SPOILER
Dit is echt een serie naar mijn hart. Enorme schaal, mysterie, slimme "evil" hoofdpersoon en niet van die mensen die voor altijd vastzitten aan hun kant van het conflict.
SPOILER
Kan niet wachten op de volgende ep
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_60979096
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 12:48 schreef zquing het volgende:

[..]

naja hij is idioot op een aparte manier (luffy is van rubber, en wil pirate king worden zonder crew? wtf )
series als dragonball, naruto etc zijn niet zozeer idioot wat betreft het verhaal vind ik..
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:07:34 #153
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60980497
Niets is zo idioot als
SPOILER
waarschuwing: klik niet, ik herhaal NIET, op de spoiler
pi_60980826
PONI PONI DASH!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 14:36:50 #155
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60981335
De eindtune van Zero s1 meen ik was ook zo wazig

'baka' kwam er heel veel in terug Eigenlijk alleen maar...
  woensdag 20 augustus 2008 @ 16:59:44 #156
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_60985802
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:49 schreef Quir het volgende:
Zou je mischien voor mij het Ergo Proxy artikel en het Shakugan no Shana artikel in willen scannen?
Heb ze hier geupload voor je:

http://www.2shared.com/file/3794354/fd2b6e21/Scans.html

dozo
pi_60987050
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 16:59 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Heb ze hier geupload voor je:

http://www.2shared.com/file/3794354/fd2b6e21/Scans.html

dozo
Mooie scans, dankjewel.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 18:27:24 #158
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60987729
"Domo arrigato" zeg je dan Quir
pi_60988286
Excuseer.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:44:19 #160
52544 RipCore
Sleep is my escape.
pi_60993241
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef blessed19 het volgende:

[..]

wat ben jij een sukkel zeg! dat is echt vrijwel het enige wat je kan zeggen in dit topic. waarom post je nog tvp's? je hebt hier helemaal niks meer te zoeken, sodemieter toch eens een eind op, jochie!
Nee, jij dan.

"Being a procrastinating, instigating, exasperating chameleon is a damn tiring job!"
pi_60997899
wow, ben dus net ermee begonnen, en uit een heel vriendelijk lijstje op de pm, heb ik de serie Elfenlied gedownload.

Ben nu bij Epi.5 en moet zeggen dit is best wel erg tof!
<hr>
pi_60998351
Laat je niet verleiden door de gore.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:28:15 #163
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61063992
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:42 schreef Dawnbreaker het volgende:
wow, ben dus net ermee begonnen, en uit een heel vriendelijk lijstje op de pm, heb ik de serie Elfenlied gedownload.

Ben nu bij Epi.5 en moet zeggen dit is best wel erg tof!
daar zijn pm's voor.
Schrijf ook maar Blood+ op als dit je bevalt. En Persona Trinity Soul (ken je "Shin Megami Tensei: Persona" voor de PS2? Daar is die serie op gebaseerd).

Nieuwste aanwinsten in huize * wdn :

Samurai Champloo 6 dvd boxset 60 euro
Serial Experiment Lain 4 dvd boxset 30 euro
Please teacher! 4 dvd boxset 35 euro
beamer is al aan

Ik zag trouwens bij de BRUNA de Death Note manga liggen, Deel 2 t/m 9 voor 5,95 het stuk. Helaas geen deel 1 anders had ik ze denk ik in 1x meegnomen
pi_61077464
Net ook klaar met Clannad, jammer dat alles moet eindigen.
Mixte humor en drama, dat ze daarmee weg komen is op zich al goed...
  zondag 24 augustus 2008 @ 01:20:18 #165
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_61077914
tvp, cause I can
AFC AJAX
pi_61080726
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 00:49 schreef Quir het volgende:
Net ook klaar met Clannad, jammer dat alles moet eindigen.
Mixte humor en drama, dat ze daarmee weg komen is op zich al goed...
Binnenkort start clannad after story ofzoiets waarvan ik hoop dat deze net zo goed is als clannad.
pi_61082050
Ja, ik had het gelezen. Ze zouden daarin verder ingaan op die andere wereld.
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:00:17 #168
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_61093966
Is iemand hier bekend met de Kara no Kyoukai films?
De eerste heet Gekijouban Kara no Kyoukai: Dai Isshou - Fukan Fuukei
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4932

Het zijn fantasy films van 50 minuten en ze hebben een hoge rating. Ik heb de eerste 3 nu binnen en er komen er nog 2 uit. Er is een link (alternative setting) met Fate/Stay Night en Shingetsutan Tsukihime, maar weet niet precies hoe.

Ik kijk op dit moment ook Fate/Stay Night, maar ik irriteer me nogal aan die knakker met z'n vage wenkbrauwen, het is nogal een loser.
  zondag 24 augustus 2008 @ 21:50:25 #169
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61095369
Helaas heb ik die alleen nog maar gedownload en ook nog eens van wisselende subbers. Dus kijken stel ik nog even uit. F/S Night heb ik toch wel van kunnen genieten. Denk dat ik voor dat ik KnK kijk F/S night nog maar eens doe en dan ook Tsukihime (die heb ik denk ik nog niet gezien cq kan het me niet herinneren),

Oh en over de link: het speelt zich af in dezelfde wereld als F/S Night en Tsukihime. Dus het is hetzelfde soort magie enzo. De main char van KnK heeft dezelfde magie als de main char in Tsukihime.

En loser moeten ook af en toe in anime verschijnen Want anders lijken de coole figuren niet meer zo cool

De 3de dvd van Please Teacher is kapot Midden van eps 8 kapt mijn PS3 ermee en je kunt duidelijk onder de beschermlaag beschadigingen zien
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:04:02 #170
122997 zquing
Drama Junk
pi_61095762
gaar
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:04:02 #171
122997 zquing
Drama Junk
pi_61095763
gaar
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:04:26 #172
122997 zquing
Drama Junk
pi_61095777
oops
  zondag 24 augustus 2008 @ 22:05:09 #173
122997 zquing
Drama Junk
pi_61095793
meteen de kwartet dan ook maar
  maandag 25 augustus 2008 @ 01:48:15 #174
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_61101406
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 21:50 schreef wdn het volgende:
Helaas heb ik die alleen nog maar gedownload en ook nog eens van wisselende subbers. Dus kijken stel ik nog even uit. F/S Night heb ik toch wel van kunnen genieten. Denk dat ik voor dat ik KnK kijk F/S night nog maar eens doe en dan ook Tsukihime (die heb ik denk ik nog niet gezien cq kan het me niet herinneren),

Oh en over de link: het speelt zich af in dezelfde wereld als F/S Night en Tsukihime. Dus het is hetzelfde soort magie enzo. De main char van KnK heeft dezelfde magie als de main char in Tsukihime.

En loser moeten ook af en toe in anime verschijnen Want anders lijken de coole figuren niet meer zo cool

De 3de dvd van Please Teacher is kapot Midden van eps 8 kapt mijn PS3 ermee en je kunt duidelijk onder de beschermlaag beschadigingen zien
Tsukihime heb ik ook nog niet gezien.

Ik heb onlangs op vakantie nog een PS2 spel gekocht van Hajime no Ippo, voor 5 euro (2e hands). Kom ik thuis, speelt 'ie niet af. Hele CD is bekrast. Echt zo stom om dat niet meteen te controleren of te vragen of ze het hebben gecontroleerd. Nu kan ik niet terug.
pi_61107791
Kent iemand Hanbun no Tsuki ga Noboru Sora?
SPOILER
pi_61108506
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:36 schreef Quir het volgende:
SPOILER
Ik ken hem niet, maar klinkt goed. Die ga ik binnenkort ook maar eens kijken dus.

Oh, zijn hier trouwens toevallig nog mensen die Japans studeren in Leiden? In septemer begin ik ermee.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:20:19 #177
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61108785
Quir domo arrigato Staat in mijn downloadlijstje

sinaasappelsapje: ik zou wel willen maar heb al een baan in de IT
Hadden ze bij ons op de havo japans gegeven had ik er blind voor getekend
pi_61108787
Ik ga wel zelf een cursus volgen binnenkort (thuis).
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:20:48 #179
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_61108791
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 12:36 schreef Quir het volgende:
SPOILER
Ja, meer dan 2 jaar geleden gezien. Vond het een prachtige animé, maar zou niet meer weten wat er per aflevering gebeurde.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:22:36 #180
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_61108842
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:20 schreef Quir het volgende:
Ik ga wel zelf een cursus volgen binnenkort (thuis).
Je bedoelt: "vakantie binnenkort dus ik ga veel anime kijken"?
pi_61108882
Nou, ik vroeg me af...
SPOILER
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:24:35 #182
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_61108884
Ik heb nu 2 films van de Kara no Kyoukai reeks gezien en ik moet zeggen, op het gebied van animatie: WOW!! Echt schitterende animatie. Het verhaal is echter wel lastig te begrijpen, maar toch zeer boeiend en ik wil het ook graag begrijpen. Meestal haak ik af als ik er geen zak meer van snap. Zeker een aanrader voor fans van duistere animé vol moord, drama en fantasy.
pi_61108915
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef wdn het volgende:

[..]

Je bedoelt: "vakantie binnenkort dus ik ga veel anime kijken"?
Neenee, dat doe ik al lang.

Ik ga een cursus zoeken die ik thuis kan volgen, net zoals bijvoorbeeld die LOi zooi (puur als voorbeeld ).
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef Sh0g het volgende:
Ik heb nu 2 films van de Kara no Kyoukai reeks gezien en ik moet zeggen, op het gebied van animatie: WOW!! Echt schitterende animatie. Het verhaal is echter wel lastig te begrijpen, maar toch zeer boeiend en ik wil het ook graag begrijpen. Meestal haak ik af als ik er geen zak meer van snap. Zeker een aanrader voor fans van duistere animé vol moord, drama en fantasy.
Ziet er goed uit, zal ik ook maar even op mijn plan to watch lijstje knallen.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:26:08 #184
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_61108928
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:24 schreef Quir het volgende:
Nou, ik vroeg me af...
SPOILER
SPOILER
pi_61109021
Haha nee, het was die vriendin van die zuster.
pi_61109801
Na een halfjaar geen anime te kunnen kijken moet ik ook meer weer eens beginnen,.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_61109831
Iedereen had hier altijd die sites waar je het zo weg kon plukken kan iemand mij even een lijstje pm'n ?
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_61109887
MyAnimeList
AniDB

Zo'n sites?
pi_61116363
Bedankt voor de medewerking mensen.
Dan ga ik nu eens kijken wat er voor deze claymore fan te bieden is.
Mijn Snape wat doe je !
Asperger and proud !
pi_61119233
waarom is alto zo dom.... Sheryl
pi_61119715
Ik heb net School Days gekeken...

*major spoilers*
SPOILER
  maandag 25 augustus 2008 @ 20:32:07 #192
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_61120352
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 19:55 schreef zquing het volgende:
waarom is alto zo dom.... Sheryl
Omdat mensen in dat soort series altijd dood gaan nadat ze iemand de liefde verklaren en alto nog ff mee moet
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_61121135
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:10 schreef Quir het volgende:

*major spoilers*
SPOILER
SPOILER
pi_61121718
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 20:10 schreef Quir het volgende:

*major spoilers*
SPOILER
ach school days had ook z'n relletje. de laatste ep werd niet uitgezonden door sommige stations in japan
pi_61124962
Pffff, gisteren 15 afleveringen en daarmee het einde van Welcome to the NHK gezien wegens uit de hand gelopen feestje zaterdag-avond. Lekker de hele dag op de bank hangen met een kater. Net ook eindelijk Death Note Special opgezet, maar dat was toch wel een beetje zonde van m'n tijd: weinig tot geen nieuw materiaal en het zat nog allemaal vrij vers in het geheugen. Maar hoe nu verder... Last Exile, Captain Tylor OVA, Stand Alone Complex, The Melancholy of Haruhi Suzumiya?
pi_61125682
Haruhi Suzumiya is een aanrader.

Ik heb trouwens gisteren ook Angel Sanctuary gezien en ben begonnen aan Karas en Chrno Crusade.
pi_61125752
Last exile
pi_61128154
Die laatste scène blijft echt door mijn hoofd spoken (nog steeds School Days),
SPOILER
pi_61128190
tvp
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_61129952
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 23:01 schreef Quir het volgende:
Haruhi Suzumiya is een aanrader.

Ik heb trouwens gisteren ook Angel Sanctuary gezien en ben begonnen aan Karas en Chrno Crusade.
Karas is zeer goed! Gevechten zijn zeker mooi uitgebeeld. Verhaal zit wel goed en er zit zelfs gore in .
Metal Gear Solid 5 : The Chuck Norris Chronicles
PSN : Darsiie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')